• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שינוי הקידומת בהפניית שיחה

    בקשות לפיתוח
    5
    8
    388
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      איש פלוני נערך לאחרונה על ידי

      בהגדרות של הניתוב שיחה נכתב כך:

      זיהוי שיחה
      ניתן להגדיר את זיהוי השיחה היוצאת בארבעה אופציות.
      ברירת מחדל השיחה מנותבת עם מספר המחייג, כאשר המערכת מוסיפה את המספר 1 אחרי הספרה הראשונה, (ובמספר נייח מוסיפה את המספרים 16).
      לדוגמה באם המספר 0533133333 חייג למערכת והוציא השיחה, מי שיקבל את השיחה, יראה על הצג שמספר 01533133333 מחייג (ובאם המספר שחייג למערכת היה מספר 025001111, יראו על הצג שיחה ממספר 01625001111).
      ברירת מחדל כאילו מוגדר כך:

      routing_your_id=add01
      

      ההצעה לפיתוח היא שיהיה אפשר להגדיר לדוגמה:

      routing_your_id=add02
      routing_your_id=add001
      

      השימוש בזה הוא אם יש לי 2 שלוחות של ניתוב, וכל אחת מיועדת למשהו אחר, אני אוכל לדעת מה הגיע מאיזו שלוחה.
      אני רוצה להשתמש בזה לפניות במוקד טלפוני והשלוחה השניה היא לפניות רפואיות, ואז אני אדע מה דחוף ומה אפשר לחזור אח"כ.
      לא מספיק לי להוסיף מספר משנה למערכת, ולהוציא את השיחה ממספר המשנה, כי אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.
      תודה רבה!

      שמואל ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • שמואל
        שמואל @איש פלוני נערך לאחרונה על ידי

        @איש-פלוני לא יפותח בגלל מוגבלות טכנית.

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          עץ השדה @איש פלוני נערך לאחרונה על ידי עץ השדה

          @איש-פלוני אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:

          כי אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.

          אם יש לך מייל צמוד ותגדיר שכל שיחה שלא הושלמה תקבל מייל (תפתח את הקישור בכרטיסייה חדשה), זה יפתור לך את הבעיה, לא?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            איש פלוני @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

            @עץ-השדה תודה רבה, זה באמת אמור לעזור, אין לי מייל צמוד אבל עדיף מכלום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • 3
              33064325 נערך לאחרונה על ידי 33064325

              @איש-פלוני @עץ-השדה
              תוכל להשתמש במודול ראוטינג רגיל לאחת השלוחות ששם זה לא יוסיף לך סיפרה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יהודי פשוט וטוב מורחק נערך לאחרונה על ידי

                @איש-פלוני אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:

                השימוש בזה הוא אם יש לי 2 שלוחות של ניתוב, וכל אחת מיועדת למשהו אחר, אני אוכל לדעת מה הגיע מאיזו שלוחה.

                תוכל להגדיר השמעה לפני המענה.
                זה מה שאני עושה.

                (בכל מקרה אם יש לך תא קולי אתה חייב להגדיר בחירה לפני מענה בכדי שלא יעבור לתא הקולי..)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3
                  33064325 נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודי-פשוט-וטוב
                  הוא רוצה לדעת מה קורה במקרה שהוא לא ענה

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יהודי פשוט וטוב מורחק @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                    @33064325 אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:

                    הוא רוצה לדעת מה קורה במקרה שהוא לא ענה

                    הוא יכול להפעיל אצלו בפלאפון את התא הקולי וכך הוא ישמע בתקליט מאיזה שלוחה הגיעו...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון