• דילוג מספר השמעות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    90 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    356 צפיות
    6
    @k0794947190 תשלח מייל לכתובת המעודכנת באתר של ימות, מייל של תמיכה טכנית, ובמייל תפרט להם: מספר מערכת, סיסמא, מספר מחייג, שעת חיוג, שעת ניתוק השיחה. ואחרי יום בערך תתקשר אליהם ותשאל אותם האם טיפלו בזה. אציין שאצלי הבעיה לא תוקנה במלואה, ומה שאני עשיתי לפתור את הבעיה, שהוספתי מספר משנה למערכת, וממספר המשנה אין את התקלה הזו. הרבה הצלחה.
  • עזרה בזיהוי קוד

    הועבר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    113 צפיות
    מ
    @קובי-י כתב בעזרה בזיהוי קוד: control_play https://f2.freeivr.co.il/post/69019
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • איך מאפסים מערכת תכנים?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    374 צפיות
    Y
    @MGM-IVR כתב באיך מאפסים מערכת תכנים?: @yosafizak כתב באיך מאפסים מערכת תכנים?: יש אנשים שמסתבכים עם להריץ בדפדפן ואיך בדיוק להגדיר את זה, אז זה למי שמסתבך יכול לעזור. הוויכוח סתם מוזר ולא קשור לנושא Spoiler אני לא מכיר בן אדם שמסתבך עם העתקה והדבקה (שזה התכונות שנדרשות בשביל להשתמש בזה..) בכל מקרה, אצלך זה יותר מסובך, כי זה לפתוח ניהול מערכות, ושם גם לשים בשלוחה את ההגדרות (העתקה והדבקה) וגם לשנות מ07900000:00000 אל המספר והסיסמה... אתה יכול לציין שאצלך זה דרך הפלאפון ושאם רוצים לתת למישהו לאפס בלי שהוא יידע את הסיסמה (למה שזה יקרה?) אז זה אפשרי, אבל לא להגיד שזה יותר קל בטלפון... טוב,לא חושב שהדו שיח הזה מתאים לפורום הזה בכל מקרה אני חושב שזה יותר קל , ואתה חושב שלא, וזה לא אמור לגרום לבעיה שלכל אחד מאיתנו יש דעה שונה
  • היכן רוכשים 'מספר זהב'?

    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    384 צפיות
    ח
    @פלוס אפשר אצלי cs@ivr-havaya.com
  • תקלה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    573 צפיות
    א
    כעת הצלחתי סו"ס לסדר את השלוחות. יישר כח ענק לכל העוזרים. הסיבה שתקעה אותי ואולי בזה מישהו ידע לעזור לי. אני רוצה שלמנהל יהיה אפשרות לשמוע כמה מאזינים האזינו להודעה מרגע ההקלטה, לצורך כך בניתי שבכניסה לשלוחה 1 יש הוספה שקטה לרשי"ת, השאלה איך אני מאפס את הרשימה הזו בעת הקלטת הודעה.
  • נגמרו המספרים...

    53
    0 הצבעות
    53 פוסטים
    3k צפיות
    כ
    @111 כן יש בעיה בפתיחת מערכ ת אצלכם שהוא רושם ההתחברות לשרת נכשלה מצרף תמונת מסך [image: 1696369051169-7841f4e8-8da9-45c5-a600-b55fcab420f9-image.png]
  • מספר פלאפון

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    165 צפיות
    1
    @מ-ל-ל ישר כח:
  • תקלה בשלוחת איפוס רשימת תפוצה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    243 צפיות
    א
    @צדיק-תמים אז יש פתרון אחר כיצד ניתן ליצור שלוחה של איפוס רשי"ת, מלבד מודל ניהול רשי"ת ששם הוא דורש להקיש סיסמה. או שאולי מישהו יודע אם זה עובד?
  • דחוף! נחסם לי שלוחה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    340 צפיות
    נ
    @נועם-10 עובד כבר תודה רבה!
  • רשימת צינתוקים שנמחק

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    161 צפיות
    Y
    @אמונה כתב ברשימת צינתוקים שנמחק: היה לי ברשימה 80 מספרים, וכל הרשימה נמחקה בטעות ע"י הקשה על איפוס דרך הטלפון, האם יש איזה אפשרות לשחזר את הרשימה או שאין שום דרך?? תנסה אולי דרך שירות הלקוחות שם הם אולי יוכלו לשחזר
  • הרצת קובץ בדפדפן

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    403 צפיות
    Y
    @הקבצן-הנודע כתב בהרצת קובץ בדפדפן: @קו-כשר-מערכות-טל זה על שרת בחברה שהוא הביא במדריך אני נכנס לקישור ונוא כותב לי שאין קובץ INDEKES (נראלי מאייתים את זה ככה) תיצור קובץ בשם : index.php ובו תכניס את הקוד שלך לאחר מכן תריץ את הלינק בשרת ואז זה אמור לעבוד אם אתה מסתבך תתייג אותי ואעזור לך בשמחה
  • לפתוח את ניהול המערכת הטלפונית

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    125 צפיות
    ק
    @CHANI כתב בלפתוח את ניהול המערכת הטלפונית: ניסיתי הרבה פעמים ועוד לא הצלחתי לפתוח את האפשרות לנהל מערכת טלפונית, בעוד כשבהתחלה הוא כן נתן לי. מה אתה מתכוון?
  • תקלה בכניסה לקו

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    276 צפיות
    6
    @שקע בהגדרות מתקדמות באותה שלוחה
  • ייצאו רשימת תפוצה בבלוג פון

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    270 צפיות
    א
    @מ-ל-ל איפה שאלתי מה התגובה?
  • צינתוקים עד שעה מסויימת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    237 צפיות
    א
    @אליהו-המיבין אפשר גם לעשות הפעלת צינתוק במודל נפרד ולא משלוחת ההקלטה, ובסיום ההקלטה יעבור לשלוחה 'הפעלת שלוחה אחרת' שהיא תפנה לפי שעות. ביום לשלוחת הפעלת צינתוק, ובלילה חזרה לתפריט.
  • שליחת דוח למייל

    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @הקבצן-הנודע @צדיק-תמים התכוון שאתה תשמע אין מענה משרת API, כי אכן השרת לא מחזיר תשובה לימות, אבל הפעולה מתבצעת, ואתה אמור לקבל למייל את הקובץ (במידה והגדרת את הסקריפט נכון)...
  • כניסה למערכת עם תעודת זהות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    139 צפיות
    6
    @זעליג enter_id=yes enter_id_type=teudat_zehut
  • מעבר למערכת אחרת עם זיהוי המערכת הנוכחית

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    164 צפיות
    1
    עין כאן בשרשור (https://f2.freeivr.co.il/post/109166) הענין כבר נידוש ולמעישה לא יצא משהו ברור