• מה זה?

    13
    1
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    328 צפיות
    ד
    @שאול תודה אקבל עכשיו יותר אומץ
  • שלוחת פתיחת ווטצאפון עם הפניה למערכת שלי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    231 צפיות
    מ
    @mhl באופן רשמי יש באתר הישן אופצייה לעשות שלוחה כזאת. אבל בפועל אחרי שעידכנתי שלוחה כזאת, זה לא עובד! זה פשוט מתנתק!![image: 1609787924183-84ec2cb3-688f-4bf6-a63c-9ab8d17c9405-image.png]
  • נתוני האזנה למייל

    הועבר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    342 צפיות
    M
    @נדיס אמר בנתוני האזנה למייל: צריך ליצור בכל שלוחה שרוצים לקבל נתונים תת שלוחה או שזה רק בשלוחה הראשית ולמה מיועדות ההגדרות הוספה הסרה לאן ללכת וכו' @קו-המכלול אמר בנתוני האזנה למייל: @רבי-יצחק איפה מכניסים את ההגדרה הזו?
  • לוג של השמעת קבצים

    הועבר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    812 צפיות
    ק
    @mgm-ivr אמר בלוג של השמעת קבצים: @קו-בית-יעקב אמר בלוג של השמעת קבצים: @איש-יהודי-טוב אמר בלוג של השמעת קבצים: @קו-בית-יעקב אמר בלוג של השמעת קבצים: @איש-יהודי-טוב אמר בלוג של השמעת קבצים: @קו-בית-יעקב אמר בלוג של השמעת קבצים: @מוטלה אמר בלוג של השמעת קבצים: @טובה-זילבר log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_year_save_folder=yes log_playback_play_stop_year_save_folder_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log_ymgr_to_html=yes להכניס את זה ב ivr וזה יעבוד על כל השלוחות. ההגדרה הזו מועילה לדוח לכל שלוחה בנפרד, חודשי ושנתי. תודה. ואיפה הדוח נמצא? באותו שלוחה? תבדוק בדקתי. לא מופיע בשלוחה. תנסה לבדוק בתיקיות אחד אחד אכן. נוצר בחלק. תודה. בחלק? לא בהכל? אט אט נוסף בהכל.
  • דרוש בונה מערכות למערכת הכוללת את הדברים הבאים:

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    221 צפיות
    M
    @קו-הרב-0 אמר בדרוש בונה מערכות למערכת הכוללת את הדברים הבאים:: דרוש בונה מערכות למערכת הכוללת את הדברים הבאים: הרשמה וסליקת אשראי קבלת קוד אישי קבלת כתובת מייל ושליחה אוטומטית של הודעת מייל לנרשם מערכת ניווט דרך הטלפון חידות עם מספרים וזיהוי דיבור. מבקש הצעת מחיר (כללית) כמובן שחוץ מההצעת מחיר צריך להיות עם זמן כדי לעבוד על המערכת ולתקן אותה לפי הצורך. מחפש הצעה כללית ומשם להקדם. תודה רבה. ניתן לשלוח הצעות מחיר ופירוט היכולות הטכנלוגיות למייל yair@amisrael.org תודה. סליקת אשראי קוד אישי אני יכול חידות עם מספרים לא הבנתי מה זה אם אתה רוצה תשלח לי מייל ל Mgm025024440@gmail.com
  • ועוד פעם בעייה באתר החדש......

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    351 צפיות
    M
    @brochabar אמר בועוד פעם בעייה באתר החדש......: @אבגדה אמר בועוד פעם בעייה באתר החדש......: גם לי זה קורה. פניתי לימות המשיח והם אמרו לי שהם יודעים על הבעיה הזאתי ולבנתיים לא להשתמש באתר החדש לא יודע לי זה עובד ואני רואה שימות המשיח באמצע להוסיף עוד פיתוח [image: 1609499717279-capture.png] איפה זה נמצא?
  • רשימת תפוצה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    243 צפיות
    M
    @wiznitz אמר ברשימת תפוצה: תגובה: קנית רשימת תפוצה יש לי רשימה של למעלה מ 6,000 מספרי טלפונים ואני רוצה להגדיל את הרשימה שלי כל מי שיש לו משימת תפוצה גדולה נא ליצור קשר איתי 07wiznitz@gmail.com תודה רבה בתשלום? או בחינם? כי אני לא יפנה אליך אם זה חינם... או יותר פשוט תשלח לי מייל ל Mgm025024440@gmail.com
  • נושא זה נמחק!

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    25 צפיות
  • הגדרת הודעות כקבוצה

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    2k צפיות
    ר
    @חיובי לא התכוונתי לחדר ועידה אלא להשמעה והפרון שנתת מצוין
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    14 צפיות
  • בעיה בהגדרת שלוחת מנהל ועידה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    294 צפיות
    3
    @איש-יהודי-טוב אתה כתבת לו את ההגדרות של ועידה לא של מנהל @רעהו-יעזורו אם אתה רוצה מנהל תכתוב כמו ש @רבי-יצחק כתב לך
  • הודעות מערכת לשלוחה בידכיפות!!!!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    382 צפיות
    3
    @שמואל-כהן https://f2.freeivr.co.il/post/24 הודעות קשורות: M2801 להפעלת השמעות אנא הקישו את השלוחה המבוקשת. להפעלת השמעות מתתי תיקיות הקישו את הכתובת המלאה, כאשר בין תיקייה לתיקייה הקישו כוכבית. בסיום הכתובת המלאה הקישו סולמית, להפעלת השלוחה הראשית הקישו סולמית, לחזרה לתפריט קודם הקישו כוכבית וסולמית M2802 שלוחה זו אינה קיימת
  • וירטואל פלוס - יתכן ?????

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    402 צפיות
    א
    @עידן גולן הם לא החברה הכי...
  • עזרה דחופה: פתאום הבוקר אנשים מתקשרים להגיד לי שהקו לא עובד....

    נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    451 צפיות
    ג
    @מערכת-תהילים אפשר לכתוב לי את המספר בכתובת m0504140134@gmail.com
  • עזרה דחופה. שידור חי לא נקלט בשלוחה כלל!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    278 צפיות
    ש
    @33064325 תודה רבה. טעות מצחיקה...
  • עצירה באמצע הקלטה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    416 צפיות
    ח
    @j5005089 תוכל להגדיר גם בשלוחת ההקלטה מקש אחר שזה יהיה ההמשך למשל 6 menu_record_options_6=continue_recording
  • הרשאת עריכה בהקשה על 7, רק בשלוחה מסויימת.

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    443 צפיות
    ח
    @33064325 הוא שאל יש מצב לתקן את זה , או שיהיה צורך להכניס את המספר הזה לכל רשימות התפוצה? מקווה שהבנת אותי.
  • מודיע על הודעה חדשה שנוספה בשלוחה מס...

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    239 צפיות
    ח
    @שלומל-ה יש גם את זה
  • sms

    רציתי לשאול
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    272 צפיות
    ל
    @דבש תבדוק אם יש לך מספיק יחידות. כל אסמס עולה 0.1 יחידות..
  • שלוחת הוספת ניקוד

    נפתר
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    190 צפיות
    3
    @אלחנן1 כל הכבוד - תודה רבה מעכשיו הודעת המערכת M1017 היא התווספו לכם וזו היא ההודעה ששמועים במודול.