@אליהו-קטורזה
ריבוי הפוסטים בעניין הזה, גם מיותר. כל יומיים יש עוד אחד שבא לתקן וכותב פוסט על זה שמיותר לכתוב דחוף.
Spoiler
ועוד כתבת את זה במשתמשים מתקדמים
תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה.
@אליהו-קטורזה
אני לא יודע מה הקו שלך
אבל ייתכן והוא עושה הקלטה בועידה משלוחה אחת לשלוחה אחרת?
ולכן הוא מתקשר פעמיים?
או שהוא התקשר והוא לא הצליח לשמוע כלום עקב בעיות לפעמים בקוים ולפעמים בקליטה, ואז מתקשרים שוב, וזה כן עובד. אז אולי זה מה שהיה?
אולי אתה יכול להתקשר איליו ולהתעניין?
@אליהו-קטורזה
כן. כל שלוחה אפשר לשנות אותה ליעד אחר לפי זמן מסוים.
חוץ מזה אפשר גם לעשות שלוחה שמעבירה לשלוחה אחרת לפי שעות. כלומר אם עכשיו בין שעה איקס לשעה ווי, תכנס לכאן. אחרת, תכנס למקום אחר
@אליהו-קטורזה כתב בהודעה זמנית:
למה אני לא מוצא בקטגורית הודעות את ההשמעה של הודעה זמנים ששם אני מעלה את ההשמעה? גם לא את קובץ M0001
אין בלשונית "הודעות" את כל ההודעות שיכולות להיות בשלוחה,
פשוט תעלה לשלוחה את הקובץ המבוקש , וזה יתחלף,