העברת הודעות משלוחה לשלוחה בלי להיכנס לניהול
-
עשתי שלוחת "ממאזינים למאזינים"
ואני רוצה שמישהו יפקח על ההודעות ולא יוכלו להעלות הודעות באופן אוטומטי
אז עשיתי שלוחה 1 לשמיעת ההודעות
שלוחה 2 להקלטת הודעות
ומשלוחה 2 ההודעות עוברות לשלוחה 3 ושם יש סיסמה ומישהו נכנס לשם ומעביר את ההודעות לשלוחה 1האם יש דרך לעשות זאת בלי להיכנס כמנהל?
-
@אאד
תוריד את הסיסמה -
@יהודה-הוצלר-0
זה לא עוזר
לא מפריע לי שידע את הסיסמה
אין כזאת אופציה בתפריט האפשרויות -
@אאד מה זה אומר בלי להיכנס כמנהל?
ב3 זה כניסה לניהול?
או המספר שלו מוגדר כמנהל?
כי אם זה רק המספר שלו אז תוכל להגדיר שבשלוחה 3 יהיה אישור להעברת קבצים -
@רבי-יצחק
איך אני מגדיר את זה
שלוחה 3 זה שלוחה של השמעת קבצים רגילה
עם סיסמת כניסה רגילה -
@אאד תגדיר בשלוחה 3 כך
type=playfile folder_to_play=/2 admin_options_open=yes file_move_open=yes control_play7=file_move playfile_control_play_7_file_move=1 -
@רבי-יצחק אמר בהעברת הודעות משלוחה לשלוחה בלי להיכנס לניהול:
admin_options_open=yes file_move_open=yes control_play7=file_move playfile_control_play_7_file_move=1
איזה יופי
צדיק אתה
אפשר שלפני שהמערכת עוברת לשלב הבא
יהיה תפריט מה לעשות עם הקובץ?כי לפעמים זה קובץ קצר וכשמסיימים לשמוע אותו כבר עובר להודעה הבאה
-
@אאד תבדוק בהשמעת קבצים יש את כול ההגדרות המלאות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות