נפתר כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI
-
@שמואל
ניסיתי עכשיו בכמה מערכות שאין בהם עוד העתקות! וזה מראה לי את אותה שגיאה. -
@telepoint-ivr התשובה שלי לא השתנתה.
אני יודע מה השגיאה הזו אומרת ובוודאות זו הסיבה.
אני לא יודע בדיוק מה הפעולה שאתה עושה ואיך בדיוק את מבצע אותה. שאלת על שגיאה - עניתי. -
תנסה להריץ אצלך את הפקודה של שינוי שם קובץ ע"י העברה ותראה מה התשובה, אם הכל תקיין מצויין , אבל אם תקבל את התשובה הזאת כנראה שבטעות השרת מקבל 2 פקודות שונות ולכן ככה הוא עונה.
כי כמה שניסיתי זה החזיר שגיאה [או שימחקו את הפקודה מתיעוד הAPI]
תודה רבה
-
@מנסה אמר במישהו יודע מה הבעיה כאן? כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI:
תנסה להריץ אצלך את הפקודה של שינוי שם קובץ ע"י העברה ותראה מה התשובה, אם הכל תקיין מצויין , אבל אם תקבל את התשובה הזאת כנראה שבטעות השרת מקבל 2 פקודות שונות ולכן ככה הוא עונה.
כי כמה שניסיתי זה החזיר שגיאה [או שימחקו את הפקודה מתיעוד הAPI]
תודה רבה
אם הייתה בעיה אמיתית בAPI של העברה כל האתר החדש לא היה עובד. הוא כולו API.
בנוסף, ההגבלה הזו קיימת גם באתר הישן, רק אין פניה לAPI הרגיל אלא לשונה.תשלח לי קריאה מלאה שלך ותגובה ואני ינסה לבדוק אצלי ואראה לך שהכל תקין במידה ששולחים את זה כמו שצריך.
-
הנה היא כאן למעלה
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0777707700:123456&action=move&what=ivr2:/M0000.wav&target=ivr2:/2M0000.wav
וזאת התגובה
{"responseStatus":"ERROR","message":"simultaneous file operation rejected","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}
אתה רוצה עם שם משתמש וסיסמה למייל?
-
הוא אשר אמרתי
-
זה אמור להישלח בפוסט?
-
@מנסה אמר במישהו יודע מה הבעיה כאן? כישלון בהעברת / העתקת קובץ בAPI:
זה אמור להישלח בפוסט?
אפשר גם בGET.
אבל שוב, אני לא יודע בדיוק איך אתה שולח ומה ואני לא יודע אם אתה עושה את זה כמו שצריך.
בכל אופן, תמיד כדאי לשלוח בPOST. -
טוב, עכשיו גם לי זה עובד, כנראה שמשהו הסתדר, בכל אופן שלחתי את אותו URL במדויק [פשוט העתק הדבק], וזה לא היה תקין, וכעת זה תקין לגמרי ב"ה.
תודה רבה
-
@שמואל
האם יש דרך לסיים תהליך כזה שכשל ?
זאת אומרת כשאני מקבל כזו תשובה זה בגלל איזו בקשה שגויה ששלחתי בטעות
האם חייבים לחכות או שיש דרך פשוט לסיים את הפקודה השגויה ואז אני יוכל לשלוח בקשות נוספות ? -
-
-