נפתר יש הפנית שיחה לפי זיהוי של הלקוח (id) ?
-
האם אפשרי לעשות הפנייה לשלוחה מסוימת, לפי הזיהוי של הלקוח (קוד, לדוגמא)?
כלומר, שאם הלקוח/מאזין מתקשר מכל טלפון שהוא, הוא יופנה לשלוחה מסוימת, כך, שלא יהיה קשור להפניה לפי מספק טלפון. -
-
-
@בלויא בעיקרון זה בסדר.
אבל אני כבר משתמש עם קובץ קובץListAllInformation
לצורך אחר, ואפרט;
יש לי כמה סוגי קבוצות בקו, וכאשר מישהו מתקשר, הוא צריך להכניס קוד, ולפי זה הוא נכנס לקבוצה המיועדת בשבילו. - כמובן, זה בנוי על פי מה שהבאת.
אבל, כעת אני רוצה לעשות לכמה אנשים שיהיה להם הודעה מיוחדת בטרם שהם נכנסים לקבוצה, שמיועדת רק בשבילם, ואת זה אני לא יכול לעשות דרך קובץListAllInformation
, מכיוון שהקובץ כבר משמש את אותו מאזין להכניס אותו לקבוצה שלו. - ולפי מה שידוע לי יש רק נתון אחד שאפשר להכניס בקובץ [מכיון שהקובץ הוא בתיקייה הראשית].
אולי באמת יש דרך לעקוף את זה? -
@יב לא הבנתי מה זה סותר,
בקישור שהבאתי כתוב:
הערך הראשון שחובה להגדיר - מאיזה עמודה בטבלה לבדוק את הנתונים.
נניח שאתה משתמש כבר בעמודה 'סיסמה',
כעת צור עמודה נוספת [נניח בשם 'סיסמה2'] ותשתמש בה.[אפשר להכניס בקובץ ListAllInformation כמה עמודות שרוצים]
-
@בלויא את זה לא חשבתי.....
תודה רבה!!!! -