• אולי יש למישהו רעיון איך להוסיף צינתוק בסוף?

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    419 צפיות
    3
    @רבי-יצחק תצטרך שכל אחד ירשם לרשימת צינתוקים פעם אחת ולעשות שלוחה מיוחדת לכל אחד להרשמה וכן להפעלת הקמפיין תעשה שברגע שמשאירים לו הודעה בשלוחה מסויימת יעבור לשלוחה של הפעלת צינתוק לאותו מספר תשתמש עם זה https://f2.freeivr.co.il/topic/3861/הפנייה-לשלוחה-אחרת-לפי-id-במודול-go_to_folder/1
  • פתיחת קובץ Html באקסל

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    737 צפיות
    ק
    @עץ-השדה אמר בפתיחת קובץ Html באקסל: @33064325 כבר אז הפיתרון הובא שם... https://f2.freeivr.co.il/post/31140 (אמנם רק לנושא של המספרי טלפון, אך הוא נכון גם לשלוחה) אבל כל זה ביבוא. בהעתק-הדבק זה לא עובד.
  • הפניית מספר לשלוחה במערכת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    136 צפיות
    מ
    @חיים-פרידמן יש הרבה מאד אפשרויות, אחד מהם: https://f2.freeivr.co.il/post/2921 באופציה של הפניה לפי מחייג ומחוייג
  • למה הקול של אליק מעוות???

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    147 צפיות
    ש
    @anti-malware קח https://f2.freeivr.co.il/topic/3798/אליק-הצטנן/49
  • הקראת טקסט ביידיש

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    828 צפיות
    ש
    @רעהו-יעזורו לא נראה לי וגם אם יש זה כנראה רק אם זה כתוב ביידיש ואז המערכת לא תקלוט את זה טוב אתה צריך לכתוב כמה שפחות אותיות ולשים דגש על הניקוד ואז יש סיכוי שהמערכת תקריא את זה טוב
  • הרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל

    הועבר
    60
    0 הצבעות
    60 פוסטים
    3k צפיות
    ש
    @mhl כן check_phone_number=yes after_check_phone_error_go_to_foldar=/1 מי שלא מתקשר ממספר ישראלי וכן חסוים יופנו לשלוחה 1
  • שיתוף קבצים מפרייבט לרגיל ולהיפך אפשרי?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    319 צפיות
    מתענייןמ
    ניסתי עכשיו לשתף מפרייוט למערכת רגילה שבה מוגדר שלא צריך להקש סיסמא ע"מ לשתף והוא מבקש סיסמא מעניין
  • כיצד : שלוחה להעלות קבצי INI

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    229 צפיות
    ש
    @מערכת-תהילים אמר בכיצד : שלוחה להעלות קבצי INI: לא הבנתי דרך הטלפון?? בדיוק
  • הפניה למערכת מסויימת בשלוחה 8 בווטסאפ פון, אפשרי?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    251 צפיות
    מ
    @mhl בווטסאפון אין הגדרות מתקדמות. אולי תנסה במקש 7 בניהול, אבל לא נראה לי.
  • ביטול תפריט לאחר שמיעת פרטי ההודעה

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    246 צפיות
    A
    @33064325 תודה! עובד מצויין.... רק שבמקרה שלי ההודעה שהיה צריך להחליף לשקט זה : M1481 . לטובת המשתמשים: את ההקלטה השקטה הורדתי מכאן. בשביל להחליף לשקט צריך להכנס לניהול (מערכת תוכן)>הודעות, ולחפש את מספר הקובץ, (במערכת ניהול הישנה מספר הקובץ מופיע במעבר עכבר על האייקון של הסימן קריאה). ללחוץ על העלאת קובץ חלופי, ולהעלות את הקובץ השקט שהורדנו. תודה ל@33064325 על העזרה.
  • מחפש מישהו עם ניסיון שיבנה לי מערכת לקבלת נתונים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    322 צפיות
    3
    @דא-וואינט-א-איד ivr.8480381@gmail.com
  • באג בניהול החדש של החדר ועידה

    נפתר
    6
    1
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    223 צפיות
    מ
    @יהונתן-כץ זה הגדרה שמאפשרת יציאה מחדר ועידה. ההגדרה השניה זה לאן יעבור. דרך אגב כאן ימות המשיח כתבו שרק בצורה הזו זה עובד.. (תראה בסוף)
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    19 צפיות
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    566 צפיות
    י
    @מוטלה אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?: @נתי-נתנסקי לא ניתן להיכנס לאתר החדש עם קו של וואצפ רק קו תוכן. זה מה שניסתי לענות לו ולא הבינו אותי...
  • הודעה נוספת בפתיח...

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    386 צפיות
    י
    @מנדי-ג-ייקובס אמר בהודעה נוספת בפתיח...: @יהונתן-כץ לא, אין שם הודעה נוספת, יותר מזה - העליתי לשם הודעה אחרת וזה לא שינה את ההודעה שהוא מוסיף לי... אז זה כנראה באג עזוי במערכת תפני לשרות לקוחות: y0773137770@GMAIL.COM 0773137770
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    323 צפיות
    ק
    *עדכן סיסמת מנהל - למערכת מרובת משתמשים סיסמת מנהל ישנה (אם יש) סיסמת מנהל חדשה עדכן סיסמה ראשית של המערכת סיסמה ראשית ישנה סיסמה ראשית חדשה* מה ההבדל בין סיסמת מנהל לסיסמה ראשית? זה עובד בכלל?
  • כשמספר קיים בשתי רשימות תפוצה שונות. מה זה עושה לפילטר?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    323 צפיות
    3
    @אייזיק זה אמור להעביר אותו למה שכתוב ראשון בשורה הראשונה במקרה שלך 51 תוכל לעשות בסוף שלוחה 51 מעבר לשוחה ששם תגדיר check_template_filter=55,56,57,58,59 וכו' אם זה מנתק תשלח לשירות לקוחות בצירוף מספר טלפון מחייג ומחוייג + שעה
  • המתנה לבחירת פעולה בסיום ההשמעה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    156 צפיות
    S
    האם ישנה אפשרות לבחור כמה זמן המתנה יהיה? ברירת מחדל זה 5 דקות...
  • חוסכים לכם זמן וכח... כל מה שרציתם להגדיר - חינם!

    הועבר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    459 צפיות
    מ
    @תקשורת אמר בחוסכים לכם זמן וכח... כל מה שרציתם להגדיר - חינם!: השירות ללא תשלום אלה בתשלום יחידות...
  • הקלטת שם בשלוחת מאזינים למאזינים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    247 צפיות
    ש
    @שואל-ברצינות איך מגדירים כניסה לפי זיהוי עם הקלטת השם?