• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. איל משולש
    3. פוסטים
    א מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 6
    • נושאים 137
    • פוסטים 824
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @CUBASE

      תוכל לדבר איתי עכשיו בפרטי?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      איל משולש
    • RE: לקוח חוזר לנציג שהתקשר אליו

      @מעמיק באיזה סוג שלוחה אתה משתמש?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      איל משולש
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @לימוד-בתורת-מרן כנראה שלא הסתכלת בהודעה שציטטתי.... יעקב בריגר כתב שאין פרסומות... אז כתבתי שיש...

      פורסם בחדש במערכת
      א
      איל משולש
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @יעקב-ברייער כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

      בדרך אגב.
      על אף שכתוב שבניתוביה יש פרסומת.
      באם הקו שלכם ללא פרסומות אז גם במעבר אין פרסומת .
      ניסיתי גם לקווים אחרים בימות וגם לנתב לפלאפון שלי או קווים מחוץ לימות ואין פרסומת...

      לי יש הסרת פרסומות, ובמודל ניתוביה יש פרסומות!

      פורסם בחדש במערכת
      א
      איל משולש
    • RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      @משה-ג. כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:

      @איל-משולש
      מה בנוגע ל"הודעה מאת" מובנית ב tts?

      מסמא לא יקרה בתקופה הקרובה אם בכלל

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      איל משולש
    • RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      @sh0548534047 כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:

      @איל-משולש כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:

      @sh0548534047 ההבדל זה האם ישמור כמו הקובץ הכי גבוה או לא (אם לקחת את הרשאו זה ישמור לא את הכי גבוה אלא לפי שם!!!)

      אם אני שם את הלינק הראשון וכותב את path האם לא יעבוד ?
      מבחינת האין מענה יש מענה אך לא ניסיתי זאת בפועל עדיין....

      לא יודע, אני כבר לא זוכר האם יש הבדל בין הלינקים, אבל מה כ"כ בעיה לשנות את הלינקים?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      איל משולש
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @שמואל לא חשבתי שמות המשיח צריכים לשלם, אני רק מנסה להבין בתור אחד שמשתמש במודל (ועזר לדווח על הרבה באגים, בתור עזרה נטו, אפי' שזה היה באגים שאני הסתדרתי איתם) מה ההגיון להשתמש במודל עם באגים כאשר יש את אותו מודל ללא באגים (אולי כשהוא אכן יהיה יותר טוב יעברו אליו)

      פורסם בחדש במערכת
      א
      איל משולש
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @שמואל יש במודל הזה בעיות, למה שמשהו ישתמש בו אם ממילא זה עולה כסף (אותו מחיר)

      פורסם בחדש במערכת
      א
      איל משולש
    • ניתוביה ב API

      אני חושב שמאד נצרך שיהיה ניתן להחזיר ניתוב שיחה בתשובת API ע"י מודל ניתוביה, שזה שיחות חינם, (ממילא אפשר להפנות לשלוחת ניתוביה ולשנות שם את המספר) כמובן שיהיה שם פרסומות

      פורסם בבקשות לפיתוח
      א
      איל משולש
    • שיתוף | קוד PHP לאימות זיהוי ספיישל

      כתבתי קוד PHP שדרכו ניתן להוספת זיהוי למערכת

      ההגדרות לשלוחה שתוסיף את המספר שתקישו

      type=api
      api_link=לינק לקוד שלכם
      api_hangup_send=no
      api_phone_send=no
      title=אימות טלפון
      api_add_0=token=טוקן המערכת שלכם
      

      הגדרות לשלוחה שתוסיף את המספר שנכנס לשלוחה

      type=api
      api_link=לינק
      api_hangup_send=no
      title=אימות טלפון
      api_add_0=token=טוקן
      

      הקוד מצורף בספויילר

      <?php
      header('Content-Type: text/plain; charset=utf-8');
      
      // הגדרת נתיבים לקבצים באותה התיקייה
      $jsonFilePath = __DIR__ . '/requests.json';
      $logFilePath  = __DIR__ . '/system.log';
      
      // פונקציה לייעודית לכתיבת לוגים
      function writeToLog($message, $logFilePath) {
          $timestamp = date('Y-m-d H:i:s');
          $logMessage = "[{$timestamp}] {$message}\n" . str_repeat('-', 40) . "\n";
          @file_put_contents($logFilePath, $logMessage, FILE_APPEND);
      }
      
      // 1. קבלת הפרמטרים מהקריאה
      $token = isset($_GET['token']) ? $_GET['token'] : '';
      $code = isset($_GET['code']) ? $_GET['code'] : '';
      
