• פעם אחד כל שם במערכת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    94 צפיות
    א
    @מערכת-המשפחה ישנם כמה סוגי רשימות, זיהוי, צינתוקים, ועוד. אם כוונתך שהרשימה של הזיהוי תחול על כל המערכת, אתה יכול לשים אותה בשלוחה הראשית, ולהוסיף בכל שלוחה שבה אתה רוצה שיוציא שמות את ההגדרה הבאה login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=כאן יש לרשום את המיקום הרצוי
  • בזיהוי לפי ת.ז.

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    92 צפיות
    א
    @זעליג כוונתך שיוכלו להיכנס רק בהקשת ת.ז. מסויים? זו הגדרה בזיהוי.
  • הגדרה סליקה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    113 צפיות
    א
    @חיה-חנו אפשרי להעלות את ההגדרות?
  • אני רוצה לפתוח גמח דירות לשבתות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    208 צפיות
    א
    @זרח תודה רבה! עזרת לי מאוד.
  • 1 הצבעות
    40 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    מישהו יודע את הקישור לקול חי?
  • העלאת הקלטות לקבלת נתונים

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    411 צפיות
    מ
    @זרח תודה מקווה שאני יסתדר
  • עזרה בניוד קו

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    484 צפיות
    ש
    @שוקולית לא התכונתי לטופס אלא למה שמקישים מספר תעודת זהות וכ'ו ובסיום כל השלבים זה נשלח לימות המשיח והם חזרו אלי בפלאפון ושאלו אותי למה אני צריך לנייד [image: 1759492299959-8f0082ad-6a9c-4b22-8efe-8733fd173cf6-image.png]
  • חלוקת שלוחת ההשמעות לקבוצות

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    634 צפיות
    ב
    @חידושי-תורה תשלח מייל 6560311@gmail.com
  • 0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @עידו כתב בממשק בית הספר אומר לי "המערכת נחסמה זמנית" מה אני אמור לעשות?: מענין, אז תתקשר עוד פעם שתהיה ליד מחשב... הרגע עשיתי ונפתח יש!! Spoiler
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    258 צפיות
    ש
    @ערוץ-הסקרים בסוף עשינו ידני את הטבלה, אם יש דרך אוטומטית לא קשה, נשמח לשמוע
  • מה זה?

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    276 צפיות
    ש
    @חכמון לא קיבלתי שום הודעה....
  • איך אני פותח 20 שלוחות אתו דבר?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    111 צפיות
    פ
    @חכמון תודה רבה!
  • סגירת שלוחה לא כולל רשימת לבנה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    390 צפיות
    מ
    @חכמון צודק, היה זכור לי שאם הבדיקה הראשונה עברה בהצלחה אז הוא לא ימשיך לבדיקה השניה, בדקתי וראית שזה כתוב רק עם הכניסה נחסמה. ציטוט לאחר הפעולה/בדיקה הראשונה המערכת ממשיכה לפעולה/בדיקה השניה. במידה והבדיקה הראשונה חסמה את הכניסה לשלוחה לא יתבצעו הפעולות/בדיקות הנוספות כלל
  • מה אולך פה עם הפרסומות?!

    33
    4 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    א
    @פיתה מה שנקרא שמחתי לעזור
  • בעיה בהפניה בין קווים של ימות המשיח

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    854 צפיות
    ש
    @מוטי-לוין יודעים לצערנו אין לנו ברירה, חייבים להפנות את השיחות, (רוצים להתנתק בסופו של דבר מהקו שבמבזק ובהדרגה לשנות אצל הציבור את מספר הקו -לחדש)
  • איך מבטלים את ההשמעה של "השיחה מועברת, נא להמתין"

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    898 צפיות
    ח
    גם כאן מדברים על זה.
  • מוזיקת המתנה בתור לא נשמעת בקו שהועתק

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    135 צפיות
    ש
    האם יש תשובה למישהוא?
  • תא קולי השולח העתק לדוא"ל - voicemail_email

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    196 צפיות
    ז
    @AYY אז תעשה קבלת נתונים, ושליחה למייל. אם אתה רוצה רק את הטקסט נקי, בלי כל הסממנים של ימות המשיח, לא נראה לי שאפשר בלי API.
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    356 צפיות
    1
    @מנסה-להבין12a אני משער שזה נועד למנוע בעיות מראש שאם וכאשר יוצרו בעיות בנידון מסויים הם תמיד מגובים בהסכם שיש שם עוד דברים מוזרים שראיתי בעבר (לא זוכר מה) אני לא חושב שיש להם כזו דרישה בכללי
  • 0 הצבעות
    28 פוסטים
    767 צפיות
    צ
    @y6714453 כתב בההודעה על אימות דו שלבי מופיעה על אף שכבר עשיתי זאת. מדוע?: @זרח הכוונה הייתה שאמנם צריך להתחיל לערוך קודים וכו'... זה בערך אותה רמת טרחה של להחליף סיסמת ניהול למערכת ויש לזה המון יתרונות