@אברהם-מנס
למה זה קשור לשרשור הזה ?
תנסה לבדוק בהגדרות של המפתח אם יש שם הגבלות על השירותים או על הפרמטרים
פרטי קבוצה פרטי
ניהול
מנהלי פורומים
רשימת חברי הקבוצה
-
RE: הוספת אפשרות להשתמש עם מפתח API במקום הסיסמה בשימוש עם טוקן מספר מערכת:סיסמהפורסם בחדש במערכת
-
RE: פוסט מסודר לנותני שירות בניית מערכות בתשלוםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
בניית כל סוגי המערכות
עם התאמה אישית והבנת צרכי הלקוח!
0548490792 -
RE: סליקה בחברת אשראי סולה sola (בינלאומי)פורסם בחדש במערכת
@מארק כתב בסליקה בחברת אשראי סולה sola (בינלאומי):
האם יש אפשרות לסלוק גם עם חברת יופיי?
לא קיים כיום
-
סליקה בחברת אשראי סולה sola (בינלאומי)פורסם בחדש במערכת
בס"ד
סולה sola
קודם יש להגדיר את סוג הסליקה
credit_card_type=solaבכדי לסלוק מול סולה יש להגדיר את הפרמטרים הבאים
מפתח API שקיבלתם מהחברה (בחברת הסליקה הערך נקרא בשם:Transaction Key (xKey))credit_card_user_name=api_keyהגדרות נוספות בסליקה של חברת סולה
בעיקרון המערכת חוסמת עסקאות כפולות
כלומר עסקאות באותה סכום מאותה כרטיס ביום אחד
בכדי לאפשר עסקאות כפולות, יש להגדירcredit_card_sola_allow_duplicate=yesאם רוצים לבצע עסקה שזה רק אימות כרטיס (ללא ביצוע החיוב בפועל), ניתן להגדיר
credit_card_sola_transaction_for_verification_only=yesיש לציין שבחברת סולה ניתן להשתמש בטוקנים (המערכת תשמור טוקן בסיום עסקה לבקשת לקוח, ותציע לו בשיחות הבאות להשתמש עם כרטיס שמור)
בכדי להפעיל את האופציה יש להגדירcredit_card_create_token=yesכל ההגדרות כרגיל
בחברת סולה ניתן לסלוק גם מטבע אירופי EUR
credit_card_currency=3עודכן בשרשור המקור
-
RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
הודעות מערכת קשורות

M1460אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית
M2780נציגנו עסוקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור
M2781תודה על סבלותכם
M2782הנך ראשון בתור
M2783מיקומך בתור הוא
M2784מחכה לשיחה עם נציג
M2785זמן ההמתנה הממוצע הוא כ..
M2786דקות
M2787שניות
M2788פחות מ...
M2789זמן ההמתנה
M3790התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות -
RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
פירוט שיחות ודוחות

יש להגדיר בקובץ
ext.iniהדוחות נשמרים בקבצים יומיים בפורמט דוחות סטנדרטי - כאן ניתן למצוא מידע נוסף על הדוחות במערכת.
מיקום הדוחות במערכת
- בשלוחה של התור - רק על השיחות שבשלוחה זו.
- בתיקיית Log הכללית במערכת - על כל השיחות במערכת.
סוגי הדוחות
- דוח כללי על כלל השיחות שנכנסו לתור
שם הקובץ (לדוגמה)LogQueueAll.2024-05-19 - דוח ספציפי רק על השיחות שנענו בתור
שם הקובץ (לדוגמה)LogQueueOK.2024-05-19
שליחה למייל
ניתן להגדיר שליחה למייל של הדוחות
כדי שיישלח דוח למייל בסיום כל שיחה (בטבלה יהיה דוח כל השיחות מהיום ועד לשיחה האחרונה) יש להגדיר:
queue_log_send_mail=yesכדי לקבל מייל על שיחות שלא נענו ע"י נציג, אם לקוח ניתק או יצא מהתור או על כל שיחה שנכשלה יש להגדיר:
queue_no_continue_send_mail=yesברירת מחדל, כאשר מוגדר אפשרות שליחה למייל, זה נשלח לכתובות ועם השם המופיעים בהגדרות המשתמש שלכם. ניתן להגדיר שבשלוחה זו האימייל ישלח למייל אחר, וכן ניתן להוסיף בשם של הנשלח בנוסף על מה שכתוב במשתמש:
queue_email_address=aa@a.co.il queue_email_name=משה מחלקת ניהול נציגים
שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג
שימו לב! על כל שליחת SMS המערכת גובה יחידות לפי תעריף סמסים.
