• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?

    פורום מפתחים API
    6
    13
    291
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ד
      דוד_מלך_ישראל מומחה נערך לאחרונה על ידי

      שלחתי בעבר לשירות הלקוחות קבצים להוספה למאגר הגלובאלי והעלו אותם תוך יום למאגר, עכשו אני מנסה מזה למעלה משלשה שבועות, שולח שוב ושוב מיילים להוספת קבצים ולא קיבלתי תשובה, בטלפון לשירות הלקוחות אומרים שמחלקת API היא מחלקה נפרדת ואין להם מידע על זה, מישהו יודע אם הפסיקו את העלאת הקבצים למאגר או משהו אחר בענין?
      תודה.

      ד 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ד
        דוד_מלך_ישראל מומחה @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי דוד_מלך_ישראל

        @שמואל @שמחה-זו-הסיסמא @eliyahu
        ידוע לכם משהו בענין?

        ראו הדגשה למטה

        תודה רבה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק
          קו כשר מערכות טל נערך לאחרונה על ידי

          @דוד_מלך_ישראל תשלח ל api@yemot.co.il זה המייל של מחלקת API של ימות המשיח

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ד
            דוד_מלך_ישראל מומחה @קו כשר מערכות טל נערך לאחרונה על ידי

            @קו-כשר-מערכות-טל שלחתי, 8 פעמים במצטבר, לא קיבלתי תגובה.

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ק
              קו כשר מערכות טל @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

              @דוד_מלך_ישראל למייל הזה?

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ד
                דוד_מלך_ישראל מומחה @קו כשר מערכות טל נערך לאחרונה על ידי

                @קו-כשר-מערכות-טל כן, וגם למייל הישיר של מי שעשה לי את זה בפעם הקודמת.

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ד
                  דוד_מלך_ישראל מומחה @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

                  מדגיש למניעת אי הבנה:
                  לא באתי להתלונן, רק לברר אם מישהו יודע שהפסיקו לתמוך בזה, או מייל אחר שאני צריך לפנות אליו, חבל שאני אמשיך לשלוח עשרות מיילים ללא תכלית.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 3
                    343767535 @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

                    @דוד_מלך_ישראל אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך למערכת עצמה ולא תצטרך את המאגר הגלובאלי (עכ"פ בינתיים).

                    ש ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שמואל ש. @343767535 נערך לאחרונה על ידי

                      @343767535 כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:

                      @דוד_מלך_ישראל אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך למערכת עצמה ולא תצטרך את המאגר הגלובאלי (עכ"פ בינתיים).

                      נדמה לי שאת זה גם הוא ידע...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ד
                        דוד_מלך_ישראל מומחה @343767535 נערך לאחרונה על ידי

                        @343767535 הקוד שבניתי מיועד להטמעה בכל מערכת, לאו דווקא מערכות שלי, וממילא מאד מורכב להעלות לכל אחת את כל הקבצים.

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמחה - זו הסיסמא @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

                          @דוד_מלך_ישראל
                          מציע לך להתקשר לשירות לקוחות בשעות הפעילות
                          אם תקבל תשובה ברורה אח"כ תפרסם אותה כאן

                          צ ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ
                            צדיק תמים מומחה @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                            @שמחה-זו-הסיסמא כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:

                            @דוד_מלך_ישראל
                            מציע לך להתקשר לשירות לקוחות בשעות הפעילות

                            @דוד_מלך_ישראל כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:

                            בטלפון לשירות הלקוחות אומרים שמחלקת API היא מחלקה נפרדת ואין להם מידע על זה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ד
                              דוד_מלך_ישראל מומחה @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי דוד_מלך_ישראל

                              @שמחה-זו-הסיסמא התקשרתי, פעמיים בשבוע שלפני פסח ופעם אחת לאחריו, קיבלתי תשובה זהה, שלשירות הלקוחות אין מידע על API, זו מחלקה נפרדת שהתקשורת איתה היא רק דרך המייל והמקסימום שהם יכולים לעשות זה לשלוח להם פניה נוספת בשמי, מה שלא עזר...
                              שוב, אני לא מתלונן, רק מחפש פתרון.

                              טוב, אולי טיפ טיפה אני כן מתלונן, אבל ממש קצת...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון