@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi בא נעשה סדר
ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
חוץ מבמקרים הבאים:
כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
מקווה שהועלתי
לפי מה שאתה כותב כאן, האפשרות היחידה לפתור את הבעיה שהוא לא מזהה חסוי, זה הפניה ממערכת אחרת.
אבל זה מאד לא נח לי.
השאלה אם א"א לעשות הגדרה בשלוחה API המדוברת, שאם מספר לא עונה על הקריטריון (למשל והוא חסוי), שהמספר יעבור לשלוחה X ?
דהיינו שבכל תקלה, הוא לא ישמע הודעה "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" ויעבור אוטומטית לשלוחה שמעל, אלא שלא ישמע את ההודעה הנ"ל בכלל, ושיועבר לשלוחה X