שינוי הקידומת בהפניית שיחה
-
בהגדרות של הניתוב שיחה נכתב כך:
זיהוי שיחה
ניתן להגדיר את זיהוי השיחה היוצאת בארבעה אופציות.
ברירת מחדל השיחה מנותבת עם מספר המחייג, כאשר המערכת מוסיפה את המספר 1 אחרי הספרה הראשונה, (ובמספר נייח מוסיפה את המספרים 16).
לדוגמה באם המספר 0533133333 חייג למערכת והוציא השיחה, מי שיקבל את השיחה, יראה על הצג שמספר 01533133333 מחייג (ובאם המספר שחייג למערכת היה מספר 025001111, יראו על הצג שיחה ממספר 01625001111).
ברירת מחדל כאילו מוגדר כך:routing_your_id=add01
ההצעה לפיתוח היא שיהיה אפשר להגדיר לדוגמה:
routing_your_id=add02 routing_your_id=add001
השימוש בזה הוא אם יש לי 2 שלוחות של ניתוב, וכל אחת מיועדת למשהו אחר, אני אוכל לדעת מה הגיע מאיזו שלוחה.
אני רוצה להשתמש בזה לפניות במוקד טלפוני והשלוחה השניה היא לפניות רפואיות, ואז אני אדע מה דחוף ומה אפשר לחזור אח"כ.
לא מספיק לי להוסיף מספר משנה למערכת, ולהוציא את השיחה ממספר המשנה, כי אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.
תודה רבה! -
@איש-פלוני לא יפותח בגלל מוגבלות טכנית.
-
@איש-פלוני אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:
כי אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.
אם יש לך מייל צמוד ותגדיר שכל שיחה שלא הושלמה תקבל מייל (תפתח את הקישור בכרטיסייה חדשה), זה יפתור לך את הבעיה, לא?
-
@עץ-השדה תודה רבה, זה באמת אמור לעזור, אין לי מייל צמוד אבל עדיף מכלום.
-
@איש-פלוני @עץ-השדה
תוכל להשתמש במודול ראוטינג רגיל לאחת השלוחות ששם זה לא יוסיף לך סיפרה -
@איש-פלוני אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:
השימוש בזה הוא אם יש לי 2 שלוחות של ניתוב, וכל אחת מיועדת למשהו אחר, אני אוכל לדעת מה הגיע מאיזו שלוחה.
תוכל להגדיר השמעה לפני המענה.
זה מה שאני עושה.(בכל מקרה אם יש לך תא קולי אתה חייב להגדיר בחירה לפני מענה בכדי שלא יעבור לתא הקולי..)
-
@יהודי-פשוט-וטוב
הוא רוצה לדעת מה קורה במקרה שהוא לא ענה -
@33064325 אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:
הוא רוצה לדעת מה קורה במקרה שהוא לא ענה
הוא יכול להפעיל אצלו בפלאפון את התא הקולי וכך הוא ישמע בתקליט מאיזה שלוחה הגיעו...