כדי לקבל SMS על כל שיחה שלא נענתה ע"י נציג - אם הלקוח ניתק / יצא מהתור / או על כל שיחה שנכשלה, יש להגדיר:queue_no_continue_send_sms=yesכדי לקבל SMS על שיחה שלא נענתה ע"י נציג רק אם הלקוח ניתק (בכל מצבי לא נענה האחרים כגון 'יציאה מהתור' וכד' לא ישלח), יש להגדיר:
queue_status_hangup_send_sms=yesחובה להגדיר לאיזה מספר לשלוח את ההודעה.
ניתן לשלוח עד 3 מספרים במקביל, לדוגמה:queue_no_continue_send_sms_to=050XXXXXXX,052XXXXXXX,054XXXXXXXהטקסט שישלח הוא:
{מספר טלפון שחייג}נטש את התור{שלוחה}אחרי המתנה של{זמן המתנה בתור}שניות. סטטוס:{סטטוס שיחה}
עריכת הנתונים בדוח
ניתן לערוך את לערוך את הנתונים שמופיעים בדוח (הסבר כאן)
הגדרות ברירת מחדל לקובץLogQueueAll.iniLogQueueAll=דו"ח כללי שיחות בתור Folder=שלוחה DID=מערכת IdType=סוג זיהוי teudat_zehut=תעודת זהות digits=הקשת ספרות list=רשימה phone=טלפון enter_phone_list=רשימת טלפונים phone_or_enter_phone=בחירת טלפון list_all_information=קובץ מידע phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע EnterId=מספר זיהוי ValName=שם School=תאור מוסד Phone=טלפון Date=תאריך Time=שעה HebrewDate=תאריך עברי Module=סוג שלוחה queue=תור QueueStatus=מצב התור CONTINUE=הצלחה TIMEOUT=נגמר הזמן ללא מענה FULL=תור מלא JOINEMPTY=תור ללא מספרים LEAVEEMPTY=עזב ;JOINUNAVAIL ;LEAVEUNAVAIL Hangup=ניתוק DialTime=אורך כלל השיחה QueueTotalSeconds=אורך שהייה בתורים בשניות QueueTotalTime=אורך שהייה בתורים QueueWaitingSeconds=אורך המתנה למענה בשניות QueueWaitingTime=אורך המתנה למענה AnswerNumber=מספר שענה AnswerSeconds=אורך מענה בשניות AnswerTime=אורך מענה שיחה ApiSandAnswer=תשובת שרתהגדרות ברירת מחדל לקובץ
LogQueueOK.iniLogQueueOK=דו"ח שיחות נענות בהצלחה בתור Folder=שלוחה DID=מערכת IdType=סוג זיהוי teudat_zehut=תעודת זהות digits=הקשת ספרות list=רשימה phone=טלפון enter_phone_list=רשימת טלפונים phone_or_enter_phone=בחירת טלפון list_all_information=קובץ מידע phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע EnterId=מספר זיהוי ValName=שם School=תאור מוסד Phone=טלפון Date=תאריך Time=שעה HebrewDate=תאריך עברי Module=סוג שלוחה queue=תור DialStatus=מצב השיחה CONGESTION=שגיאה NOANSWER=אין תשובה BUSY=עסוק ANSWER=נענה CANCEL=ביטול Hangup=ניתוק NotActive=תור לא פעיל DialTime=אורך כלל השיחה AnswerTime=אורך מענה AnswerSeconds=אורך מענה בשניות AnswerNumber=מספר שענה ApiSandAnswer=תשובת שרתלתשומת לב במקרה שרוצים שבמקום מספר הטלפון של הנציג שענה יהיה כתוב משהו אחר יש להגדיר כך
AnswerNumber+054840000=הנציג משהתצוגת דוחות

