@בן-זאב
אפשר לעשות טריק עם שלוחה שתשלח משהו למייל והפעלת קמפיין שיכנס לשלוחה הזו לפי רשימת תפוצה או כל דרך אחרת ולהפעיל קמפיין כל שבוע
אבל נראה לי יותר פשוט לעשות את זה בפיתוח פרטי ב API או בלי API
@שמואל אז מה כן ?
אני חוזר בקצרה על שאלתי אני מקליט הודעה א' במערכת 1' ואיו לי כוח אח"כ להתקשר ולהיכנס למערכת ה 2 שלי כדי להקליט שם הודעות (לא אותם הודעות בכלל) ולכן עשיתי את הפטנט הזה
מעניין אבל למה זה לא עובד
אם מוגדר שכשמתקשרים למערכת דרך מס' X זה עובר לשלוחה X
מה זה משנה אם זה ישירות מהפלאפון שלי למערכת או אם זה מהפלאפון שלי דרך מערכת של ימות
אשמח לקבל תשובה, תודה רבה מראש
@להבין-וליצור אמר בהאם אפשר לעשות שמספר זה וזה כשמגיע לשלוחה זו מגיע לשלוחה אחרת:
עריכה: אני השתמשתי במודול לא בטפריט הראשי, אבל את הקובץ עם ההגדרות לאן יעבור, שמים בתפריט הראשי.
לא מדוייק, ניתן לשים את הקובץ גם בשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה
@מאיר-האלוף
יש אפשרות אטומטי??
נראה לי שזה מה שהתכוון @מוטלה ,
לדוגמא השמעת קבצים שלוחה 1 , ואתה מגדיר מקש שיעבור לשלוחה 2
אז אתה מגדיר בשלוחה 2 שיעבור בסיום לשלוחה last_play עיין כאן
בהצלחה
אסכם בקצרה:
לפעמים קורה שהמערכת מחפשת ערך (או הגדרה) בקובץ מסוים ואם הקובץ לא קיים אז היא יוצרת אותו. לא צריך להתרגש מזה.
אני חושב שאפשר לנעול את הדיון
@33064325 אמר במעבר לשלוחה פעם אחת בחיים:
@שאול אבל אפשר לנתק
כמובן שהפיתרון של @דוד מעולה בשבילך, אתה מגדיר כהשמעת הודעה בלבד ללא אפשרות דילוג [לא חובה אם אתה רוצה שעד שלא ישמע עד הסוף לא יפסיק לשמוע בכניסה למערכת/שלוחה], ובסוף מועבר להוספת הID ל IdListMessage