• לשים בהגדרות סתם טקסט

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    910 צפיות
    H
    @9121800 אמר בלשים בהגדרות סתם טקסט: הערך הזה ; הינו ף כשהמקלדת באנגלית (למי שלא יודע) הערך הזה הוא גם כשהמקלדת לא באנגלית, על המקש הכי שמאלי בשורת המספרים מעל המקלדת (לא המספרים בצד ימין של המקלדת), זה יוצא המקש שמשמאל למספר 1. בהצלחה
  • השמעת מספר הקובץ לפני השמעת הקובץ

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    289 צפיות
    מ
    @שאול אמר בהשמעת מספר הקובץ לפני השמעת הקובץ: @מאיר-האלוף say_current=yes אתה אלוף!! אפשר לעשות שיגיד לפני המספר מספר הודעה הוא : ??
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    225 צפיות
    מ
    @מוטלה אמר בדחווףף המערכת הפסיקה לעבוד אני מתקשר משלוש טלפונים וגם מורטואל פלוס והמערכת לא עובדת פשוט מנתקת: @מאיר-האלוף תכתוב כך: type=menu enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/EnterID say_name=val_name תודה @מוטלה אתה אלוף!!
  • בקבלת נתונים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    122 צפיות
    אין תגובות
  • מבחן שבכל שאלה יש כמה תשובות נכונות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    211 צפיות
    ש
    @OBYEKTIV אפשרי במודל קבלת נתונים
  • עזרה בסקר הישן

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    114 צפיות
    D
    @בן-זאב פשוט מעלים לשלוחה קובץ ומשנים את השם שלו ל M2718
  • הודעות אישיות לפי ת.ז.

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    201 צפיות
    ח
    לא משנה באיזה מודול להשתמש אבל העיקר שיעבוד בלי להגדיר כל תעודת זהות בנפרד בברכה @חברת-קו-כשר
  • שיגור הודעות בשילוב קבלת נתונים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    232 צפיות
    O
    תודה רבה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    7 צפיות
    אין תגובות
  • חסימת מספר וירטואליים מכניסה למערכת?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    487 צפיות
    3
    @רבי-יצחק לכאורה זה הפיתרון היחיד @הקול-הירושלמי אמר בחסימת מספר וירטואליים מכניסה למערכת?: אפשר לעשות הפניה לפי קידומת, כך שרק מספרים עם קידומת מסויימת יוכלו להיכנס (לדוגמא - רק מספרים כשרים). באם אתה מעוניין אוכל לעשות את זה עבורך במחיר סמלי office@koly.co.il
  • פתיחת קובץ Html באקסל

    הועבר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    458 צפיות
    י
    אני מוסיפה על השרשור הישן הזה, בצורה הנ"ל לא משתנים הנתונים? אפשר לבנות על זה שהם אמינים ומדויקים?
  • הגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    375 צפיות
    ש
    @איש-יהודי-טוב אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR: לפעמים אתה לא מקבל לא יודע... אבל לא נתווכח כי זה סתם יעשה פה ספאם
  • דוח מידע על הקבצים \ הוספת שדה לדוח השמעת קבצים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    163 צפיות
    D
    @מערכת נראה לי שצריך להעביר את זה לבקשות לפיתוח... אבל אם רוצים שזה יהיה מהר מומלץ לפנות ישירות לשירות לקוחות. בהצלחה!!
  • האם אפשר לעשות טיימר רגיל?

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    254 צפיות
    3
    @אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?: (למה צריך שמונה מילים לפוסט?!) ככה ! - נכון תשובה מושלמת.... @אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?: האם יש אפשרות להגדיר את זה כסתם טיימר בלי ניתוק שיחה אני מצטט מה "זה" שהבאת... מה יקרה כשעבר הזמן שהגדרנו לטיימר המערכת תבצע שתי פעולות בהגיע הזמן: 1- השמעת הודעה, 2- או ניתוק או מעבר לשלוחה אחרת. שלב 1 - השמעת הודעה המערכת תשמיע את הודעה מספר 1167 "M1167 - שלום ותודה" (ניתן להחליף לפי העניין - כמו שכתבתי בהסבר שניתן לעלות לפה הודעה שאם רוצים להמשיך לשמוע אז צריך לשלם) **שלב 2 - ** ברירת מחדל - המערכת מנתקת >ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת limit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5 @אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?: ושללקוח יהיה אפשרות לבחור לכמה זמן הטיימר כלומר כמו טיימר רגיל שיש כמעט בכל נגן/פאלפון וכדומ'. תוכל לעשות כמה שלוחות שבכל אחת מוגדר זמן אחר, או בAPI אולי
  • וירטואל מייל הפסיק לעבוד

    נעול הועבר
    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    2k צפיות
    B
    contact@showf.tk
  • הודעת ברוכים הבאים בוירטואל פלוס

    נעול
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    393 צפיות
    ל
    @שמואל אמר בהודעת ברוכים הבאים בוירטואל פלוס: @להבין-וליצור אמר בהודעת ברוכים הבאים בוירטואל פלוס: אז בשביל מה יש אפשרות דרך האתר להעלות כאלה הודעות כי האתר מזהה את המערכת כivr1 לכן זה מראה את האופציות. למעשה מה שתעלה דרך האתר לא ישפיע על המערכת בשום צורה. אה.. תודה. הבנתי...
  • הגדרה שרק מנהל יוכל לשתף עם מערכת אחרת

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    712 צפיות
    ח
    @יפת אמר בהגדרה שרק מנהל יוכל לשתף עם מערכת אחרת: @חיובי לגבי ההודעה הראשונה האם הכוונה היא ליצור מצב שמי שלא יודע לא יסתדר? יש לי עם זה 2 בעיות: 1: אולי בכל זאת מישהו ישחק ויגיע לזה, ומזה אני הרי רוצה להתחמק. 2: (עיקרי) אני צריך שהשימוש יהיה כמה שיותר פשוט למי שאמור להשתמש בזה. אם זה רק שלוחה מסיומת שבו אתם רוצים לאפשר שיתוף אז תגדירו כמו ש @מתעניין ,, כתב רק שלא ייתן לבחור שלוחה , type=playfile folder_to_play=1/2 copy_link=yes ואם אתם צריכים לכל המערכת אפשרות שיתוף, יש לך את האופציה להחליף את הפעולות מקשים ולהסתיר את המקש המשתף כנ"ל בהצלחה
  • שהמנהלים לא יכלו להשתיק בחדר ועידה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    191 צפיות
    נ
    @מאיר-האלוף אתה יכול לעשות שני חדרי הפעלה: אחד עם אפשרות השתקה ואחד בלי ופילטר בחדר הועידה ללא אפשרות השתקה שמספר שאתה רוצה שיוכל להפעיל יועבר לשלוחת חדר ועידה עם אפשרות להפעיל
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    15 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    18 צפיות