• נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • ג'יבריש בהורדת קובץ ListAllInformation.ini

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    144 צפיות
    אין תגובות
  • הצגת מספר הקבצים בapi

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    108 צפיות
    אין תגובות
  • מעבר לשלוחה פנימית במערכת אחרת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    114 צפיות
    צ
    @קו-המוסיקה עשית מה שכתוב שם? Spoiler האמת שיש לי הרגשה שזה הפסיק לעבוד או משהו, כי היה לי מערכת שזה עבד מצויין ועכשיו זה לא עובד, ואני עדיין לא הספקתי לבדוק את זה
  • דוחות מסודרים על נתונים של ועידה או שמיעת קבצים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    149 צפיות
    ב
    @אביי-ורבא כתב בדוחות מסודרים על נתונים של ועידה או שמיעת קבצים: @שלומל-ה אתה צריך להוריד את הנתונים לאקסל ולנתח אותם שם.. בממשק חדר ועידה אין דוחות מסודרים?
  • חידוש יחידות במספר וירטואלי

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    472 צפיות
    ב
    שים לב ששאלתי שאלה עם שני צדדים וקבלתי ממך תשובה כן כך שלא ברור לי על מה ענית כן תודה וגמר חתימה טובה אני מתנצל. זה מאריך את תוקף לאלו שעדיין לא פג תוקפן
  • מחיקת נתונים מקובץ קבלת נתונים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    353 צפיות
    W
    @CUBASE ApprovalAll.ymgr
  • הקלטות קבלת נתונים שלא נשמרה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    119 צפיות
    ג
    @שלומל-ה תחפש את זה שם אני לא בדיוק יודע אם יש לזה תיקיה מיוחדת ולכמה זמן זה נשאר שם
  • 3 הצבעות
    6 פוסטים
    493 צפיות
    צ
    @WIZNITZ כתב בשדרוג לשונית המשימות באתר ניהול המערכת של ימות המשיח - שתפו את הרעיונות שלכם!: תגובה: חדש! - תזמון משימות קבוע במערכת שלום לכולם, כפי שאתם יודעים, באתר ניהול קיימת לשונית משימות המאפשרת לנו לתזמן קמפיינים, לשלוח צינתוקים ולהעביר קבצים ועוד. אני חושב שניתן לקחת את לשונית המשימות צעד קדימה ולהפוך אותה לכלי אוטומציה מתקדם יותר. לדוגמה, אפשר להוסיף תהליכים אוטומטיים שיתבצעו על פי טריגרים מסוימים (כמו שיש כבר - צינתוקים אוטומטיים לפי זמן או אירועים), אינטגרציה עם כלים חיצוניים, ועוד המון אפשרויות שיכולות לייעל את השימוש במערכת הטלפונית. לדוגמה: שליחת סיכומים למייל במועד מוגדר: אפשרות לקבל סיכומים יומיים או שבועיים ממודולים כמו תורים, קבלת נתונים, סליקות, רישומים, מכירות, סקרים, מבחנים וכו', ישירות למייל. ניהול קבצים אוטומטי: הוספת אפשרות למחוק או להעביר קבצים לפי הגדרות מותאמות אישית, כגון לאחר פרק זמן מסוים (X דקות/שעות/ימים), או בהתבסס על כמות הודעות. כל אחד מוזמן לחשוב על רעיונות נוספים ולכתוב אותם כאן! תודה @WIZNITZ הבאתי כאן פיתרון קל לזה עדיין כמובן נשמח מאד לפיתוח של ימות בעניין, אבל לבנתיים (אולי עד שהם יוציאו את האתר החדש...) יש מה לעשות!
  • מספרים נייחים

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    273 צפיות
    I
    @בעזרת-ה אני יכול להקצות לך בתשלום הגבתי לך במייל
  • למי עלי לפנות

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    364 צפיות
    פ
    @סמיילי-משובח בשמחה. יש עוד דבר שיכול לחסום אותם מקבלת צינתוקים והוא לפעמים חוסמים מאזין ברשימת תפוצה, לא מסירים אותו לגמרי אלא חוסמים, בעבר (ויתכן שגם היום) למרות שהחסימה הייתה זמנית ואח"כ מסירים אותה, זה גרם לביטול קבלת ההתראות מהמערכת
  • בג בהודעות אישיות

    נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    215 צפיות
    צ
    @אלע תסמן כנפתר
  • הוצאת קמפיין מתוך שלוחה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    106 צפיות
    אין תגובות
  • נסגר לי השידור האינטרנטי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    93 צפיות
    א
    @קו-המוסיקה זה לא קשור לימות... ייתכן שהאתר מבצע איפוס מידי פעם בדיוק כדי למנוע שידורים כאלו..
  • מעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה

    לא נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    227 צפיות
    א
    @ivrפון כתב במעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה: @איל-משולש אין פיתרון היחיד שעולה לי זה ליצור 100 שלוחות ולהשתמש במודול מעבר לפי כמות מאזינים בתקווה שלא יהיה יותר מ100 מאזינים זה גם לא עוזר ברגע שמישהו עובר משלוחה אחת בשלוחות האחרות זה אומר "הנך הראשון בתור"
  • איך מגדירים 3 אפשרויות בשידור הודעה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    140 צפיות
    I
    @DANIEL-0 https://f2.freeivr.co.il/post/110022
  • ביטול מעבר לתא קולי במודל תור

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    158 צפיות
    א
    @מוטי-לוין זה עולה 0.5 יחידה כל פעם גם אם הנציג לא ענה, מה שאומר שכל פעם שיגיע לתא קולי זה יעלה 0.5 יחידה (ואולי בנוסף גם יחידה לדקה על הזמן הזה)
  • שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרש"ת חנימית

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    226 צפיות
    ה
    @איל-משולש זה מה שעשתי בסוף תודה רבה
  • 3 הצבעות
    23 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @דוד-5555 <?php $print = json_decode(file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token=039660770:0000&what=ivr2:/9/3/LogCreditCardOK.ymgr")); $print = explode("\r\n",$print->contents); $c = count($print)-1; for($g=0;$g<$c;$g++){ $s = explode("%BillingSum#",$print[$g]); $s = explode("%",$s[1]); $sum=$sum+$s[0]; } print "id_list_message=t-הסכום שנתרם הוא.n-$sum.t-על יד.n-$c.t-תורמים&"; ?>
  • שליחת מספר אל הצג

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    356 צפיות
    מ
    @איל-משולש זה נושא ממש ממש רחב ומעניין... פעם ניסתי לחקור את זה (לאחר שראיתי את זה קורה במו עיני) וכמו ש@לומד-עס כתב צריך לזה מרכזייה (מצרף פה קישור מעניין בנושא https://tchumim.com/topic/2716/זיהוי-מספר-חסוי-במעבר-בין-מרכזיות-והמסתעף)