בדוח האזנות הייתי שמח אם הוא היה מוסיף את השם שצמוד לטלפון בזיהוי לפי טלפון מהתיקיה בENTERID
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
לא נכון
אצלי הבאג קיים בהחלט כשאני מוציא צינתוק ממסםר משני, המערכת מעבירה לשלוחה הראשית ולא מתחשבת במספר שממנו יצא הצינתוק
[היא כן מחשבת במספר מחייג, זאת אומרת אני מופנה כאילו חייגתי למספר הראשי של המערכת ובזיהוי הפלאפון שלי]ולכן כל הרעיון כאן הוא רק על מערכת שהשלוחה הראשית שלה לכאורה פנויה להקמת הטריק
-
RE: delete_id_exit מישהו יודע מה זה?
@הרשל
שכאשר יכנסו שוב הוא יבדוק זיהוי מחדש [ויבקש להקיש מחדש אם זה לא זיהוי טלפוני אוטומטי -
RE: חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!
עד אתמול עבד לי נהדר עכשיו האתר כותב פתאום למטה משמאל שהאתחול נכשל [באנגלית]
נשמח לעידכון מה קורה
וכמובן תודה ענקית על האתר הנפלא, שחסך לי שעות רבות
-
RE: לקראת תחילת חיוב היחידות: סריקת המערכת לאיתור מודולים עם שליחת אימייל
@דוד_מלך_ישראל
אכןראיתי שיש הרבה מקומות שיש את המילה MAIL בהגדרות שלא קשורות ישירות, אם לפני כל מילה כזאת נוסיף ביטול זה ייסב נזק
תודה רבה
-
RE: לקראת תחילת חיוב היחידות: סריקת המערכת לאיתור מודולים עם שליחת אימייל
אם כבר להכנסי כפתור שיוסיף את הזימון של השהיית השורה ולא למחוק את ההגדרה לגמרי, שנוכל לראות מה השתנה
התו ; משמש לזה
[זאת אומרת כל שורה שמתחילה ב;
אינה פעילה]תודה רבה
-
RE: לא מתחלף זיהוי ID, האם זה באג?
לא נכון, זה ממש באג,
השימוש בהחלפת זיהוי נועד שכבר יש את סוג הזיהוי הזה ובכל אופן אני רוצה שיקישו מחדש
[כמו באלפון עם זיהוי משתנה או דברים דומים]אבל אם החלפתי סוג זיהוי, התקין הוא שיבקש זיהוי מחדש,
ובנושא זה יש באג נוסף שכבר כתבתי עליו פעםאם נכנס עם זיהוי לפי רשימה, ובשלוחת הכניסה יש רשימה והוא מאושר שם, כאשר הוא עובר לשלוחה נוספת עם זיהוי לפי רשימה אבל ברשימה שם אינו מאושר, המערכת לא יודעת להוציא אותו
וגם זה לא תקין ממש
והלוואי שיתקנו את זה
-
RE: קבצים לא עולים למערכת.
לי לא עולה בכלל
נפתח חלון בוחרים את הקובץ אבל לא מתחילה העלאה בכלל, ורק אחרי כמה דקות אני רואה שמסומן שעלה, לחצתי אישור והקובץ בכלל לא עולה
עריכה: כשמעלים קובץ חדש לשלוחה כן עולה מהר ורגיל, אבל כשלוחצים על החץ שבצד קובץ בשביל להחליף אותו, לא עולה ויש בעיות
-
השתקת ההודעה M2762 "הסכום עבור הזמנה אחת הינו" בקבלת נתונים בתשלום כרטיסים מרובים
האם מישהו יודע כיצד ניתן לעשות שלא ישמיע כלל את ההודעה
[לא עוזר להחליף לשקט, כי יש שם גם את המספר שמושמע אוטומטית
הנוסח שם הוא "הסכום לתשלום עבור הזמנה אחת הינו - וכאן מושמע הסכום שכתוב בbilling_sum בשלוחה - ואז "M2763 אנא הקישו את כמות ההזמנות שברצונכם להזמין"אני רוצה רק את החלק האחרון, אבל בלי שישמעו מחיר להזמנה אחת והחלק הראשון]
תודה רבה
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
נשמח להבין את ההגיון שבהצעה שלך.
כי לכאורה מה הקשר בין 2 ההגדרות, אם הוא מחייג לנציג 20 שניות והוא לא ענה [או דחה את השיחה, ומוגדר שיחכה 21 שניות לחיוג הבא, לאחר 21 שניות הוא יחייג שוב, לא ככה?
ואם אני מגדיר מספר נמוך מ20 שניות להמתנה, מדוע אז זה חוזר ומחייג מיידית
אני מבין שאולי זה עובד, אבל אשמח להבין איך זה עובד
-
RE: איך ניתן ליצור הודעת ברוכים הבאים שתושמע רק למי שלא ברשימת תפוצה X?
אתה מכניס בשלוחה הראשית הגדרה של "דיד גו טו"
הפניית דיד גו טו
[ורק אל תשכח לעשות מעבר פעם אחת בלבד בשיחה...]פותח שלוחה שאיננה כרגע [למשל 20]
ומגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת
מעבר לשלוחה 21ובשלוחה אתה גם מגדיר פילטר לפי רשימת תפוצה שמי שנמצא ברשימה X יעבור לשלוחה הראשית, ומי שלא, יעבור לשלוחה 21 [או יישאר בשלוחה, וממילא יעבור ל21]
בשלוחה 21 תכניס הודעה כרצונך [ברוכים הבאים]
ותגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת = לראשית -
RE: איך ניתן ליצור הודעת ברוכים הבאים שתושמע רק למי שלא ברשימת תפוצה X?
אם שלוחה מקדימה שמסננת, מי שברש"ת עובר לראשי ומי שלא עובר לשלוחה נוספת שבה יש ברוכים הבאים
ואח"כ לראשילדלג ניתן ע"י הקשה על כל מקש [אלא אם תגדיר שלא נותן לדלג]
[ואיך עושים שכל אחד יוצא לשלוחה מקדימה אחרי שכל המערכת כבר בנויה?
עם "דיד גו טו"...]