• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI

    פורום מפתחים API
    7
    19
    634
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • T
      telepoint.ivr @שמואל נערך לאחרונה על ידי telepoint.ivr

      @שמואל
      ניסיתי עכשיו בכמה מערכות שאין בהם עוד העתקות! וזה מראה לי את אותה שגיאה.

      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • שמואל
        שמואל @telepoint.ivr נערך לאחרונה על ידי

        @telepoint-ivr התשובה שלי לא השתנתה.
        אני יודע מה השגיאה הזו אומרת ובוודאות זו הסיבה.
        אני לא יודע בדיוק מה הפעולה שאתה עושה ואיך בדיוק את מבצע אותה. שאלת על שגיאה - עניתי.

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • מ
          מנסה מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל

          תנסה להריץ אצלך את הפקודה של שינוי שם קובץ ע"י העברה ותראה מה התשובה, אם הכל תקיין מצויין , אבל אם תקבל את התשובה הזאת כנראה שבטעות השרת מקבל 2 פקודות שונות ולכן ככה הוא עונה.

          כי כמה שניסיתי זה החזיר שגיאה [או שימחקו את הפקודה מתיעוד הAPI]

          תודה רבה

          שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • שמואל
            שמואל @מנסה נערך לאחרונה על ידי שמואל

            @מנסה אמר במישהו יודע מה הבעיה כאן? כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI:

            @שמואל

            תנסה להריץ אצלך את הפקודה של שינוי שם קובץ ע"י העברה ותראה מה התשובה, אם הכל תקיין מצויין , אבל אם תקבל את התשובה הזאת כנראה שבטעות השרת מקבל 2 פקודות שונות ולכן ככה הוא עונה.

            כי כמה שניסיתי זה החזיר שגיאה [או שימחקו את הפקודה מתיעוד הAPI]

            תודה רבה

            אם הייתה בעיה אמיתית בAPI של העברה כל האתר החדש לא היה עובד. הוא כולו API.
            בנוסף, ההגבלה הזו קיימת גם באתר הישן, רק אין פניה לAPI הרגיל אלא לשונה.

            תשלח לי קריאה מלאה שלך ותגובה ואני ינסה לבדוק אצלי ואראה לך שהכל תקין במידה ששולחים את זה כמו שצריך.

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • מ
              מנסה מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי מנסה

              @שמואל

              הנה היא כאן למעלה

              https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0777707700:123456&action=move&what=ivr2:/M0000.wav&target=ivr2:/2M0000.wav
              

              וזאת התגובה

              {"responseStatus":"ERROR","message":"simultaneous file operation rejected","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}
              
              

              אתה רוצה עם שם משתמש וסיסמה למייל?

              שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • שמואל
                שמואל @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה
                e1917515-5763-4836-ac6c-526f7b9f55af-image.png

                הוא אשר אמרתי

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • מ
                  מנסה מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל

                  זה אמור להישלח בפוסט?

                  שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • שמואל
                    שמואל @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה אמר במישהו יודע מה הבעיה כאן? כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI:

                    @שמואל

                    זה אמור להישלח בפוסט?

                    אפשר גם בGET.
                    אבל שוב, אני לא יודע בדיוק איך אתה שולח ומה ואני לא יודע אם אתה עושה את זה כמו שצריך.
                    בכל אופן, תמיד כדאי לשלוח בPOST.

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    מ ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • מ
                      מנסה מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל

                      טוב, עכשיו גם לי זה עובד, כנראה שמשהו הסתדר, בכל אופן שלחתי את אותו URL במדויק [פשוט העתק הדבק], וזה לא היה תקין, וכעת זה תקין לגמרי ב"ה.

                      תודה רבה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                      • ח
                        חוויה טלפונית @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל
                        האם יש דרך לסיים תהליך כזה שכשל ?
                        זאת אומרת כשאני מקבל כזו תשובה זה בגלל איזו בקשה שגויה ששלחתי בטעות
                        האם חייבים לחכות או שיש דרך פשוט לסיים את הפקודה השגויה ואז אני יוכל לשלוח בקשות נוספות ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • הוזכר על-ידי  ש שמחה - זו הסיסמא 
                        • הוזכר על-ידי  א אבו 
                        • הוזכר על-ידי  ק קו לקו 0 
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון