@שמואל
איך אפשר להוסיף זיהוי במערכת מסוג מרכזיה עסקית ?
בלשונית מרכזיה עסקית אפשר להוסיף מספרים שקיימים כבר,
אבל אין אפשרות להוסיף אימות משם.
מי שמוגדר לו שזה מערכת SIP, אין לו אפשרות של הגדרות קמפיין, לכן אין לו דרך ליצור אימות.
נשמח לפתרון..
@שמואל
איך אפשר להוסיף זיהוי במערכת מסוג מרכזיה עסקית ?
בלשונית מרכזיה עסקית אפשר להוסיף מספרים שקיימים כבר,
אבל אין אפשרות להוסיף אימות משם.
מי שמוגדר לו שזה מערכת SIP, אין לו אפשרות של הגדרות קמפיין, לכן אין לו דרך ליצור אימות.
נשמח לפתרון..
תודה!
האם יש אפשרות שישלח את המספר המתקשר לקו + איזה שעה ותאריך?
לצורך שימוש להפניה כשאין מענה בטלפון (יש אפשרות היום ב APו שפורסם פה בעבר) לקבל מייל עם פרטי המתקשר,
אולי אפשר לחבר יחד?
שאלתי האם המבצע ללא הגבלה קיים?
והאם המערכת שנפתחת תומכת ב SIP?
@Liy כתב ביש API להתחברות למזגנים החדשים שעובדים על בית חכם?:
@יוניבני כתב ביש API להתחברות למזגנים החדשים שעובדים על בית חכם?:
האם מישהו התחבר ב API למערכות של tuya או smart life,
לצורך שליטה דרך הטלפון?שלח קישורים לאתרים המדוברים.
צריך להיות רשום כדי לבדוק וכו
בגדול זה כאן
https://developer.tuya.com/en/docs/cloud
אשמח לעזרה,
עשיתי כמו שכתוב כאן, ולא עובד,
לא רואה שום שינוי באתר..
type=api
api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
api_add_0=A=//playfile
api_add_1=B=//play_beep=no
api_add_2=C=//playfile_end_goto=/1
api_add_3=D=//return_amount=1
api_add_4=E=//folder_to_play=6/6
api_add_5=AD=/6/2
api_add_6=PASS=//0000
מקווה שהבנתי נכון את הפונקציה,
בא לסייע למי שרוצה לשנות את היעוד של השלוחה, לדוגמה פעם כהשעמת קבצים, ופעם כהקלטת קבצים...
בהגדרות של שלוחה לשמיעת קבצים יש אפשרות להגדיר מקשים, ניתן להגדיר שמקש 1 יעביר את ההודעה לתיבה אחרת, שהיא תיהיה פתוחה לכלל הציבור.
למיטב זכרוני אלו ההגדרות
; גם מי שלא מנהל יוכל להשתמש בפועלה
file_move_open=yes
;מקש שיוגדר לפעולה
control_play1=file_move
; מקש 1 יעביר לתקיה לדוגמה 1/2
playfile_control_play_1_file_move=1/2
רואה שאם משתמשים בהגדרות של enter id, בשימוש בקובץ ListAllInformation,
בשידור החי הוא יופיע כאורח, אבל בדוחות יהיה ניתן לראות אותו כפי השדה הראשון (אם עושים כניסה לפי כמה מספרי טלפון, אפשר בשדה הראשון לכתוב גם את שלו)
@שמואל
יש פתרון מסודר שזה יראה גם בשידור החי?
כמובן, שיהיה אפשר להכנס לפי מספר זיהוי (לא טלפון) ועדין יופיע השם שלו (מתוך עמודה 3/4)?
תודה רבה!
@baror230 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
@יוניבני זה אפשרות ש@111 בנה בApi אפשר לבקש ממנו להוסיף את זה
זה לא הרבה קודapi_add_6=after=go_to_folder=5
ולהוסיף בשרת בסוף
echo '$_GET['after']';
ואז אפשר יהיה לכתוב לבד להיכן להעביר, נכון?
@111 סייעת לי המון!!
תודה לכולם!
@שמואל
{
responseStatus: "EXCEPTION",
message: "Template Not found",
tplID: 12315,
yAserverVersion: 6
}
בדקתי את מספר הקמפיין, הוא נכון.
האם המבצע פעיל?
האם אפשר להוציא/להכניס שיחות sip?
איך אני יכול להגדיר לאן לעבור אחרי שהפעולה בוצעה?
רוצה להעביר לשלוחה שבה נאמר הפעולה בוצע בהצלחה,
כעת זה חוזר שלב אחד אחורה.
@baror230 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
@יוניבני אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
אשמח לעזרה,
type=api api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php api_add_0=A=type=playfile api_add_1=B=play_beep=no api_add_2=C=playfile_end_goto=/1 api_add_3=D=return_amount=1 api_add_4=E=folder_to_play=6/6 api_add_5=AD=/6/2 api_add_6=PASS=0000
אני חושב שצריך להוריד את כל
//
ולהוסיף בapi_add_0=A=
type
לפני ההגדרה
תודה ענקית עובד!!
אבל אני רואה שיש הגבלה כנראה לשורות, לא מעביר לי את הכל.
מצאתי פתרון עוקף, הגדרתי את מה שאני רוצה בשלוחה אחרת, ובשימוש בפנוקציה הנ"ל, אני מגדיר שלוחה להפניה לשלוחה אחרת...
@dudu אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
@יוניבני התקשרת לקו, לחצת על השלוחה הזו ואח"כ לא עשה כלום?
נכון.
הגדרתי את כל הנ"ל השלוחה X
התקשרתי, זה נכנס לשלוחה, היה כמה שניות של שקט, אח"כ השיחה חזרה לתקפיט הקודם.