חדש במודול קבלת הקלטות ונתונים! עדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי
-
-
@eliyahu צריך להגדיר רק שאלה אחת? ושאר השאלות המערכת שואלת אוטומטית? או מה?
וסליחה שאני שואל, אבל איזה חלק נוסף ממה שלא היה?
דהיינו התסריט שיש בשרשור ההסבר היה אפשר לעשות ידנית, אז מה שהתווסף זה שזה אוטומטי ושיש כבר את ההקלטות וכו'? -
@שמואל-ש החידוש המרכזי הוא הדוחות.
ברישום רגיל יש רק שורה אחת לכל רישום, מה שיכול לגרום לחוסר נורמליזציה בנתונים.
כאן יש שורה אחת לכל דף מה שמאפשר ניתוח מסודר של דפים שנלמדו ועוד.
כמובן שיש דברים נוספים שהתחדשו כמו ההודעות מערכת וכדומה, אבל זה כמובן עניין משני. -
@eliyahu כתב בחדש במודול קבלת הקלטות ונתונים! עדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי:
@שמואל-ש החידוש המרכזי הוא הדוחות.
ברישום רגיל יש רק שורה אחת לכל רישום, מה שיכול לגרום לחוסר נורמליזציה בנתונים.
כאן יש שורה אחת לכל דף מה שמאפשר ניתוח מסודר של דפים שנלמדו ועוד.איך אני מגדיר שיישלח אלי במייל הדו"ח של הדפים, ולא הדו"ח הרגיל?
-
@יב האמת שההגדרה הזאת לא פותחה, אבל אפשר להוסיף את זה.
תשלח מייל ונטפל בעזרת השם. -
-
-
@שמואל-ש כתב בחדש במודול קבלת הקלטות ונתונים! עדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי:
צריך להגדיר רק שאלה אחת? ושאר השאלות המערכת שואלת אוטומטית? או מה?
-
@שמואל-ש כתב בחדש במודול קבלת הקלטות ונתונים! עדכון דפי גמרא - תלמוד בבלי:
צריך להגדיר רק שאלה אחת? ושאר השאלות המערכת שואלת אוטומטית?
נכון
-
@eliyahu זה עובד גם בapi? (השמעה בצורה זאת)
-
ש שמואל 9 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות