• התראה למייל כל שבוע

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    153 צפיות
    3
    @בן-זאב אפשר לעשות טריק עם שלוחה שתשלח משהו למייל והפעלת קמפיין שיכנס לשלוחה הזו לפי רשימת תפוצה או כל דרך אחרת ולהפעיל קמפיין כל שבוע אבל נראה לי יותר פשוט לעשות את זה בפיתוח פרטי ב API או בלי API
  • הפניה לפי מחויג, דרך מערכת אחרת לא עובד

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    272 צפיות
    י
    @שמואל אז מה כן ? אני חוזר בקצרה על שאלתי אני מקליט הודעה א' במערכת 1' ואיו לי כוח אח"כ להתקשר ולהיכנס למערכת ה 2 שלי כדי להקליט שם הודעות (לא אותם הודעות בכלל) ולכן עשיתי את הפטנט הזה מעניין אבל למה זה לא עובד אם מוגדר שכשמתקשרים למערכת דרך מס' X זה עובר לשלוחה X מה זה משנה אם זה ישירות מהפלאפון שלי למערכת או אם זה מהפלאפון שלי דרך מערכת של ימות אשמח לקבל תשובה, תודה רבה מראש
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    124 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    345 צפיות
    קופת הקהלק
    @להבין-וליצור אמר בהאם אפשר לעשות שמספר זה וזה כשמגיע לשלוחה זו מגיע לשלוחה אחרת: עריכה: אני השתמשתי במודול לא בטפריט הראשי, אבל את הקובץ עם ההגדרות לאן יעבור, שמים בתפריט הראשי. לא מדוייק, ניתן לשים את הקובץ גם בשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה
  • האם מודול התרמות כרגע בתשלום?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    203 צפיות
    א
    @רבי-יצחק אמר בהאם מודול התרמות כרגע בתשלום?: כתוב שם שייתכן ויעלה כסף בעתיד מה מצב כעת? אני יכול להשתמש חינם? כן בחינם
  • הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת

    הועבר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שמואל כתבתי כעת שאלה ואני רואה שהיה דיון נראה לי בענין זה יש לך פיתרון ? link text תודה רבה מראש
  • שלוחת סקר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    172 צפיות
    אין תגובות
  • העתקה לכמה שלוחות

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    215 צפיות
    מ
    @אלחנן-ת לא.
  • מעבר לשלוחה באמצע שמיעת הקובץ וחזר לאיפה שהיה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    497 צפיות
    ח
    @מאיר-האלוף יש אפשרות אטומטי?? נראה לי שזה מה שהתכוון @מוטלה , לדוגמא השמעת קבצים שלוחה 1 , ואתה מגדיר מקש שיעבור לשלוחה 2 אז אתה מגדיר בשלוחה 2 שיעבור בסיום לשלוחה last_play עיין כאן בהצלחה
  • האם קיים קובץ מידע על מחיקת קובץ

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    233 צפיות
    3
    @משה-הצדיק מה זאת אומרת מאיזה מספר ? על כל קובץ שנמצא בסל המיחזור יש אייקון של "i" בצבע כחול כשעומדים עליו יש פרטים על הקובץ בהצלחה
  • קבלת תגמול מהחברה

    הועבר
    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    752 צפיות
    ר
    @יפת נכון מאוד
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    422 צפיות
    ה
    אם מדובר בסליקה בווקומרס יתכן מאוד שאפשר להוסיף 'הוק' שיבצע את הפעולה הזו
  • עזרה | העברת שיחה למספרים ישראלים, לאן יעבור אם אין יחידות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    463 צפיות
    3
    @להבין-וליצור אם רוצים שישמעו את החיוג עצמו מה שהטלפון של הנציג משדר ולא את המוזיקה בהמתנה ניתן להגדיר musicclass=no
  • שלוחת id_list_message השלוחה הראשית

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    250 צפיות
    י
    @שושי-ו אני הייתי מקליט מחדש את ההודעה ובסיום משמיע את ההודעה האישית
  • קומבינה למוזיקה בהמתנה

    הועבר
    68
    0 הצבעות
    68 פוסטים
    4k צפיות
    ש
    @מתעניין או.קי תודה רבה רבה
  • Did_Go_To, איך זה הגיע לי לכל השלוחות?

    נעול
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    604 צפיות
    E
    אסכם בקצרה: לפעמים קורה שהמערכת מחפשת ערך (או הגדרה) בקובץ מסוים ואם הקובץ לא קיים אז היא יוצרת אותו. לא צריך להתרגש מזה. אני חושב שאפשר לנעול את הדיון
  • תגובה | קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס /עזרה קטנה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    512 צפיות
    מתענייןמ
    @מוטלה תודה ובשביל להעתיק לאקסס עשתי באקסס הדבק וצרף וזה עובד כבר מעלה את התוצאה
  • היה כאן פרסום על הצבעה בחדרי הועידה של ימות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    124 צפיות
    א
    אתה מתכוון לזה?
  • עזרה בקבלת פקס דרך המערכת

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    382 צפיות
    ר
    @dudu לא עשיתי את זה כמו שצריך זה עבד בעבר טוב
  • מעבר לשלוחה פעם אחת בחיים

    הועבר
    22
    2 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    ע
    @33064325 אמר במעבר לשלוחה פעם אחת בחיים: @שאול אבל אפשר לנתק כמובן שהפיתרון של @דוד מעולה בשבילך, אתה מגדיר כהשמעת הודעה בלבד ללא אפשרות דילוג [לא חובה אם אתה רוצה שעד שלא ישמע עד הסוף לא יפסיק לשמוע בכניסה למערכת/שלוחה], ובסוף מועבר להוספת הID ל IdListMessage