@נר-יצחק כתב בשלוחת הרשמה לרשימת צינתוקים חיניים במערכת אחרת:
ואיך בדיוק זה יעבור לשלוחה הספציפית? הבנתי שחסמו את האופצייה
לכן שאלתי
@פיתה כתב בשלוחת הרשמה לרשימת צינתוקים חיניים במערכת אחרת:
המשתמשים בשני המערכות הם אותם משתמשים?
כי אם הם לא היו אותם משתמשים הוא היה יכול לעשות פילטר בכניסה למערכת לפי רשימת קבוצה לתוך שלוחת הרישום
ולפתוח שלוחת * ו-#
כהעברה למערכת הראשונה
וגם שם פילטר לפי רשימה
מי שלא ברשימה לשלוחה הראשית
אבל כל זה לא יכול לעזור ל- @מערכת-המשפחה ..........
@eliyahu .
@abcABC כתב בעדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי בקבלת נתונים:
שלום וברכה
האם משהו יכול לעזור לי במודול הזה עדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי בקבלת נתונים
תודה רבה ענקית
@זעליג
לא הבנתי את הבעיה, ואיך זה קשור למה שכתבתי מקודם.
אם הגדרת בפילטר שמי שלא נמצא ברשימות יופנה לפילטר 2, ומי שנמצא ברשימת בני ברק יופנה לשלוחה בני ברק, איך אתה חוזר לשלוחה הראשית?