• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יעקב 1
    3. נושאים
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 14
    • פוסטים 72
    • הגבוה ביותר 3
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    נושאים שנוצרו על ידי יעקב 1

    • י

      הרשאות העתקה וכו'
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      25
      צפיות

      מ

      @יעקב-1

      לכאורה אי אפשר

    • י

      מי העביר את הקובץ?
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      83
      צפיות

      ח

      @יעקב-1 אני מצטט ממה שהיה כתוב בפורום על שמירת נתוני האזנה:

      שמיעת נתוני האזנה לקובץ:

      באפשרות זו ניתן להגדיר שבמהלך האזנה לקובץ מסוים יהיה ניתן לשמוע את נתוני האזנה של אותו הקובץ
      כדי להפעיל אפשרות זו יש לפעול לפי השלבים הבאים:

      שלב א:
      יש להגדיר בשלוחה הרלוונטית שהמערכת תשמור את נתוני האזנה לקובץ

      save_listening_data=yes

      ניתן להגדיר בקובץ ivr.ini כדי לשמור את נתוני האזנה מכל השלוחות במערכת
      נתוני האזנה שנשמרים הם

      כמות המספרים השונים שהאזינו לקובץ מידע על כל מספר באיזה זמן שמע את הקובץ

      הנתונים נשמרים בקבצי ini שנמצאים בתיקיית
      Log/Listening/שם השלוחה
      שם הקובץ הוא כשם ההשמעה (לדוגמה נתוני האזנה להשמעה 050.wav נשמרים בקובץ 050.ini)

      דוגמה למופיע בקובץ:

      ListenAmount=2 0533137770=yes-Date-2022-01-23-Hour-16-01-05 0773137770=yes-Date-2022-01-23-Hour-19-13-58

      כמות המספרים ששמעו את הקובץ - 2
      מספר 0773137770 שמע את הקובץ בתאריך 23/01/2022 בשעה 16:01:05
      מספר 0533137770 שמע את הקובץ בתאריך 23/01/2022 בשעה 19:13:58

      שלב ב:
      יש להגדיר בשלוחה את המקש שבהקשה עליו ישמעו את נתוני האזנה

      ההגדרות האפשריות הן:

      tfr_say_listening_data say_listening_data_amount say_listening_data_check_number

      אפשרות א - תפריט אפשרויות לשמיעת נתוני האזנה (M0012)
      אפשרות ב - שמיעת כמות המספרים ששמעו את הקובץ
      אפשרות ג - בדיקה האם מספר שמע את הקובץ

      הגדרות לדוגמה:

      control_play1=tfr_say_listening_data control_play2=say_listening_data_amount control_play3=say_listening_data_check_number

      הודעות מערכת

      M0012 לשמיעת כמות המספרים השונים ששמעו הודעה זו הקישו 1, לבדיקה האם מספר מסוים שמע את ההודעה הקישו 2, לחזרה הקישו כוכבית
      M0013 כמות המספרים השונים ששמעו את ההודעה היא

      M0014 אנא הקישו מספר טלפון, לסיום הקישו סולמית

      M0015 מספר הטלפון שהוקש לא שמע את ההודעה

      M0016 מספר הטלפון שהוקש שמע את ההודעה

      M1488 היום

      M1484 אתמול

      M1483 בְּיוֹם

      M1490 ו..

      M1491 דקות

    • י

      משימות בשבת
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      43
      צפיות

      פ

      @יעקב-1 אפשר ליצור סקריפט שיעדכן כל שבוע את הזמנים הרצויים

    • י

      השמעת קבצים עם תפריט בחירה
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      9
      0
      הצבעות
      9
      פוסטים
      66
      צפיות

      ח

      @יעקב-1 באותו מקום שיש הגדרה לעשות תפריט עם כוכבית באמצע שמיעת הקובץ,
      כמה שורות אח"כ יש הגדרות לתפריט אחרי שמיעת הקובץ.
      https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/5?_=1756644780066

    • י

      צינתוק כשיש הודעה חדשה בשלוחה
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      66
      צפיות

      ח

      @זרח תירשם כאן https://www.make.com/en/register
      ושם תוכל להגדיר טריגרים לפי כל מיני דברים.
      אולי אפשרי גם בכרון https://console.cron-job.org/login

    • י

      מספרים אישיים במערכת
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      10
      0
      הצבעות
      10
      פוסטים
      94
      צפיות

      פ

      @CUBASE צודק!
      כשאני רואה כזאת תשובה ארוכה אני מדפדף הלה

    • י

      מחיקה של קבצים מרובים
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      33
      0
      הצבעות
      33
      פוסטים
      313
      צפיות

      י

      @פלמנמוני תודה רבה
      אני מקווה הערב לעשות את זה ואעדכן מייד

    • י

      האם אפשר לעשות סקר בשלוחת השמעת קבצים?
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      55
      צפיות

      ז

      @אA
      זה באמת תלוי כמה השמעות יש, וכמה שאלות סקר...