      // 2. קביעת מספר הטלפון (תמיכה ב-Phone וב-ApiPhone)
      $phone = '';
      if (!empty($_GET['Phone'])) {
          $phone = $_GET['Phone'];
      } elseif (!empty($_GET['ApiPhone'])) {
          $phone = $_GET['ApiPhone'];
      }
      
      // ניקוי מספר הטלפון מתווים שאינם ספרות
      $phoneKey = preg_replace('/[^0-9]/', '', $phone);
      
      // תיעוד כניסת פרמטרים ללוג
      $incomingParams = json_encode($_GET, JSON_UNESCAPED_UNICODE);
      writeToLog("בקשה נכנסת לשרת.\nפרמטרים שהתקבלו: {$incomingParams}", $logFilePath);
      
      // בדיקת חובה: האם קיים טוקן?
      if (empty($token)) {
          $err = "שגיאה: פרמטר token חסר בבקשה.";
          echo $err;
          writeToLog($err, $logFilePath);
          exit;
      }
      
      // טעינת קובץ ה-JSON הקיים
      $jsonData = [];
      if (file_exists($jsonFilePath)) {
          $fileContent = file_get_contents($jsonFilePath);
          $jsonData = json_decode($fileContent, true) ?: [];
      }
      
      // ==========================================
      // ניתוב לפי שלבי הפעולה
      // ==========================================
      
      if (empty($code)) {
          // ==========================================
          // שלב א': שליחת קוד אימות לטלפון
          // ==========================================
          
          if (empty($phoneKey)) {
              echo "read=m-1125=Phone,,10,9,,Phone,,,,,,,,,";
              writeToLog("שלב א': חסר מספר טלפון, הוחזרה הוראת הקשה למערכת.", $logFilePath);
              exit;
          }
      
          // בניית הפרמטרים לשליחה (כאן בתגובה החוזרת מהם זה מגיע כ-reqId)
          $apiParams = [
              'token' => $token,
              'action' => 'send',
              'callerId' => $phoneKey,
              'validType' => 'CALL'
          ];
      
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/ValidationCallerId?" . http_build_query($apiParams);
          writeToLog("שלב א': פנייה ל-API.\nכתובת: {$url}", $logFilePath);
      
          $response = @file_get_contents($url);
          if ($response === false) {
              $err = "שגיאה בשלב א': file_get_contents נכשל.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          writeToLog("שלב א': תשובה גולמית מה-API:\n{$response}", $logFilePath);
      
          $data = json_decode($response, true);
          if (!$data) {
              $err = "שגיאה בשלב א': תגובה אינה JSON תקין.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          if (isset($data['responseStatus']) && $data['responseStatus'] === 'OK' && isset($data['reqId'])) {
              
              // דריסת זיהוי ישן אם קיים
              if (isset($jsonData[$phoneKey])) {
                  unset($jsonData[$phoneKey]);
                  writeToLog("זיהוי ישן עבור מספר {$phoneKey} נמחק מהקובץ.", $logFilePath);
              }
              
              // שמירת ה-reqId
              $jsonData[$phoneKey] = $data['reqId'];
              file_put_contents($jsonFilePath, json_encode($jsonData, JSON_PRETTY_PRINT));
      
              echo "read=f-A000=code,,6,4,12,Digits,yes,,,,,,,,";
              writeToLog("שלב א' הסתיים בהצלחה. המזהה נשמר ב-JSON.", $logFilePath);
          } else {
              $msg = isset($data['message']) ? $data['message'] : 'לא צוינה סיבה';
              echo "שגיאה מה-API בשלב השליחה: " . $msg;
              writeToLog("שגיאה מה-API בשלב השליחה: " . $msg, $logFilePath);
          }
      
      } else {
          // ==========================================
          // שלב ב': אימות הקוד שהוקש על ידי המשתמש
          // ==========================================
          
          if (empty($phoneKey)) {
              $err = "שגיאה בשלב ב': נשלח קוד אך מספר הטלפון חסר בקריאה.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          if (!isset($jsonData[$phoneKey])) {
              $err = "שגיאה בשלב ב': לא נמצא מזהה בקשה שמור עבור הטלפון " . $phoneKey . " ב-JSON.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          // שליפת המזהה השמור
          $savedId = $jsonData[$phoneKey];
      
          // תיקון ה-URL: שימוש בפרמטר reId במקום reqId והסרת משתנים מיותרים
          $apiParams = [
              'token'  => $token,
              'action' => 'valid',
              'reId'   => $savedId, // התיקון המדויק שלך!
              'code'   => $code
          ];
      
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/ValidationCallerId?" . http_build_query($apiParams);
          writeToLog("שלב ב': פנייה ל-API לצורך אימות.\nכתובת שנשלחה: {$url}", $logFilePath);
      
