• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. פופולרי
    התחברו כדי לפרסם
    • תמיד
    • יום
    • שבוע
    • חודש
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתם עוקבים אחריהם
    • נושאים ללא תגובות

    • כל הקטגוריות
    • 1

      תגובה: [כמה נכנסו למודול שלי]

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
      123
      0 הצבעות
      123 פוסטים
      6k צפיות
      1
      @הלי בטלפון
    • מ

      מספר ההודעה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      123
      1 הצבעות
      123 פוסטים
      5k צפיות
      א
      @CUBASE יפה מאוד!!! יישר כח!!!
    • 1

      שיוך מספר פתוח לקומה הכשרה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      122
      2 הצבעות
      122 פוסטים
      2k צפיות
      ע
      תודה עובד רק יש הודעה בסוף-אין מענה בשרת API
    • B

      חדש התקנת תוסף לפורום

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
      118
      5
      9 הצבעות
      118 פוסטים
      7k צפיות
      נ
      התוסף שמתאים רק ל'men770'. קישור.
    • פ

      כל נושאי ה'ניקוד'. מוכנים לעזור? 😉🎀

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
      118
      2 הצבעות
      118 פוסטים
      6k צפיות
      ל
      @י.ע הבנתי תעלה לפה לטובת משתמשי הפורום
    • ב

      צנתוקים

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      117
      0 הצבעות
      117 פוסטים
      6k צפיות
      ד בד
      @שמעון-ירחי אמר בצנתוקים: @ד-ב איך? בשביל להגדיר את המקש שישאיר הודעה + שליחת צינטוק (ברירת מחדל 8 ) תכתוב ככה: menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk ותחליף את ה 8 במקש שאתה רוצה שיבצע את הפעולה להשארת ההודעה בלי שליחת צינטוק (ברירת מחדל 2) menu_record_options_2=record_ok ותחליף את ה 2 למה שאתה רוצה אתה יכול לשנות את כל ההקשות בתפריט הזה לפי זה: שינוי הפניות מקשי התפריט שלאחר ההקלטה האפשרויות הם: record_play - שמיעת ההקלטה record_ok - אישור ההקלטה record_again - הקלטה מחדש record_cancel - ביטול ההקלטה continue_recording - הקלטת המשך להקלטה move_record - העברת ההקלטה לשלוחה המוגדרת end_goto_2 - אישור ההקלטה והעברת המאזין לשלוחה אחרת בסיום record_ok_end_run_tzintuk - אישור ההקלטה והפעלת צנתוק noop - ביטול המקש דוגמה: (ברירת מחדל) menu_record_options_1=record_play menu_record_options_2=record_ok menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=record_cancel menu_record_options_5=continue_recording menu_record_options_6=move_record menu_record_options_7=end_goto_2 menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk בהגדרת move_record חייבים להגדיר לאן להעביר: key_move_record_to=/1
    • ע

      בס''ד שליחת מייל ע''י הקשת המאזין

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      114
      18 הצבעות
      114 פוסטים
      13k צפיות
      1
      האם יש אפשרות לשלוח קובץ?
    • 0

      שיחות נכנסות שיחות פעילות כעת במערכת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      112
      2 הצבעות
      112 פוסטים
      8k צפיות
      ק
      @שכוייח ברור שלא צריך אחרי כל הבלבול - סתם. בשביל יש נושא חדש אנחנו לא הבנו אותך ואתה לא הבנת אותנו אנחנו מדברים על משהו אחד ואתה מדבר על משהו שונה לגמרי זה שלשתייהם קוראים צינתוקים - זה לא הופך את זה לאותו נושא!!!
    • A

      מערכת טלמי

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים teletop
      110
      10 הצבעות
      110 פוסטים
      8k צפיות
      א
      התקשרתי לטלמי והמערכת לא עובדת
    • ה

      API פקודות מהדפדפן (דוגמאות)

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      108
      2 הצבעות
      108 פוסטים
      15k צפיות
      A
      מה אני אמור לעשות שיקח טקסט מקובץ בשרת ויעלה לי אותו למערכת לשלוחה מסוימית כקובץ החדש ביותר?
    • צ

      אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים פקודות מהדפדפן api צבי דורש ציון הדרכות
      108
      36 הצבעות
      108 פוסטים
      10k צפיות
      C
      @הקבצן-הנודע מהקובץ הגדרות לא צריך להסיר, מרשימת התפוצה של המערכת השנייה כן צריך להסיר
    • פ

      הודעה מאת: בהקראה קולית (לא טקסט!) 🔊🎤🎙️

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאלות ועזרה הדדית
      105
      1 הצבעות
      105 פוסטים
      3k צפיות
      נ
    • פ

      שמיעת שם בניקוד מוביל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      104
      2 הצבעות
      104 פוסטים
      1k צפיות
      פ
      @y6714453 תודה רבה!
    • י

      קווי תוכן מענינים למבודדים...

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      103
      1 הצבעות
      103 פוסטים
      28k צפיות
      ל
      זה לא חסום לי
    • שמואלש

      חדש! רוצים לקבל שיחות ולהוציא שיחות דרך המחשב מהמערכת שלכם? כעת יש פתרון

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      103
      2 הצבעות
      103 פוסטים
      11k צפיות
      ר
      מישהו יודע אם אפשר להמיר את ה- IXA ל- SIP? יש לי תוכנה שיכולה להוציא שיחת רק על ידי SIP
    • ש

      הודעות מערכת מתעדכנות באקסל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      103
      5 הצבעות
      103 פוסטים
      7k צפיות
      ש
      @אברהם-נ א. אם מישהו שמר את הקישור בתור קיצור דרך. ב. אם מישהו עשה בAPI שישאב את הנתונים מהאקסל הזה.
    • ק

      אישור הגעה לפי מספר כרטיס

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      103
      0 הצבעות
      103 פוסטים
      7k צפיות
      ק
      @אופיר תודה רבה עצומה עזרת לי מאוד אש -פצצה. תודה רבה על כל העזרה אשרינו שיש לנו אחד כזה כאן בפורום
    • ש

      כשחדר הועידה פעיל לא שומעים את ההודעה בכניסה לקו שהוא פעיל?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      103
      0 הצבעות
      103 פוסטים
      3k צפיות
      ש
      @אA תודה רבה !
    • אהרן שובקסא

      שמיעת הזמן שבין שתי תאריכים

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      102
      16 הצבעות
      102 פוסטים
      8k צפיות
      א
      @שוקי123 אמר בשמיעת הזמן שבין שתי תאריכים: @אבו אמר בשמיעת הזמן שבין שתי תאריכים: @שוקי123 אז או שתפנה אליו במייל, או למפתח אחר אם אתה רוצה משהו ללא חודשי המייל הזה שלו לא עובד, יש לך הצעה של מפתח אחר ||לחפש כאן מפתחים זה כמו לחפש קרח בפורום של אקסימוסים|| אבל אם אתה מבקש ממני אני יכול להמליץ לך על מפתח שמאוד נהניתי מהשירות והאמינות והזמינות מעל כולם @MGM-IVR במייל tzvi@mgmivr.com
    • א

      חדש!!! פורום ימות API!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      102
      4 הצבעות
      102 פוסטים
      7k צפיות
      י
      @איש-יהודי-טוב שלחתי