    • י

      מחיקת הודעה ברגע
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      62
      צפיות

      ח

      @יעקב-1 כתב במחיקת הודעה ברגע:

      יש אפשרות להגדיר שלוחה מיוחדת למחיקת הודעת ברוכים הבאים?

      הפיתרון שלי הוא פשוט:
      אפשר להגדיר איזה הודעות לשמוע בתפריט הראשי ובאיזה סדר.
      כשאתה רוצה למחוק את הודעת הברוכים הבאים,
      תיכנס לשלוחת עריכת הגדרות, שמוחקת את ההודעת ברוכים הבאים מהתפריט הראשי,
      וכשאתה מקליט הודעת ברוכים הבאים, תעבור אח"כ לשלוחה שמחזירה את ההגדרה הרגילה עם הברוכים הבאים.
      (בעצפ זה הגדרה שאומרת לתפריט, באיזה סדר להקריא את ההודעות, וממילא - הודעה שלא כתובה שם - אינה מושמעת כלל).
      בתפריט הראשי תגדיר כך:

      menu_sequence=M0000,M1000

      תגדיר שלוחה שתוכל למחוק שם את הודעת הברוכים הבאים,
      ובעצם לשנות את ההגדרה הקודמת לmenu_sequence=M1000:

      type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/ext add_id_to_list_key=menu_sequence add_id_to_list_value=M1000 add_id_to_list_value_change=yes

      ותגדיר שלוחה נוספת, שתעבור לשם לאחר הקלטת הברוכים הבאים, אם תרצה שיחזרו לשמוע את זה:

      type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/ext add_id_to_list_key=menu_sequence add_id_to_list_value=M0000,M1000 add_id_to_list_value_change=yes

      אם אתה מקליט את ההודעה ברוכים הבאים בשלוחת הקלטת הודעות מערכת,
      אז תגדיר שם שבסיום ההקלטה יעבור לשלוחה הזאת שעושה שישמעו את הברוכים הבאים:

      record_system_messages_end_goto=כאן תכתוב את ניתוב השלוחה כולל סלש בהתחלה

      ואם אתה רוצה עוד יותר,
      אתה יכול להקליט את הודעת הברוכים הבאים, ולהגדיר שזה יפוג בזמן מסויים,
      לדוגמא: אתה רוצה במשך היום להקליט הודעת ברוכים הבאים, שישמעו אותה רק עד סוף היום, אוטומטי.
      אז תעשה שהערך ישתנה אוטומטי בשעת סוף היום.

      type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/ext add_id_to_list_key=menu_sequence add_id_to_list_value=M0000,M1000 add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_value_expired=23:59:59 add_id_to_list_value_expired_change_to=M1000
    • י

      קו העדכונים
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב 1

      27
      0
      הצבעות
      27
      פוסטים
      625
      צפיות

      י

      @מתעניין
      לסגור את המערכת שנפתחה - או שנעשה בה פעילות שנוגדת את התקנון, זו חסימה לגיטימית לגמרי...
      העניין שגם המספר האישי שלו - זה שפתח את הקו נחסם באופן גורף להתקשר לכל קו שנפתח במערכת ימות המשיח.
      לרבות קווים ציבוריים, מוסדות, שירותים קהילתיים, ועוד...
      שזה סנקציה לא לגיטימית בעליל, ולא מעוגנת בתנאים שימות מחתימה את פותחי המערכות!

      Spoiler

      חוץ מזה שכשמישהו מכניס קישור של ערוץ חדשות, המערכת נסגרת אוטומטית, אז למה לא לחסום מראש את האפשרות להכניס קישורים כאלה, ולהימנע מראש מהעבירה, ומהעונש??
      אין כאן ניסיון להצדיק את המפרים את הכללים – ברור שמדובר בעבירה חמורה, וטוב שחברת ימות המשיח שומרת על רמה ראויה של תוכן.
      אבל כשמדובר בחברה מסודרת – האחריות היא לא רק להעניש, אלא גם למנוע מראש טעויות.
      חסימה אוטומטית במקום מניעה אוטומטית היא פתרון גרוע.

    • י

      שאלה בקשר לאיפוס שמיעת הקמפיין
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • יעקב 1

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      100
      צפיות

      ש

      העתקה מכאן

      ברירת מחדל מתייחס לקובץ CampaignSelectionByID.ini הנמצא בשלוחה הנוכחית.

      כדי שהתייחס לקובץ משלוחה אחרת, יש להגדיר

      campaign_selection_by_id_from_folder=/1/1

      בדוגמה, התייחס לקובץ הנמצא בשלוחה /1/1

      שימו לב: חובה לכתוב את הניתוב מהתפריט הראשי כולל / בהתחלה.