-
RE: אישור שליחת צנתוק
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
לדעתי צריך להנגיש יותר את המקש של החלף, שיבלוט יותר

-
שלוחת קבלת נותנים
שלום וברכה,
זקוק לעזרה בנושא קבלת נתונים -
יש לי קובץ אקסל של אנשים, עם שם ומספר פלאפון.
אני זקוק לזיהוי המחייג והוספת נתונים.-
איך אני עושה זיהוי במערכת, ומתי שיכנס לשלוחה יושמע שמו, שלום ל...
-
איך עובדים עם מודל קבלת נתונים, יש לי כמה פרטים שאני רוצה שיעדכן, חלק בהקלטה [עם המרה לטקטס] וחלק במקשי הפלאפון, למשל רחוב אני צריך בהקלטה, אך מספר בנים בהקשה.
ובקיצור איך עובדים אם שלוחת קבלת נתונים?
תודה מראש לכל העוזרים והמסיעיים!
-
-
RE: קו עם צינתוקים
@maarava7 כתב בקו עם צינתוקים:
@מוטי-מוטי-מוטי ואיך אני יכול להגביל שלכל מספר יהיה אפשרות להיכנס לשלוח פעם אחת בכמה דקות (שאני יגדיר)?
https://f2.freeivr.co.il/topic/6165/מודול-אקסס-פילטר-כמודול-או-כהטמעה-בכל-מודול?_=1779630292632
-
RE: כמות המאזינים ששמעו את ההודעה
@פורום-מוזיקה תוסיף את ההגדרות האלו להגדרות השלוחה, ואז יהיה בשלוחה קובץ האזנות להורדה
log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_year_save_folder=yes -
RE: חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!
@לימוד-בתורת-מרן אני לא מכיר בכלל את התחום,
אשמח אם תוכל להסביר לי בבקשה מה זה טוקן,תודה ענקית
-
RE: חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!
כתב בחדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!:
@אריה-AI כתב בחדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!:
לאחר זמן רב,
שישבתי יומם ולילה לחשוב איך כל אדם שצריך איזשהו קריינות, יוכל ליצור אותה בקלות.
לכן בניתי את האתר הזה
קודם כל יש להיכנס ל-Google AI Studio וליצור מפתח API חדש ולעלות לאתר למעלה בצד שמאל.
ואחרי זה תיצרו את הקריינות...
בהצלחה!!!אפשר הסבר איך יוצרים מפתח API
תודה???
תודה וסליחה על ההקפצה, זה ממש דחוף לי
-
RE: חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!
@אריה-AI כתב בחדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!:
לאחר זמן רב,
שישבתי יומם ולילה לחשוב איך כל אדם שצריך איזשהו קריינות, יוכל ליצור אותה בקלות.
לכן בניתי את האתר הזה
קודם כל יש להיכנס ל-Google AI Studio וליצור מפתח API חדש ולעלות לאתר למעלה בצד שמאל.
ואחרי זה תיצרו את הקריינות...
בהצלחה!!!אפשר הסבר איך יוצרים מפתח API
תודה -
RE: שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
@יב כתב בשלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה:
@אלע תעשה גזור מסל המיחזור, ותדביק במיקום במדוייק - והכל על מקומו אמור להגיע בשלום.
תודה ענקית
עבד מצוין
הכל חזר על מקומו בשלום -
RE: שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
@BEN-ZION תודה,
הקבצים נמצאים בסל מיחזור,
שאלתי אם יש אפשרות לשחזר את כל התיקיות, באותו סדר שלוחות והקבצים שבתוך כל שלוחה.
ולא לבנות את כל השלוחות מחדש ולהכניס את הקבצים מחדש. -
RE: שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
@BEN-ZION העתקתי לשם תייקיה עם אותה מס' שלוחה.
ושוב,
מה עוזר לי שההגדרות נשארו אם כל התיקקיות והקבצים בתוכו נמחקו? -
RE: שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
@BEN-ZION כתב בשלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה:
הגדרות האחרות חוץ משם וסוג
אני לא מדבר על ההגדרות.
זה היה תיקיית תפריט ובתוכה עוד תיקיות ומלא קבצים -
RE: שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
@BEN-ZION כתב בשלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה:
@יב לא ניסיתי כמו שכתבתי זה מחליף רק את ההגדרה של השלוחה חוץ מזה הכל נשאר אז אתה משנה את ההגדרה חזרה והכל בסדר
בהתחלה זה מלחיץ מה קרה לכל הקבצים שהיו וכו' שאתה רואה שזה רק החליף הגדרה הכל בסדרכל התיקיות בתוכו נמחקו עם כל הקבצים
-
שלוחה שנדרסה בגלל העתקת אותו מס' שלוחה
שלום וברכה,
יש לי שלוחת תפריט,
והעתקתי אליה שלוחה נוספת
שלוחה מס' 1,
וזה מחק לי את השלוחה הקיימת שהייתה,
יש איך לבטל או שהתיקייה נשמרת איפשהו?תודה
-
RE: איך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?
@א.ב לא
פיתוח אישי של מישהו

-
RE: איך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?
@א.ב כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
יש לי קו תכנים בימות המשיח ואני רוצה להעתיק תיקיה שלמה לקו אחר בימות המשיח, האם ניתן לעשות זאת ואיך
אפשר דרך כאן נראה לי
https://ysm.liy.ovh/transfer-files
א
מנותק

