@רבי-יצחק
תצטרך שכל אחד ירשם לרשימת צינתוקים פעם אחת ולעשות שלוחה מיוחדת לכל אחד להרשמה וכן להפעלת הקמפיין תעשה שברגע שמשאירים לו הודעה בשלוחה מסויימת יעבור לשלוחה של הפעלת צינתוק לאותו מספר
תשתמש עם זה
https://f2.freeivr.co.il/topic/3861/הפנייה-לשלוחה-אחרת-לפי-id-במודול-go_to_folder/1
@עץ-השדה אמר בפתיחת קובץ Html באקסל:
@33064325 כבר אז הפיתרון הובא שם... https://f2.freeivr.co.il/post/31140
(אמנם רק לנושא של המספרי טלפון, אך הוא נכון גם לשלוחה)
אבל כל זה ביבוא. בהעתק-הדבק זה לא עובד.
@רעהו-יעזורו לא נראה לי
וגם אם יש זה כנראה רק אם זה כתוב ביידיש ואז המערכת לא תקלוט את זה טוב
אתה צריך לכתוב כמה שפחות אותיות ולשים דגש על הניקוד ואז יש סיכוי שהמערכת תקריא את זה טוב
@33064325
תודה!
עובד מצויין....
רק שבמקרה שלי ההודעה שהיה צריך להחליף לשקט זה : M1481 .
לטובת המשתמשים:
את ההקלטה השקטה הורדתי מכאן.
בשביל להחליף לשקט צריך להכנס לניהול (מערכת תוכן)>הודעות, ולחפש את מספר הקובץ, (במערכת ניהול הישנה מספר הקובץ מופיע במעבר עכבר על האייקון של הסימן קריאה).
ללחוץ על העלאת קובץ חלופי, ולהעלות את הקובץ השקט שהורדנו.
תודה ל@33064325 על העזרה.
@מוטלה אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
@נתי-נתנסקי לא ניתן להיכנס לאתר החדש עם קו של וואצפ רק קו תוכן.
זה מה שניסתי לענות לו ולא הבינו אותי...
@מנדי-ג-ייקובס אמר בהודעה נוספת בפתיח...:
@יהונתן-כץ לא, אין שם הודעה נוספת,
יותר מזה - העליתי לשם הודעה אחרת וזה לא שינה את ההודעה שהוא מוסיף לי...
אז זה כנראה באג עזוי במערכת תפני לשרות לקוחות:
y0773137770@GMAIL.COM
0773137770
*עדכן סיסמת מנהל - למערכת מרובת משתמשים
סיסמת מנהל ישנה (אם יש)
סיסמת מנהל חדשה
עדכן סיסמה ראשית של המערכת
סיסמה ראשית ישנה
סיסמה ראשית חדשה*
מה ההבדל בין סיסמת מנהל לסיסמה ראשית? זה עובד בכלל?
@אייזיק זה אמור להעביר אותו למה שכתוב ראשון בשורה הראשונה במקרה שלך 51 תוכל לעשות בסוף שלוחה 51 מעבר לשוחה ששם תגדיר
check_template_filter=55,56,57,58,59
וכו'
אם זה מנתק תשלח לשירות לקוחות בצירוף מספר טלפון מחייג ומחוייג + שעה