• ⭐ דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue

    📊 דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג - מודול תור

    הסבר כללי:
    אפשרות דירוג השיחות מאפשרת ללקוחות לדרג את חווית השירות שקיבלו מנציגי השירות, ומייצרת דוחות דירוג מפורטים.
    הגדרות אלו, ניתנות לשילוב במודול תור (type=queue) בלבד.

    מיקום הדירוג:
    לאחר סיום שיחה עם נציג שירות, המערכת תעביר את המחייג אוטומטי לאפשרות דירוג. לאחר הדירוג, המחייג ינותב בהתאם ל'הגדרת סיום' במודול תור (הגדרה זו אינה חדשה):

    queue_end_continue_goto=
    

    הגדרות הפעלת הדירוג:

    להפעלת הדירוג יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating=yes
    

    הגדרה זו היא חובה, כדי שאפשרות הדירוג תופעל.


    להגדרת זמן ההמתנה רצוי להקשת הדירוג (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating_timeout=10
    

    ברירת מחדל 7 שניות, בדוגמה כאן המערכת תמתין 10 שניות להקשת הדירוג.
    במידה ואין הקשה במשך הזמן שהוגדר, המערכת תנתב את המחייג בהתאם להגדרת queue_end_continue_goto.


    לקביעת תדירות הדוח (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating_log_file_type=day
    

    ברירת מחדל, הדו"ח הוא כללי, כלומר החל מיום הפעלת הדירוג במערכת ועד לזמן הנוכחי.

    ערכי תדירות דוח

    דוחות יומיים:

    • day - דוח יומי (ברירת מחדל)
    • day.15:23 - דוח יומי שמתחדש מדי יום בשעה 15:23

    דוחות שבועיים:

    • week - דוח שבועי (מתחדש כל יום ראשון)
    • week.5 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי
    • week.5.19:59 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי בשעה 19:59

    דוחות חודשיים:

    • month - דוח חודשי (מתחדש בראשון לחודש)
    • month.25 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש
    • month.25.19:59 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש בשעה 19:59

    דוחות שנתיים:

    • year - דוח שנתי (מתחדש בראשון בינואר)
    • year.31/11 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר
    • year.31/11.19:59 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר בשעה 19:59

    דוחות דירוגים

    דוח מפורט של נתוני הדירוג נוצר אוטומטית בתוך תקיית Queue שבתוך תקיית Log (תקיית הדוחות) במערכת.

    שם הדו"ח: QueueCallRatingLog.ymgr.
    ניתן להוריד את הדו"ח, בדומה לכל דוחות המערכת כמפורט כאן.

    במידה והגדרתם דו"ח יומי / חודשי / שנתי, התאריך יתווסף אוטומטית בשם הדו"ח שנוצר, לדוגמה: QueueCallRatingLog[.תאריך].ymgr


    הערות חשובות

    • הדירוג מתבצע רק לאחר שיחה שנענתה על ידי נציג.
    • כל דירוג חדש מעדכן את הממוצע הכללי של הנציג.
    • הדירוג הוא פר מערכת, כך שגם אם ישנם כמה שלוחות תור, הנתונים ירוכזו בדו"ח כללי אחד.

    הודעות מערכת קשורות

    M4117 - "לקוח יקר כחלק משיפור השירות, נשמח לקבל משוב על חווית השירות. אנא דרג את רמת השירות מ 1 עד 5 כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הוא הדירוג הגבוה ביותר"

    M4118 - "הדירוג התקבל בהצלחה. תודה וּלהתראות"


    תודה ל @אלחנן1 על הפיתוח.

    פורסם בחדש במערכת
  • RE: מודול תור (מענה אנושי)

    📊 דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג - קובץ ext.ini

    להפעלת הדירוג יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating=yes
    

    הגדרה זו היא חובה, כדי שאפשרות הדירוג תופעל.


    להגדרת זמן ההמתנה רצוי להקשת הדירוג (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating_timeout=10
    

    ברירת מחדל 7 שניות, בדוגמה כאן המערכת תמתין 10 שניות להקשת הדירוג.
    במידה ואין הקשה במשך הזמן שהוגדר, המערכת תנתב את המחייג בהתאם להגדרת queue_end_continue_goto.


    לקביעת תדירות הדוח (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

    queue_call_rating_log_file_type=day
    

    בדוגמה זו, הדוח הוא יומי.
    ברירת מחדל, הדוח הוא כללי, כלומר החל מיום הפעלת הדירוג במערכת ועד לזמן הנוכחי.

    להלן פירוט ערכי תדירות דוח אפשריים:

    דוחות יומיים:

    • day - דוח יומי (ברירת מחדל)
    • day.15:23 - דוח יומי שמתחדש מדי יום בשעה 15:23

    דוחות שבועיים:

    • week - דוח שבועי (מתחדש כל יום ראשון)
    • week.5 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי
    • week.5.19:59 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי בשעה 19:59

    דוחות חודשיים:

    • month - דוח חודשי (מתחדש בראשון לחודש)
    • month.25 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש
    • month.25.19:59 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש בשעה 19:59

    דוחות שנתיים:

    • year - דוח שנתי (מתחדש בראשון בינואר)
    • year.31/11 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר
    • year.31/11.19:59 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר בשעה 19:59

    דוחות דירוגים

    דוח מפורט של נתוני הדירוג נוצר אוטומטית בתוך תקיית Queue שבתוך תקיית Log (תקיית הדוחות) במערכת.

    שם הדו"ח: QueueCallRatingLog.ymgr.
    ניתן להוריד את הדו"ח, בדומה לכל דוחות המערכת כמפורט כאן.

    במידה והגדרתם דו"ח יומי / חודשי / שנתי, התאריך יתווסף אוטומטית בשם הדו"ח שנוצר, לדוגמה: QueueCallRatingLog[.תאריך].ymgr


    הערות חשובות:

    • הדירוג מתבצע רק לאחר סיום שיחה שנענתה על ידי נציג.
    • כל דירוג חדש מעדכן את הממוצע הכללי של הנציג.
    • הדירוג הוא פר מערכת, כך שגם אם ישנם כמה שלוחות תור באותה מערכת, כל הנתונים ירוכזו בדו"ח כללי אחד.

    הודעות מערכת קשורות

    M4117 לקוח יקר כחלק משיפור השירות, נשמח לקבל משוב על חווית השירות. אנא דרג את רמת השירות מ 1 עד 5 כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הוא הדירוג הגבוה ביותר
    M4118 הדירוג התקבל בהצלחה. תודה וּלהתראות

    פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
  • RE: בעיה ב api

    @amp-Software-0 טופל כרגע
    לבדיקתך

    פורסם בשאלות ועזרה הדדית
  • RE: בעיה ב api

    @amp-Software-0 בטיפול

    פורסם בשאלות ועזרה הדדית
  • RE: בעיה ב api

    @Ppgishonim תעבור לשלוח דרך curl ותכפה ipv4

    פורסם בשאלות ועזרה הדדית
  • RE: API זיהוי שקוף

    @AKNV לא נראה ו שתקבל כאן. זה לא מתאים ולא חוקי
    מה הצורך שלך?
    תוסיף מספרים באימות פשוט.
    יש לך API להוסיף מספרים גם

    פורסם בפורום מפתחים API
  • RE: העברה מקול כשר לימות המשיח

    @ישראל-הלוי שבוע טוב
    תשלח פה את המייל שלך אני אפנה אליך אעזור לך

    פורסם בשאלות ועזרה הדדית