• 0 הצבעות
    15 פוסטים
    408 צפיות
    ש
    @brochabar אמר בלשמואל כהן בקשר לקבלת שיחה למחשב ולטלפון באותה הגדרה ללא חיוב יחידות: נו באמת לעשות טובה לבן אדם מה הבעיה? בלינק זה צריך להתחבר למרכזיה בכל מקרה החיבור להגדרה כרוכה במאמץ ישנם רבים שמתקשים בזה לכן כתבתי את הפוסט
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    167 צפיות
    ר
    @פעילות מספר לא מזוהה - זה אומר שהתקשרו מחסוי. אם לא מוגדר שיוכלו לתרום אחרי הזמן, המערכת תשמיע M2849 "וכבר לא ניתן לתרום למטרה זו" אם לא ניתן לתרום אחרי הזמן, ברירת מחדל המערכת יוצאת מהשלוחה, אם רוצים שישמיע את התוצאות ההתרמה, יש להגדיר donation_campaign_play_fundraiser_results=yes ברירת מחדל בכל פעם שנכנסים לשלוחה (כאשר ניתן לתרום), המערכת משמיעה קודם את מצב ההתרמה, אם רוצים שלא ישמיע, יש להגדיר donation_campaign_play_status=no
  • הכנסת טקסט

    נפתר
    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    336 צפיות
    מ
    @פעילות עובד מצויין
  • כתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    441 צפיות
    י
    @yonatan אמר בכתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,: @קלסר-של-שאלות אני שואל אם עשית את הפעולה הזו, בלי קשר לשום סרטון הדרכה [image: 1613578115307-bandicam-2021-02-17-18-03-54-515-00_00_00-00_00_30.gif] אני גם הסתבכתי עם הנושא הזה צריך להדגיש אותו בהוראות
  • פתיחת מערכת לפי פלטפורמה מוכנה

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    458 צפיות
    0
    @קול-הקווים פניתי
  • שאלה על ההדרכה של תוכנת Zoiper5

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    358 צפיות
    ר
    @אבגדה אפשר להסתכל כאן וגם כאן ואם עדיין לא יהיה ברור בעז"ה אשתדל לעזור
  • עזרה| קבלת המספרים שיש ברשימת התפוצה למייל.

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    230 צפיות
    א
    @רבי-יצחק אמר בעזרה| קבלת המספרים שיש ברשימת התפוצה למייל.: @אברהם-אבנר תעשה לפני "טען הכול" ואז תוריד @רבי-יצחק @נץ-החמה כך עשיתי ועלתה בידי. תודה רבה.
  • נושא זה נמחק!

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • תור לכניסה לשלוחה

    079 תור דחוףףףף
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    373 צפיות
    Y
    @079 אפשר לפתור חלק. כשקונה תור יעבור לשלוחת הוספה לרשימת תפוצה ברירת מחדל, ותעשה את זה שקט, ובשלוחה שתרצה שיכנס תכניס את ההגדרות white_list=yes white_list_type=template_default ואז ייתן להיכנס רק למי שרשום ברשימת התפוצה ברירת מחדל. לגבי שאחרי זמן מסויים יתבטל לו לא יודע.
  • תורים לבחירה שעה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    188 צפיות
    ר
    @ימהר-0 ברור, אפשר לבחור שעה.
  • הרשמה לרשימת תפוצה דרך אתר

    לא נפתר
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    774 צפיות
    ש
    @איש-ימיני אמר בהרשמה לרשימת תפוצה דרך אתר: @שואל-ברצינות נסתר גם ע"י הקשת F12? אפשר להוסיף סקריפט שימנע את הפעולה הדיפולטיבית של קליק ימני או F12 ואפילו להקפיץ הודעה בסגנון 'הי! זה לא בסדר מה שאתה עושה' אם אתה מחפש הגנה מושלמת יותר בלי להתפשר על העיצוב ועל נוחות הבנייה הויזואלית, תוכל באמצעות תוסף ליצור נקודת קצה שתקבל את השדות שנשלחים מאלמנטור, תוסיף להם את הטוקן ותשלח לימות
  • 0 הצבעות
    30 פוסטים
    1k צפיות
    ק
    @brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1: @yonatan עשיתי הדרכה נכון ובאמת הישתמשתי בזה!
  • עזרה במודול סקרים

    10
    1
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    349 צפיות
    א
    @אנוכי אולי צריך את ההגדרה של שתי ספרות בשלוחה digits=2
  • תא קולי עבור הנייד שלי

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    881 צפיות
    Y
    @יענקלה-פאדראדצ-יק נראה לי שהתכוונת לקו מהיר. בכל מקרה לא הבנתי מה לא עובד לך עם הרשימת תפוצה, תפרט מה עשית ומה לא עובד. לגבי תפריט עם ניהול פשוט מאוד שלוחת ניהול המערכת type=admin_login אתה יכול לעשות תפריט type=menu שלוחה 1 השמעת קבצים type=playfile שלוחה 2 לניהול type=admin_login אגב, יש אפשרות לעשות שהשלוחה הזאת תהיה 2 ספרות ובכניסה לפי ID או הפניה לפי מחייג תעבור לשלוחה (פוטר מסיסמא..)
  • סוף

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    688 צפיות
    B
    @קלסר-של-שאלות רק הניהול יכול
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    26 צפיות
    אין תגובות
  • כניסה לתת שלוחה לפי 2 קודים ושכל קוד יעביר לשלוחה אחרת

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    837 צפיות
    ת
    @שושי-ו אני רואה ש @שואל-ברצינות פירט בהרחבה איך לעשות את זה
  • נתקע לי הקו!!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    530 צפיות
    ס
    @קול-הקווים סידרתי את הבעיה עם ימות, זה היה בגלל שיש לי 2 מספרים והם בטלו לי אחד... קיצור היה להם שיבושים
  • 1 הצבעות
    36 פוסטים
    1k צפיות
    ק
    @brochabar אמר בהההצצציילללווו! אימלה! זה מחיג לקו שלי ואז מנתק!!!!!!!!!!!!!!!! (אני לא יודע אם זה קשור אבל קצת היתעסקתי שם דרך המחשב באיפשרויות בסיסמה!): @קלסר-של-שאלות רגע אבל את יכולת להיתקשר לקו? כי פשוט בנושא כתוב אימלה! זה מחיג לקו שלי ואז מנתק כן בהתחלה זה באמת ניתק!
  • נושא זה נמחק!

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    27 צפיות