@y6714453 אני קצת מהמר לומר שהנושא הזה הוא הבקשה שהתבקשה הכי הרבה פעמים. ועדיין לא יצאה אל הפועל.
אולי תרים את הכפפה ותעבור על מי שביקש את זה אי פעם ותגייס את כולם יחד כדי שזה סוף סוף יקרה.
פנה לימות דבר עם כולם ואולי הפעם יצא מזה משהו. באמת משהו בסיסי שלא ברור איך עדיין לא קרה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי kolcode
-
RE: שליחת סולמית כ'פרמטר' בAPI
-
RE: מספר כוכבית
@kolcode מכוכבית אין אפשרות לשלוח צינתוקים והודעות וכן בשיחה חוזרת, לעומת מספר זהב שאפשר.
אני כבר שעה מנסה להבין איך זה קשור ליעוץ שהזמנתי

פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי kolcode
-
RE: מספר כוכבית
-
RE: מספר כוכבית
@יענקי-פולק תודה.
עם כל מי שמצאתי בגוגל כבר דיברתי. אותם באמת לא מצאתי. מדבר איתם עכשיו -
RE: מספר כוכבית
@שלוחה-404 תודה על ההסבר
ותודה על העזרה בכל מה שמסביב חוץ ממה שביקשתי.
יש מישהו שכן יש לו מידע בנושא שלמו התכנסנו?
-
RE: מספר כוכבית
@kolcode מכוכבית אין אפשרות לשלוח צינתוקים והודעות וכן בשיחה חוזרת, לעומת מספר זהב שאפשר.
אני כבר שעה מנסה להבין איך זה קשור ליעוץ שהזמנתי

-
מספר כוכבית
מחפש לרכוש (או בדיעבד לשכור לטווח ארוך) מספר כוכבית קל
אשמח לקבל מידע בענין kolcode@kolcode.com
תודה רבה
מוכן לשלם לכל מי שיטען שזה יקר -
RE: פרמטרים מצטברים לאורך השיחה
@אוריה-דניאלי-0 פיספסתי משהו שכתבו כאן ולא ראיתי?
איזה פיתרון? ותכל'ס מה אתה עושה? כל המערכת לא עובדת עם הבעיה הזו. ברגע שחוזרים לתפריט 'הראשי' המערכת 'נתקעת' על הבחירה הראשונה -
RE: פרמטרים מצטברים לאורך השיחה
סליחה על ההקפצה
אבל אף אחד לא נתקל בבעיה או שאף אחד לא מצא פיתרון?
או אולי הפיתרון מסובך שאין לכם כח לשתף. או אולי בכלל הבעיה בי שלא התחלתי להבין איך עובדים?
אשמח לכל תגובה -
RE: פרמטרים מצטברים לאורך השיחה
@ערוץ-הסקרים כתב בפרמטרים מצטברים לאורך השיחה:
@kolcode שים לב שאתה מגדיר בפרמטר השני ריק או no שלא יזכור הקשות, היו מקומות שעשיתי אצלי go_to_folder=. כדי להחיל מחדש בשלוחה
לא הבנתי. אני משאיר ריק ואז הוא לא מור לזכור. אז למה הוא זוכר?
ומה, צריך לעשות בכל חזרה שלב אחורה go to folder? -
פרמטרים מצטברים לאורך השיחה
שלום,
אני מפתח מערכת IVR על ימות המשיח עם Python/FastAPI, ויש לי בעיה יסודית שאני נאבק איתה זמן רב. אשמח לדעת אם מישהו פתר אותה.
הבעיה הבסיסית — ימות מצרף את כל ההקשות מכל השיחה
כשימות שולח בקשה לשרת שלנו, הוא לא שולח רק את ההקשה הנוכחית — הוא שולח את כל הערכים שנאספו עד כה לאורך כל השיחה, כל אחד כפרמטר נפרד ב-URL. לדוגמה:
?data=1&data=2&data=3
זה אומר שאם המשתמש הקיש 1 בתפריט הראשי, אחר כך 2 בתפריט משנה, ואחר כך 3 — כל הבקשה הבאה תכיל את שלושתם. הפתרון שמצאנו לזה הוא לקחת תמיד את האחרון: getlist('data')[-1], וזה עובד — ימות תיכנן את זה כך.
הבעיה שלא נפתרת — "זיכרון" הקשה מה-state הקודם
הבעיה האמיתית מתרחשת כשחוזרים לstate קודם. לדוגמה:state=main: מוצג תפריט, המשתמש מקיש 1
עוברים ל-state=hours
המשתמש מקיש * לחזרה
חוזרים ל-state=main — ימות שולח: data=1&data=*
אנחנו לוקחים [-1] = * — בסדר, נכון
מוצג תפריט ראשי שוב, המשתמש מקיש 2
ימות שולח: data=1&data=*&data=2
[-1] = 2 — תקין.אבל — הבעיה מופיעה כשיש שני read לאורך אותו state, ושם הפרמטר זהה. ימות "זוכר" את ההקשה מהפעם הקודמת שהיה בשלוחה עם אותו שם, ולא ברור לנו למה.
מה ניסיתי לפתור:
ניסיון 1 — שמות פרמטר נפרדים לכל state: שינינו כל read לשתמש בשם ייחודי לפי ה-state (menu_main, menu_hours, וכו'). תיאורטית ימות לא יכול לבלבל ביניהם כי הם שמות שונים. לא עזר — ימות עדיין מצרף את כל ההיסטוריה של כל הפרמטרים גם כשהשמות שונים.
ניסיון 2 — שמות דינמיים עם timestamp: שמות פרמטר שמשתנים בכל כניסה לstate (למשל menu_3842, menu_7193). עזר חלקית — אבל זה "עקיפה מכוערת" שמסבכת את הקוד, ולא תמיד אמינה.
ניסיון 3 — דגל processed: סימון ב-session שהפרמטר כבר עובד, כדי לדלג עליו בפעם הבאה. נכשל — גרם לבאגים חדשים כי הסשן לא תמיד תואם למה שימות שולח.
ניסיון 4 — בדיקה עם ערך 2 ב-read (use_existing): לפי התיעוד, ערך 2 שהוא ריק (ברירת מחדל) אמור לאלץ קבלה מחדש. בדקנו שאכן ריק — לא פתר את הבעיה.
שאלות:
האם יש דרך לאלץ את ימות לשכוח ערכים שנשלחו בפרמטר מסוים לאורך השיחה?
האם יש דרך "לאפס" את רשימת הפרמטרים המצטברים בנקודה מסוימת בשיחה?
האם מישהו מכיר מנגנון שימות שומר בו ערכים מעבר לפרמטר use_existing?
האם הפתרון הנכון הוא go_to_folder (מעבר שלוחה) כדי לאלץ "שיחה חדשה" מבחינת הפרמטרים — ואם כן, האם יש דרך להימנע מהעיכוב שהוא גורם?תודה מראש
-
RE: שליחת סולמית כ'פרמטר' בAPI
@y6714453 אני קצת מהמר לומר שהנושא הזה הוא הבקשה שהתבקשה הכי הרבה פעמים. ועדיין לא יצאה אל הפועל.
אולי תרים את הכפפה ותעבור על מי שביקש את זה אי פעם ותגייס את כולם יחד כדי שזה סוף סוף יקרה.
פנה לימות דבר עם כולם ואולי הפעם יצא מזה משהו. באמת משהו בסיסי שלא ברור איך עדיין לא קרה