• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. פופולרי
    התחברו כדי לפרסם
    • תמיד
    • יום
    • שבוע
    • חודש
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתם עוקבים אחריהם
    • נושאים ללא תגובות

    • כל הקטגוריות
    • ח

      עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאלות ועזרה הדדית
      467
      3 הצבעות
      467 פוסטים
      21k צפיות
      ש
      @avrham כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!: יחזור לשחזור האחרון, ככל הנראה משבת. אין טעם בהמשך הדיון הזה הנושא ננעל אם יש למישהו שאלה רצינית נוספת הוא מוזמן לפתוח שרשור חדש
    • פ

      אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      450
      5 הצבעות
      450 פוסטים
      34k צפיות
      C
      @סטאר מה שפרצו לך למערכת בכלל לא מוגן כיום ע"י אימות דו"ש, פשוט היתה פרצת אבטחה במודול מסויים שאם ימות לא היו מטפלים בזה אז גם עכשיו היה אפשר לפרוץ בדרך הזו, גם אם היה אז אימות דו"ש - זה לא היה מונע את הפריצה הזאת.
    • א

      קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים אקסס ימות המשיח
      410
      40 הצבעות
      410 פוסטים
      69k צפיות
      K
      @795604233 כתב בקודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס: אני מנסה להוריד נתונים ואני מקבל {"yemotAPIVersion":6,"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Invalid WS request"} מה הבעיה? האם פתרת את זה? אני נתקל בבעיה הזו עכשיו. תודה!
    • מ

      עדכוני אהבת ישראל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      390
      7 הצבעות
      390 פוסטים
      45k צפיות
      א
      @נר-יצחק תנסה אולי לרענן, בד"כ זה עוזר.
    • מ

      מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      276
      2 הצבעות
      276 פוסטים
      29k צפיות
      א
      @חדר-1 כאן זה ימות
    • C

      המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      275
      13 הצבעות
      275 פוסטים
      23k צפיות
      L
      @BEN-ZION
    • L

      מדריך | שליחת וקבלת מיילים בטלפון דרך חשבון הג׳ימייל האישי שלכם

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים liy
      270
      5
      11 הצבעות
      270 פוסטים
      42k צפיות
      ה
      @אמונה זה לא חסום אולי אתה מתכוון שאי אפשר לשמור את הפרויקט או שזה חסום לגמרי בגלל שמוגדר בחשבון בנטפרי של איפה שאתה גולש שהתגית הזאת חסומה אם הבעיה שרק אתה לא יכול לשמור פשוט תשלח להם פניה והם יפתחו לך את זה
    • שמואלש

      חדש!! ממשק ניהול חדרי הועידה האיטרנטי!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      267
      13
      47 הצבעות
      267 פוסטים
      31k צפיות
      שמואלש
      שימו לב, צורת ההתחברות לממשק השתנתה, פרטים מלאים: https://f2.freeivr.co.il/post/39620
    • י

      פוסט זועם ומתוסכל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      257
      42 הצבעות
      257 פוסטים
      21k צפיות
      צ
      אין לי כח להתייחס בפרטות לכל הנידון, מה גם שעדיין לא הבנתי איך המנהלים עדיין לא חסמו את זה... (לא שאני רוצה שיחסמו, סתם מוזר לי... ואולי לכן אני כותב את הפוסט הזה, לפני שיחסם...) אבל בכמה מילים. קודם אני יביא משפט שאני רגיל לומר, ככל שאני נכנס לטכנולוגיה אני אומר אותו יותר: פעם חשבתי שכשיתפתח הטכנולוגיה יהיה לנו יותר זמן (כי עושים הרבה בקצת זמן), ואז גיליתי שפשוט מספיקים יותר האדם בטבעו לא נח, רוצה להספיק כמה שיותר ועכשיו לגופו של עניין, ישנם אנשים שמתגעגעים לתקופת הסוס - והעגלה, לתקופות ה'יפות' בעיניהם, בלי כל הטכנולוגיה וכו', אני מקוה שאין פה מישהו מזה, אבל זה מחשבה כ"כ לא נכונה, אם היינו מספרים לרבא למשל, שיבוא יום ויחליפו את הסוסים ברכבים חדשים ומהירים, את הנשר של אלכסנדר מוקדון - במטוסים נוחים פי כמה, את הבגדים שכ"כ קשה לייצר ועדיין לא יוצא מדוייק - בחולצות שעושים במסות במפעל, במקום הצורך להשתמש בכלי חרס שנשבר לסתום את החורים של חברו - מלבד החד פעמי, גם הכלים לא כאלו יקרים... קצת מזכיר לנו את הגמרא בשבת, "עתידה ארץ ישראל שתוציא גלוסקאות וכלי מילת..." (היינו שלא צריך לעבוד בשביל זה, אלא הארץ מוציאה, לא שזה לא עולה כסף, גם התפוחים גודלים על העץ, ובכל זאת עולים...) פוקח עיברים? כפשוטו ממש, מלבד המשקפים, יש גם לייזר... ועוד ועוד... כתוב בזוהר שבשנת ת"ר יפתחו שערי החכמה, ברור שעיקר הכוונה לחכמת התורה, אבל זה מגיע גם עם החלקים החיצוניים של החכמה (ולמעמיקים שבנו, אולי אף עם ה'ערלה') החפץ חיים כתב, בזמנו כשהתחילו הרכבות קיטור... שזה הכנה לביאת המשיח, שיוכלו כל עם ישראל לבוא מהר ככל הניתן לארץ ישראל (מי שמעוניין אני יחפש את המקור המדוייק, כרגע אני כותב מזכרוני) הקב"ה לא 'הורס' פה את עולמו, הוא מקדם אותו, האם זה אומר שאין מי שמשתמש בזה לרעה? יש. גם בעצם בריאת העולם יש מי שמשתמש בו לרעה. לכן זה לא טוב שאלוקים ברא אותו? "וירא אלוקים את כל אשר עשה, והנה טוב מאד" אז מי שיש לו אמונה, לא חושב שכל הדברים האלו קורים במקרה פתאום, הוא מבין שיש פה התקדמות, רק צריך שתהיה מנוצלת לדברים הטובים. ועוד משפט קטן בהקשר הזה, כולם מודים שאם כל העולם היו אנשים טובים וכו', זה היה דבר טוב, אלא מה? ישנם אנשים שמנצלים את זה לרעה, ולכן נצטרך להגדיר שבעצם זה "טוב", רק עם כיסויי החושך שיש לנו בעולם הזה. הכנסתי המון במעט דברים, מקווה שהובנתי יש בזה עוד הרבה עומק ומחשבה, אבל לא במסגרת הזו.... לילה טוב, ובשורות טובות.
    • א

      שליחת וקבלת מיילים באמצעות הטלפון הכשר בחינם | abaye | מדריך מפורט

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים abaye
      252
      10
      18 הצבעות
      252 פוסטים
      35k צפיות
      א
      @עידו יישר כח גדול! הבנתי.
    • ש

      בשורה משמחת!😊 שלוחת המוזיקה המלאה מוכנה לשיתוף! 🎸🎤🪗🥁

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      235
      7 הצבעות
      235 פוסטים
      7k צפיות
      ש
      @הדיבל-המעופף ראיתי
    • E

      חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      221
      15 הצבעות
      221 פוסטים
      14k צפיות
      י
      @moti09 יכול להיות שאתה משתמש במודול תור הישן (type=queue) ולא במודול תור החדש (type=routing_queue)? כי ראיתי שהזכרת את GetQueueRealTime ולמיטב ידיעתי זה עובד רק במודול הישן ולא במודול החדש, לעומת זאת webhook_url עובד רק במודול החדש
    • שמואלש

      חדש! ממשק ניהול חדרי הועידה האינטרנטי המחודש

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      217
      8 הצבעות
      217 פוסטים
      23k צפיות
      I
      @דוד-20 אינטרנט ותלמד לקרוא
    • א

      ספר טלפונים עם זיהוי דיבור

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      214
      2 הצבעות
      214 פוסטים
      11k צפיות
      א
      @יצחק-י. אני ישתדל לטפל בזה
    • ח

      פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים חדר 1 מודולים תגובות
      204
      11 הצבעות
      204 פוסטים
      20k צפיות
      פ
      בקשר לקול רובוט וכדומ' איך אפשר להגביר את הוולים (כי הוא נשמע ישנוני הקריין...)
    • מ

      התראות פיקוד העורף להטמעה במערכת הטלפונית שלכם - ללא עלות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      201
      19 הצבעות
      201 פוסטים
      22k צפיות
      א
      @מרמ123 יותר מזה יש אנשים שזה חסם להם את הקו
    • א

      הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      198
      9 הצבעות
      198 פוסטים
      6k צפיות
      א
      @משה-ג. כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם: @איל-משולש מה בנוגע ל"הודעה מאת" מובנית ב tts? מסמא לא יקרה בתקופה הקרובה אם בכלל
    • C

      תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      180
      0 הצבעות
      180 פוסטים
      759 צפיות
      C
      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
    • L

      חדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים liy
      178
      13
      23 הצבעות
      178 פוסטים
      18k צפיות
      י
      @Liy אחרי הזנת פרטי מערכת [image: 1767856668902-98463a80-b46b-4f74-9637-4e04856cc5ab-image.png] ג"כ אי אפשר דרך יבוא
    • א

      הגדרת שלוחה סולמית

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      162
      1 הצבעות
      162 פוסטים
      9k צפיות
      מ
      @דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית: @מאיר-האלוף מאיר סליחה לא הבנתי נכון את הבעיה שלך עוד לא הגדרת את סוג השלוחה אז בגלל זה אן לך עדיין מאפנים והודעות מערכת כמו שהראת בסרטון לא נותן חג שמח! תודה