• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מנסה
    3. פוסטים
    מ מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 13
    • נושאים 87
    • פוסטים 2,292
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      בדוח האזנות הייתי שמח אם הוא היה מוסיף את השם שצמוד לטלפון בזיהוי לפי טלפון מהתיקיה בENTERID

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      מנסה
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @sh0548534047

      לא נכון
      אצלי הבאג קיים בהחלט כשאני מוציא צינתוק ממסםר משני, המערכת מעבירה לשלוחה הראשית ולא מתחשבת במספר שממנו יצא הצינתוק
      [היא כן מחשבת במספר מחייג, זאת אומרת אני מופנה כאילו חייגתי למספר הראשי של המערכת ובזיהוי הפלאפון שלי]

      ולכן כל הרעיון כאן הוא רק על מערכת שהשלוחה הראשית שלה לכאורה פנויה להקמת הטריק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה
    • RE: delete_id_exit מישהו יודע מה זה?

      @הרשל
      שכאשר יכנסו שוב הוא יבדוק זיהוי מחדש [ויבקש להקיש מחדש אם זה לא זיהוי טלפוני אוטומטי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה
    • RE: חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!

      @אריה-ai

      עד אתמול עבד לי נהדר עכשיו האתר כותב פתאום למטה משמאל שהאתחול נכשל [באנגלית]

      נשמח לעידכון מה קורה

      וכמובן תודה ענקית על האתר הנפלא, שחסך לי שעות רבות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה
    • RE: לקראת תחילת חיוב היחידות: סריקת המערכת לאיתור מודולים עם שליחת אימייל

      @דוד_מלך_ישראל
      אכן

      ראיתי שיש הרבה מקומות שיש את המילה MAIL בהגדרות שלא קשורות ישירות, אם לפני כל מילה כזאת נוסיף ביטול זה ייסב נזק

      תודה רבה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ
      מנסה
    • RE: לקראת תחילת חיוב היחידות: סריקת המערכת לאיתור מודולים עם שליחת אימייל

      @דוד_מלך_ישראל

      אם כבר להכנסי כפתור שיוסיף את הזימון של השהיית השורה ולא למחוק את ההגדרה לגמרי, שנוכל לראות מה השתנה

      התו ; משמש לזה

      [זאת אומרת כל שורה שמתחילה ב;
      אינה פעילה]

      תודה רבה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ
      מנסה
    • RE: לא מתחלף זיהוי ID, האם זה באג?

      @963

      לא נכון, זה ממש באג,
      השימוש בהחלפת זיהוי נועד שכבר יש את סוג הזיהוי הזה ובכל אופן אני רוצה שיקישו מחדש
      [כמו באלפון עם זיהוי משתנה או דברים דומים]

      אבל אם החלפתי סוג זיהוי, התקין הוא שיבקש זיהוי מחדש,
      ובנושא זה יש באג נוסף שכבר כתבתי עליו פעם

      אם נכנס עם זיהוי לפי רשימה, ובשלוחת הכניסה יש רשימה והוא מאושר שם, כאשר הוא עובר לשלוחה נוספת עם זיהוי לפי רשימה אבל ברשימה שם אינו מאושר, המערכת לא יודעת להוציא אותו

      וגם זה לא תקין ממש

      והלוואי שיתקנו את זה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה
    • RE: קבצים לא עולים למערכת.

      לי לא עולה בכלל

      נפתח חלון בוחרים את הקובץ אבל לא מתחילה העלאה בכלל, ורק אחרי כמה דקות אני רואה שמסומן שעלה, לחצתי אישור והקובץ בכלל לא עולה

      עריכה: כשמעלים קובץ חדש לשלוחה כן עולה מהר ורגיל, אבל כשלוחצים על החץ שבצד קובץ בשביל להחליף אותו, לא עולה ויש בעיות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה
    • RE: השתקת ההודעה M2762 "הסכום עבור הזמנה אחת הינו" בקבלת נתונים בתשלום כרטיסים מרובים

      @אלחנן1

      אולי אתה יודע
      [[אתה זה שמופיע על הפיתוח בפוסט הזה

      תודה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה
    • השתקת ההודעה M2762 "הסכום עבור הזמנה אחת הינו" בקבלת נתונים בתשלום כרטיסים מרובים

      האם מישהו יודע כיצד ניתן לעשות שלא ישמיע כלל את ההודעה

      [לא עוזר להחליף לשקט, כי יש שם גם את המספר שמושמע אוטומטית
      הנוסח שם הוא "הסכום לתשלום עבור הזמנה אחת הינו - וכאן מושמע הסכום שכתוב בbilling_sum בשלוחה - ואז "M2763 אנא הקישו את כמות ההזמנות שברצונכם להזמין"

      אני רוצה רק את החלק האחרון, אבל בלי שישמעו מחיר להזמנה אחת והחלק הראשון]

      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן

      @sh0548534047

      נשמח להבין את ההגיון שבהצעה שלך.

      כי לכאורה מה הקשר בין 2 ההגדרות, אם הוא מחייג לנציג 20 שניות והוא לא ענה [או דחה את השיחה, ומוגדר שיחכה 21 שניות לחיוג הבא, לאחר 21 שניות הוא יחייג שוב, לא ככה?

      ואם אני מגדיר מספר נמוך מ20 שניות להמתנה, מדוע אז זה חוזר ומחייג מיידית

      אני מבין שאולי זה עובד, אבל אשמח להבין איך זה עובד

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      מנסה
    • RE: איך ניתן ליצור הודעת ברוכים הבאים שתושמע רק למי שלא ברשימת תפוצה X?

      @anti-malware

      אתה מכניס בשלוחה הראשית הגדרה של "דיד גו טו"
      הפניית דיד גו טו
      [ורק אל תשכח לעשות מעבר פעם אחת בלבד בשיחה...]

      פותח שלוחה שאיננה כרגע [למשל 20]
      ומגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת
      מעבר לשלוחה 21

      ובשלוחה אתה גם מגדיר פילטר לפי רשימת תפוצה שמי שנמצא ברשימה X יעבור לשלוחה הראשית, ומי שלא, יעבור לשלוחה 21 [או יישאר בשלוחה, וממילא יעבור ל21]

      בשלוחה 21 תכניס הודעה כרצונך [ברוכים הבאים]
      ותגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת = לראשית

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה
    • RE: איך ניתן ליצור הודעת ברוכים הבאים שתושמע רק למי שלא ברשימת תפוצה X?

      @anti-malware

      אם שלוחה מקדימה שמסננת, מי שברש"ת עובר לראשי ומי שלא עובר לשלוחה נוספת שבה יש ברוכים הבאים
      ואח"כ לראשי

      לדלג ניתן ע"י הקשה על כל מקש [אלא אם תגדיר שלא נותן לדלג]

      [ואיך עושים שכל אחד יוצא לשלוחה מקדימה אחרי שכל המערכת כבר בנויה?
      עם "דיד גו טו"...]

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה