ימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?
-
שלחתי בעבר לשירות הלקוחות קבצים להוספה למאגר הגלובאלי והעלו אותם תוך יום למאגר, עכשו אני מנסה מזה למעלה משלשה שבועות, שולח שוב ושוב מיילים להוספת קבצים ולא קיבלתי תשובה, בטלפון לשירות הלקוחות אומרים שמחלקת API היא מחלקה נפרדת ואין להם מידע על זה, מישהו יודע אם הפסיקו את העלאת הקבצים למאגר או משהו אחר בענין?
תודה. -
-
@דוד_מלך_ישראל תשלח ל api@yemot.co.il זה המייל של מחלקת API של ימות המשיח
-
@קו-כשר-מערכות-טל שלחתי, 8 פעמים במצטבר, לא קיבלתי תגובה.
-
@דוד_מלך_ישראל למייל הזה?
-
@קו-כשר-מערכות-טל כן, וגם למייל הישיר של מי שעשה לי את זה בפעם הקודמת.
-
מדגיש למניעת אי הבנה:
לא באתי להתלונן, רק לברר אם מישהו יודע שהפסיקו לתמוך בזה, או מייל אחר שאני צריך לפנות אליו, חבל שאני אמשיך לשלוח עשרות מיילים ללא תכלית. -
@דוד_מלך_ישראל אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך למערכת עצמה ולא תצטרך את המאגר הגלובאלי (עכ"פ בינתיים).
-
@343767535 כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:
@דוד_מלך_ישראל אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך למערכת עצמה ולא תצטרך את המאגר הגלובאלי (עכ"פ בינתיים).
נדמה לי שאת זה גם הוא ידע...
-
@343767535 הקוד שבניתי מיועד להטמעה בכל מערכת, לאו דווקא מערכות שלי, וממילא מאד מורכב להעלות לכל אחת את כל הקבצים.
-
@דוד_מלך_ישראל
מציע לך להתקשר לשירות לקוחות בשעות הפעילות
אם תקבל תשובה ברורה אח"כ תפרסם אותה כאן -
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:
@דוד_מלך_ישראל
מציע לך להתקשר לשירות לקוחות בשעות הפעילות@דוד_מלך_ישראל כתב בימות הפסיקו לתמוך בקבצי המאגר הגלובאלי?:
בטלפון לשירות הלקוחות אומרים שמחלקת API היא מחלקה נפרדת ואין להם מידע על זה
-
@שמחה-זו-הסיסמא התקשרתי, פעמיים בשבוע שלפני פסח ופעם אחת לאחריו, קיבלתי תשובה זהה, שלשירות הלקוחות אין מידע על API, זו מחלקה נפרדת שהתקשורת איתה היא רק דרך המייל והמקסימום שהם יכולים לעשות זה לשלוח להם פניה נוספת בשמי, מה שלא עזר...
שוב, אני לא מתלונן, רק מחפש פתרון.טוב, אולי טיפ טיפה אני כן מתלונן, אבל ממש קצת...