@anti-malware רצוי ונצרך מאוד
אבל שיתמקד רק בדברים שקשורים לחיבור עם ימות לא לערבב דברים שלא קשורים
זה יהיה פצצה מטורפת אם כל המומחים כאן יעזרו אחד לשני ויחלקו איתנו את ידיעותיהם
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי דא וואינט א איד
-
RE: האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
-
RE: חדש!!! ממשק העלאת קבצי שמע והודעות אישיות למערכת !!פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@clickphone קיבלתי את הממשק החדש, וזה חבל על הזמן, והעיקר שזה ברור ומהיר וקל להפעלה.
-
RE: חיבור בית חכם לטלפון כשרפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
ברצוני להמליץ בחום תרתי משמע על הפתרון הנהדר ש @אהרן-שובקס הביא כאן בחיבור של המזגן לטלפון.
עובד חבל על הזמן.
יש לי דרך קשה וארוכה כל יום מהבית כנסת עד לבית שלי באזור חם מאוד, איך שאני יוצא מהבית כנסת אני מתקשר מקיש 1 והמזגן עובד
ומגיע לבית נעים.
וכן הרבה יותר נחמד להשתמש בטלפון מהשלט עצמו , לדוגמא יושבים על ספה ואין כוח ללכת לשלט או שנמצאים בכלל בחדר אחר, פשוט מתקשרים ומכבים.
חבל על הזמן ממליץ מאוד. -
RE: שיחה עם נציג באמצעות דקות שיחהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסף-ח נראה לי אפשר לעשות מכירה של חבילות ניקוד כלומר לרכישת חבילה של 60 קרדיטים הקישו 1 ובסיום עובר לשלוחת ניקוד ומקבל 60 נקודות.
ולפני השיחה עם הנציג הוא נכנס למודול שמוריד לו ניקוד. ואם נגמר לו הניקוד שלא יוכל להיכנס לשלוחה. -
למה אי אפשר לאחרונה להגדיר סיסמת ניהול פחות מ-6 תווים?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
לאחרונה שמתי לב שאי אפשר להגדיר סיסמת ניהול למערכת בת פחות מ-6 תווים על מה ולמה?
-
RE: ברשימה לבנה אופציית כניסה לפי מספר רשימות לא עובדפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
אני מתכווין שאני רוצה לעשות שבשלוחה מסויימת ייכנסו ברשימה לבנה שבודק אם המספר קיים בקובץ ואחר כך בודק האם נמצא ברשימות תפוצה שהגדרתי , עשיתי הכל כמו מה שכתוב בהגדרות ושום דבר , הוא בודק רק בברירת מחדל הכוונה להגדרות האלו:
white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=default/1/2/3 וכו' -
RE: ברשימה לבנה אופציית כניסה לפי מספר רשימות לא עובדפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@מוטלה ,תודה רבה על המשוב והעזרה .
בסוף לפני שראיתי את התגובה שלך כבר הגדרת ככה:check_template_filter=2,1 check_template_filter_none_go_to=/2השאלה שלי מה ההבדל
-
RE: קריינות באידישפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
אני רוצה להקליט בתקופה הקרובה את כל הודעות המערכת באידיש עם קריין מעולה.
אני נמחפש רק כמה אנשים שישתתפו בעלות -
RE: קריינות באידישפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@חנון-המרבה אכן כן את המספרים לא נוכל להחליף אבל את כל ההודעות כן.
ובכן מי רוצה להיצטרף למיזם.
יש לי קריין באידיש מעולה אידיש חסידית לא ירושלמית.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי דא וואינט א איד
-
עזרה במעבר לתיקייה לפי ימיםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
במודול כאן האם שייך שיהיה יותר מהגדרת זמן אחת לאותו יום?
ניסיתי להגדיר כך ולא עבד לי:type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=/2.08:00-13:05 go_to_folder_time_1=/3.13:05-14:10 go_to_folder_time_1=/4.14:11-17:00הוא אומר "ההגדרות לא הושלמו"
-
RE: שיחה עם נציג באמצעות דקות שיחהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסף-ח נראה לי אפשר לעשות מכירה של חבילות ניקוד כלומר לרכישת חבילה של 60 קרדיטים הקישו 1 ובסיום עובר לשלוחת ניקוד ומקבל 60 נקודות.
ולפני השיחה עם הנציג הוא נכנס למודול שמוריד לו ניקוד. ואם נגמר לו הניקוד שלא יוכל להיכנס לשלוחה. -
RE: חיבור בית חכם לטלפון כשרפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
ברצוני להמליץ בחום תרתי משמע על הפתרון הנהדר ש @אהרן-שובקס הביא כאן בחיבור של המזגן לטלפון.
עובד חבל על הזמן.
יש לי דרך קשה וארוכה כל יום מהבית כנסת עד לבית שלי באזור חם מאוד, איך שאני יוצא מהבית כנסת אני מתקשר מקיש 1 והמזגן עובד
ומגיע לבית נעים.
וכן הרבה יותר נחמד להשתמש בטלפון מהשלט עצמו , לדוגמא יושבים על ספה ואין כוח ללכת לשלט או שנמצאים בכלל בחדר אחר, פשוט מתקשרים ומכבים.
חבל על הזמן ממליץ מאוד. -
RE: מוזיקה מותאמת אישיתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
צריכים לפנות ללקוחות לא לימות
כלומר שהלקוחות שהעלו מוזיקה אישית (כמובן רק אם זה לא אישי ממש)
שיפרסמו את זה כאן לתועלת כולנו -
RE: האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@anti-malware רצוי ונצרך מאוד
אבל שיתמקד רק בדברים שקשורים לחיבור עם ימות לא לערבב דברים שלא קשורים
זה יהיה פצצה מטורפת אם כל המומחים כאן יעזרו אחד לשני ויחלקו איתנו את ידיעותיהם -
ניתוב למערכת אחרת אחרי קמפיין האם שייך?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
האם שייך להגדיר בהפעלת קמפיין שלאחר שהלקוח שומע את ההודעה ומקיש 1 הוא יעבור למערכת אחרת בימות ?
ניתוב למספר פרטי יש שם כבר בעלות יחידות כמובן. השאלה אם יש אפשרות גם למערכת אחרת בימות
אשמח למשוב מהמומחים @קופת-הקהל @מנחם -
RE: רשימת קווים מומלציםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים

להאזנה :
0799400933להטמעה במערכת שלכם:
type=routing_yemot routing_yemot_number=0799400933