אין כיום דו״ח מסודר יותר מיום, וזה ממש חסר, לדוגמה יש לי מערכת עם כמות לא גבוהה של שיחות ביום, ואני רוצה למצוא מספר ספציפי שחייג אלי בטווח של שבוע, זה לפתוח 6 קבצים שונים ולחפש.
לא מבין איך לא עלה כזה צורך עד היום מצד לקוחות!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי איש זך
-
דוחו״ת חודשיים במודול תור
-
מישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!
אני משתמש חדש, בד"כ נעזר הרבה בפורום ולא נצרכתי עד כה לכתוב פה, אבל היום קיבלתי טלפון מוזר למערכת שלי (לשלוחה של ניתוב) שהתחיל לשאול שאלות ואחרי כמה שאלות הבנתי שמדובר בועדת הרבנים והצלחתי להוציא ממנו שמישהו טען שיש בקו שלי דברים פסולים.
הקו הינו פרטי של מוסד קטן (כולל) ואין שם דברים שאינם דברי תורה וכו'
מישהו פעם נתקל בכזה דבר??
חבר סיפר לי שבעבר התלוננו לו על הקו הרבה והיה לו חסימות ובסוף מצא שזה מתחרה שלו שהתלונן שזה קו חדשות והם פשוט חסמו בלי לבדוק ופנה במייל מפורט עם הסיפור לועדה ומאז הפסיקו לחסום לו את הקו, אני מתחיל לחשוש שנהיה פה דרך מאד קלה לחסום קו של מתחרה או סתם הצקות... -
RE: באתר החדש מה זה?
@brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!)
צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50 -
RE: פיתוח של מודל מקומות כמה עולה
@מבצע יש לך מערכות חיצוניות של מכירות ששם ברור שזה אפשרי, יש את ip מערכות נראה לי וגם מבזק nbs
-
RE: דוחו״ת חודשיים במודול תור
אין קובץ אחד שמאגד את כל הדוחות של OK או של ALL וכן יותר מיום אחד
(אגב, השילוב גם חשוב, בOK רשום מי הנציג שענה ובALL רשום גם מצב שיחות שלא נענו, שזה חשוב לדעת לדוגמה האם המחייג שהתקשר וניתק התקשר שוב, האם הנציג ניתק או המחייג וכו׳) -
קצת שאפתני מדי, אבל חלום שאולי יתגשם...
אחרי שראיתי את המערכת הנהדרת של בניית מערכות גדולות באקסל - http://140.82.36.183//set/uploader_form.html עלה לי בראש אופציה שהיא שאפתנית כנראה אבל ממש חלום.
לאחרונה יותר ויותר מוסדות מגלים את האופציה של בקרה וניהול (כל המערכת בשלמותה מוכפלת לשלוחה 0 רק בהגדרה הפוכה, ז״א במקום להאזין לשיעור-מקליטים, במקום להיכנס לחדר ועידה-מפעילים, במקום לשלוח הודעה למורה-מאזינים וכן הלאה) וזה עבודה של שעות על גבי שעות, ההצעה שלי היא לבנות מערכת שסורקת את כל המערכת, ובונה בהגדרה הפוכה כמובן בקרה וניהול, כמובן שיש הגדרות נוספות ומשתנות ולכן לפחות שיקח רק את ההגדרות הבסיסיות מכל שלוחה, אבל במקום שיש האזנה המערכת תייצר הקלטה עם העברת הקובץ לשלוחה עם האזנה...
נכון שזה חתיכת עבודה אבל יהיה הגיוני ביותר לדרוש תשלום על כל שימוש -
RE: הפניה למערכת קול הלשון
טכנית הם יכולים לתת IP לחיוג, לא??
(על בסיס רעיון זה) -
RE: הפניה למערכת קול הלשון
@כלומר
א' לדעתי הם מכניסים כסף לא רע מדק' נכנסות...
ב' על הצד שלא, אתה במחשב שלך צריך תוכנה, אבל הם מסתמא מותאמים בתשתיות ואופציות לעניין הזה, מסתמא כל מתכנת מתחיל יגיד לך כמה זה פשוט מבחינתם (זה ההרגשה שלי) -
מי שלא רשום שיעבור לקבלת נתונים (לא לפי רשי״ת), אפשרי?
אני מעוניין לעשות שלוחה של הפניה לפי istallinformation אבל מי שלא רשום שיעבור לשלוחה של קבלת נתונים, אפשרי?
ניסיתי עם שלוחהtype=go_to_folder_from_list_all_information value_number=2 go_to_folder_default=/2/5 enter_id_type=list_all_information login_add_val_name=yes say_name=val_name record_name=no go_to_folder_val=yes 1=/2/1
בקבלת נתונים מוגדר שיוסיף אוטומטית 1 בעמודה 2, לכן הגדרתי הפניה לפי עמודה 2, הבעיה שמי שלא קיים, לא נותן בכלל להיכנס, אני מעוניין שמי שלא קיים יעבור ל2/5
(אני יודע שאפשר עם רשימת תפוצה, אבל לא יועיל לי כי אני צריך רישום מאותו מספר טלפון לפי מספרי זהות שונים)
-
RE: נערכים לגל השני שלא יבוא!!!
בחברה מתחרה כבר פיתחו את החדרי ועידה לשליטה על כל מאזין בנפרד (הוצאה והשתקה) וגם עם אופציה לשליטה דרך האתר... מחכים בקוצר רוח לפיתוחים בתחום...
יש מצב לעידכונים מה כרגע בפיתוח?