הגבתי על הנושא של מרכזיה בענן כשנכנסים למרכזיה מבקש לעשות אימות ולא נותן לעשות כי אומר שהמספר כבר קיים
זה לא המקום להגיב על זה ולכן העברתי את הנושא. צריך לפתוח על כך נושא נפרד, ניתן גם לשלוח מייל עם פרטי הבעיה לשירות הלקוחות. (לי זה לא עשה את הבעיה הזו...)
@clickphone תנסה להוסיף במערכת שהשיחה הופנתה איליה בlist_all_information
את הזיהוי, אם זה לא עובד, אז זה כנראה לא יכול לעבוד, מכיון שהמערכת לא יכולה לחפש בקובץ ה list_all_information של המערכת השניה
בכל מקרה זה לא באג