• שדרוג אתר הניהול - חוו"ד המשתמשים

    נעוץ נעול
    1
    36 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • תקנון קטגוריית עזרה הדדית

    נעוץ נעול הועבר
    1
    16 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • מאזין שלא ביקר בשלוחה X ישמע הודעה מיוחדת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    17 צפיות
    י
    @המומחה יש כזה אופציה ואם לא תסתדר כאן תשלח לי מייל ואני יעזור לך בעז''ה בשבוע שבועיים הקרובים פשוט עכשיו אין לי זמן מקווה שלא תצטרך לחכות עד אז בכל מקרה המייל שלי הוא 6697697@gmail.com
  • הגבלה בשלוחת קבלת נתונים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בשלוחת API

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    127 צפיות
    S
    @cubase סליחה בטעות כתבתי & במקום ? אבל בשרת ה ymx זה לא עובד אבל אם אני שולח זאת כרגיל משרת ה ym זה כן עובד....
  • 0 הצבעות
    183 פוסטים
    915 צפיות
    מ
    @CUBASE סליחה זה לא שלא עברתי על המדריך פשוט היה לי כבר פילטרים בשלוחה אז חשבתי לעשות כך למעשה מחקתי את אחד מהם ועשיתי בדיוק כמו המדרי ך ועובד מצוין רק רציתי לדעת איך להגדיר שישמור הקלטה מהשיחה או שזה שומר אז באיזה שלוחה חוץ מזה רעיון לשדרוג אולי אפשר ע"י פקודה מסקריפט גוגל +גוגל שיטס (בדומה למייל לטלפון) לעשות שיזין את המספר של המחיג והמספר שאיליו יחיג ואז יהסקריפט יורשום בשלוחות את ההגדרות וישלח צינתוק כך שיהיה חייגן חייגן כזה דרך המחשב (חיקוי של התוסף Click To Call Yemot שעושה את זה בתשלום )
  • צינתוקים

    48
    0 הצבעות
    48 פוסטים
    936 צפיות
    ה
    @Hיוסף איפה בדקת
  • צינטוק המעביר שיחה לשלוחה אחרת

    לא נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    50 צפיות
    R
    @אליהו-קטורזה על זה בידיוק עניתי לך תשובה
  • קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    122 צפיות
    C
    @יענקי-פולק כתב: ותזכיר לי על איזה נושא לְמָה אתה מתכוון? שוחחנו פעם?
  • הצינטוקים בקו - חדלו מלעבוד!!!!

    נפתר
    73
    2 הצבעות
    73 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @פלוס גם אני סובר ככה אם היה לי זמן הייתי כותב עליו צוואה
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    39 צפיות
  • 4 הצבעות
    29 פוסטים
    434 צפיות
    י
    @לימוד-בתורת-מרן יש לי הודעת שגיאה @cubase
  • משהו עובר על מערכות ימות המשיח?

    הועבר
    10
    2 הצבעות
    10 פוסטים
    82 צפיות
    ז
    @אA כתב: @זעליג אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות לדעתי פעולות שנעשו ברשימות הצינתוקים נמחקו, כנראה שלא היה רישומים חדשים לרשימה בכל אופן בשבילי זה נזק עצום. ימות המשיח כבר פישלו לפני תקופה, אז הם אפילו לא התנצלו או שמו הבהרה. (לא משווה לאז שזה היה ממש קטסטרופה, ועדיין. ספוילר: "ימות המשיח לא חייבים לכם כלום, הם נותנים בחינם" אני מקדים את ההוא שהולך לכתוב את זה...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • מספר כוכבית

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    88 צפיות
    י
    @יעקב-יצחק תכתוב את זה ל@kolcode לא לי
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    6 צפיות
  • מספרים של קוים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    28 צפיות
    ה
    @מאיר-אמר תנסה את זה קישור
  • מספר אמריקאי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    16 צפיות
    א
    @אליהו-קטורזה 0773137770 שלוחה 3 ואז 1 ואז 2
  • tts שמקריא נורמאלי את המילים

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    164 צפיות
    ה
    @שלוחה-404 נכון צודק
  • תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎

    54
    3 הצבעות
    54 פוסטים
    1k צפיות
    ח
    @CUBASE הפיתוח הזה מאוד חשוב לי שהוא יתקדם בכמה רמות, אני מעוניין להשתתף בהוצאת בכדי שפיתוח זה יוכל להתפתח בכמה רמות מעל