          $response = @file_get_contents($url);
          if ($response === false) {
              $err = "שגיאה בשלב ב': נכשלה ההתקשרות לשרת לצורך אימות.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          writeToLog("שלב ב': תשובה גולמית מה-API:\n{$response}", $logFilePath);
      
          $data = json_decode($response, true);
          if (!$data) {
              $err = "שגיאה בשלב ב': תגובת השרת אינה JSON תקין.";
              echo $err;
              writeToLog($err, $logFilePath);
              exit;
          }
      
          if (isset($data['responseStatus']) && $data['responseStatus'] === 'OK') {
              
              // הסרת הרשומה לאחר הצלחה
              unset($jsonData[$phoneKey]);
              file_put_contents($jsonFilePath, json_encode($jsonData, JSON_PRETTY_PRINT));
              
              echo "OK";
              writeToLog("שלב ב' הסתיים בהצלחה מוחלטת! הקוד אומת, הרשומה נמחקה.", $logFilePath);
          } else {
              $msg = isset($data['message']) ? $data['message'] : 'הקוד שגוי או פג תוקף';
              echo "אימות הקוד נכשל מול ימות המשיח. סיבה: " . $msg;
              writeToLog("אימות נכשל. סיבה: {$msg}. קוד: {$code}, מזהה שנשלח (reId): {$savedId}", $logFilePath);
          }
      }
      

      שימו לב בתקייה של הקוד יווצר קובץ ששומר את הפרטים שמתקבלים בין הקריאות
      בנוסף יווצר קובץ לוג שבו מתועד כל בקשה וכל לשיחה לימות המשיח ומה בדיוק היתה התשובה
      שימו לב! יש להעלות בשלוחה קובץ בשם A000 שבו אומרים כעת נשלחה שיחת אימות "אנא הקישו את הקוד שקיבלתם בשיחה"

      פורסם בפורום PHP
      א
      איל משולש
    • RE: למה אי אפשר להתקשר לקו מכל הפלאפונים

      @Hיוסף תבדוק שאכן המספרים שמהם ניסיתי מחוברים, אם הבעיה הבעיה זה ועדת הרבנים תשלח להם מייל ותגיד להם מה יש במספר הזה
      זה המייל שלהם mv5381858@gmail.com

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      איל משולש
    • RE: אפשרויות בהחזרת routing

      @יהודה-צ.-כ. אבל במודל API עצמו לא מצויין זה שאפשר הוספת ספרות ע"י ההגדרות הרגילות של מודל ראוטינג (נראלי)

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      איל משולש
    • RE: אפשרויות בהחזרת routing

      @CUBASE עכשיו ניסתי גם שליחה בסיום, עבד גם, ממש תודה רבה 👍

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      איל משולש
    • RE: אפשרויות בהחזרת routing

      @CUBASE ניסיתי עכשיו הוספת ספרות ועבד 👍

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      איל משולש
    • RE: אפשרויות בהחזרת routing

      @CUBASE זה שלוחת השמעת קבצים, לא שלוחת API (יכול להיות שזה יעבוד?)

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      איל משולש
    • RE: שליחת פרמטר ניתוק בAPI דרך השמעת קבצים

      @CUBASE לא מגיע כזאת קריאה אולי כיון שיש כאלה ששולחים אחרי כל הודעה אז כדיש לא ישבש אותם)
      יש איך להגדיר שליחה בניתוק בתור שמופעל ישירות בתשובת ה API ע"י routing

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      איל משולש
    • אפשרויות בהחזרת routing
      1. האם יש דרך להוסיף ספרות בסוף המספר?
      2. האם יש דרך לקבל וובוק בסיום השיחה (אם אני רוצה לדעת האם היא נענתה או לא - מייד בסיום)
      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      איל משולש
    • שליחת פרמטר ניתוק בAPI דרך השמעת קבצים

      כאשר אני שולח API דרך מקש בשלוחת השמעת קבצים, האם אני יכול לקבל גם קריאה כאשר הלקוח ניתק את השיחה לאחמ"כ?
      נ.ב. מה שאני רוצה לדעת בתכלס זה שכשאני שולח משהו למענה אנושי תוך כדי השמעת קבצים ע"י API האם יש לי דרך לדעת האם השיחה נענתה או לא

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      איל משולש
    • RE: מודל תור בטא

      @שלוחה-404 לי הוא עובד!
      מה ההגדרות ששמת בשלוחה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      איל משולש
    • RE: קובץ HTML ליצירת מהירה של תשובת API

      חידשתי את הממשק בשימוש ע"י קישור פה

      יש גם הגדרות תשובת שרת (כולל READ), וגם מלא הגדרות של שלוחת API

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      איל משולש