• שלוחת api

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    537 צפיות
    אהרן שובקסא
    @מאיר262626 תוכל לפנות למייל שלי ash6783397@gmail.com
  • ניהול חדר ועידה לא מסתנכרן נכון

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    895 צפיות
    B
    @שאול נו ומה אמרתי את המנהל זה לא סופר בניהול חדר ועידה
  • באתר החדש מה זה?

    הועבר
    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    538 צפיות
    נ
    @קול-הקווים אמר בבאתר החדש מה זה?: @איש-זך אמר בבאתר החדש מה זה?: @brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!) [image: 1610850462685-53b382d8-bfd4-47ee-9260-35e4ae321411-image-resized.png] ‎⁨צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50⁩ מה שצריך שיהיה אפשר להזיז את זה לצדדים וגם להוריד את זה לגמרי, לי זה מפריע מאוד בעין
  • לא מייצר דוחות בשלוחת מבחנים!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    171 צפיות
    ח
    @רבקי-קנפל מה ההגדות בשלוחה
  • הקצאת מקש לשמיעת הוראות הפעלה

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    414 צפיות
    A
    @ass מסתבר שכבר הרבה הסתבכו עם זה כמו פה וגם כאן. יש רעיון למישהוא, זה יעזור להרבה אנשים! יש עם מי לדבר בימות בעניין הזה?
  • צ' בtts

    לא נפתר tts
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    415 צפיות
    נ
    @מוטלה @33064325 צ' נורמלי שומעים רק באתר שלה, אבל כשמורידים למחשב, זה נהפך לצד"י רגילה (צ)...
  • חיוג למספרים נייחים\מספר כוכבית ללא עלות יחידות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    400 צפיות
    ע
    ניתן להפנות לכוכבית רק שבמקום * כותבים 1222
  • עזרה במודול סקר החדש

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    313 צפיות
    ת
    @שלמה1155 תודה, ניסיתי ולא הועיל:( כעת הצלחתי לעלות על הבאג, ויצרתי סקר של 30 שאלות! אמנם הבעיה היתה די ספציפית לאיך שיצרתי את השאלות, אבל אני מעלה אותו על הכתב אולי יועיל לאי מי יום אחד - יצרתי את השאלת סקר הראשונה בניהול טלפוני, למי שניסה זה ארוך ומעצבן להקליט כך 30 שאלות, ולכן אחרי שאלה אחת שכפלתי את תקיית השאלה 30 פעמים ובכל תקיה העלתי קובץ וויב עם שאלה אחרת בפועל מה שלא שמתי לב שבהגדרות הsettings שוכפלו הגדרות שאלה 1 ולכן זה לא נתן לעבור לשאלה 2 רק אחרי ששינתי בקובץ ini את ההגדרות לכל שאלה - העסק התחיל לנסוע עם 30 שאלות (יש לציין ששאלות 1-9 במקרה כזה צריכות להיות רשומות 01,02 וכו')
  • examination_american - שאלת נכון / לא נכון

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    245 צפיות
    ת
    @שושי-ו את יכולה להשתמש במבחן אמריקאי לתוצאות נכון או לא נכון, ההקלטה תצטרך להתחלק לשלוש - נכון/לא נכון/ אין תשובה שלישית הבעיה שבערבוב סדר התשובות יכול להופיע תשובה ראשונה - אין תשובה שלישית... וזה קצת מצחיק/ מבלבל עשינו את זה במבחנים וזה היה בסדר גמור. זה לא נותן אופציה של שתי תשובות גם אם את מוחקת את תשובה C
  • דוחות של סיכום נקודות הטריויה

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    259 צפיות
    י
    ועוד משהו, לא מצליחה שישלח לי את הניקוד למייל, אפשר הסבר מסודר איך עושים את זה? תודה!
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    132 צפיות
    ע
    @חסידישער שינית את הנתון או הוספת? שים לב שלאחר הרשמה הנתון מתעדכן בשלוחה, יכול להיות ששמת לפני ההרשמה? כי יש בהגדרה גם את מיקום השלוחה booking_Folder-5=21345 https://f2.freeivr.co.il/post/36387
  • האם יש דרך לשמוע בטלפון הקלטות מסל המחזור?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    379 צפיות
    מתענייןמ
    @יפת עין כאן פתרון לזה
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    332 צפיות
    אין תגובות
  • נקודות בטרויה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    505 צפיות
    ש
    @אחד-מאנש מצטער, אבל לא יודע
  • הקלטת הודעת מערכת לשתי שלוחות בו זמנית

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    269 צפיות
    מ
    @נץ-החמה @מנדי-ג-ייקובס אפשרי! תראו כאן תודה ל @אהרן-שובקס
  • עזרה בתשלום לבניית מערכת

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    742 צפיות
    מ
    @מאיר262626 תראה כאן https://f2.freeivr.co.il/post/39104
  • שאלה דחופה בקשר לטריויה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    344 צפיות
    י
    @תודה אנסה
  • הוספת מספר ל ListAllInformation דרך הטלפון

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    358 צפיות
    ק
    @שאול אמר בהוספת מספר ל ListAllInformation דרך הטלפון: @קו-בית-יעקב תסתכל במודול קבלת הקלטות ונתונים יש אפשרות להכניס את הנתונים לליסט תעשה כניסה לפי וכו' @מוטלה אמר בהוספת מספר ל ListAllInformation דרך הטלפון: @קו-בית-יעקב אמר בהוספת מספר ל ListAllInformation דרך הטלפון: כתוב במודול קבלת נתונים "add_to_list_all_information=yes כשיש ההגדרה הנ"ל, תהיה הכניסה לפי EnterID (ברירת מחדל לפי הטלפון, ניתן להוסיף הגדרת EnterID אחר)." צריך להוסיף את זה enter_id=yes enter_id_type=phone_or_enter_phone תודה לשניכם. ב"ה הצליח בסוף.
  • תאריך בטרויה

    12
    2
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    576 צפיות
    ח
    @אחד-מאנש נכון דיברו על זה בהגדרה הזאת כי יש לו איזה באג שחוזר אחורה כאן, וכאן, וכאן, אבל כל זה אם אתה מעוניין לשעה מסיומתההגדרה הנ"ל ואם אתה מעוניין שהתאריך יתחלף בחצות תכתוב רק jcalendar_realdate=0
  • שלוחת מאזינים למאזינים אם סינון הודעות

    לא נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    386 צפיות
    א
    @wiznitz להקלטה מחדש