שיפור במודול שיחות שלא נענו
-
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
איך עושים כזה דבר? היכן יש את ההגדרות לכזה דבר?
כל המערכות בשרת הפריווט מזהות חסוי, זה לא הגדרה שצריכים להגדיר.
יש לי בכזה שרת. אז מדוע כאשר שיחה חסומה נכנסת לשלוחת API הנ"ל, זה משמיע הודעה, ולא מעביר את זה הלאה לשלוחה הרצויה?
לחילופין, האם יכול להיות שזה עובר כן מהשלוחה של API לשלוחה ששם השיחות מתנווטות ע"י אקסס, ושם זה נפלט לשלוחה לא נכונה? -
@isi יכול להיות שלא כל הפריווטים מזהים חסוי.
אתה יכול לבדוק את זה - תתקשר למערכת מחסוי ותנסה להיכנס לניהול.
תעדכן את התוצאה. -
@בוס לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?
או שיש דרך נוספת לבדוק?אגב, מה זה משנה אם המערכת מזהה או לא מזהה חסוי?
מה כל זה קשור לכך שאם מישהו מתקשר ממספר חסוי, הוא לא יצליח להיכנס לשלוחה מסויימת, שהיא לכאורה שלוחה סטנדרטית.
מאידך יש שלוחות שאין לו כל בעיה להיכנס אליהם.
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?מגדירים
type=admin_login
-
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?מגדירים
type=admin_login
כשאני מתקשר מחסוי ומנסה להיכנס לכזו שלוחה, המערכת מגיבה בניתוק מיידי.
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
כשאני מתקשר מחסוי ומנסה להיכנס לכזו שלוחה, המערכת מגיבה בניתוק מיידי.
אכן המערכת שלך לא מזהה חסוי
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.
-
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.
למעלה העליתי צילום מסך ממסך התחברות שלי, וכתוב שם שזו מערכת פריווט.
-
@isi יש למישהו איך לעזור לי לפתור את הבעיה?
-
@isi בא נעשה סדר
ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
חוץ מבמקרים הבאים:
כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
מקווה שהועלתי -
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi בא נעשה סדר
ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
חוץ מבמקרים הבאים:
כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
מקווה שהועלתילפי מה שאתה כותב כאן, האפשרות היחידה לפתור את הבעיה שהוא לא מזהה חסוי, זה הפניה ממערכת אחרת.
אבל זה מאד לא נח לי.השאלה אם א"א לעשות הגדרה בשלוחה API המדוברת, שאם מספר לא עונה על הקריטריון (למשל והוא חסוי), שהמספר יעבור לשלוחה X ?
דהיינו שבכל תקלה, הוא לא ישמע הודעה "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" ויעבור אוטומטית לשלוחה שמעל, אלא שלא ישמע את ההודעה הנ"ל בכלל, ושיועבר לשלוחה X
-
@isi תעלה לי שורה מהלוג של הAPI של הקריאה והתשובה
אם אתה לא יודע מה זה תעלה מיילתוכל למחוק מיד אני מקבל התראה -
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi תעלה לי שורה מהלוג של הAPI של הקריאה והתשובה
אם אתה לא יודע מה זה תעלה מיילתוכל למחוק מיד אני מקבל התראהתודה רבה על הסיוע.
הAPI נראה כך:
type=api
api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
api_url_post=yes
api_add_0=mail_to=XXX@gmail.com
api_add_1=to=0000000000
api_add_2=text=no
api_add_3=go=/8/5זה מה שאתה מתכוון?
-
@isi קודם כל שמת לב שהעלית את המייל שלך ?(או שזה לא נכון כתובת המייל)
חוץ מזה לגבי השאלה אם לזה התכוונתי התשובה היא לא התכוונתי למה שמופיע בקובץ APILOG (יתכן ותעיתי באיות של השם) שבתוך תיקיית Log
מספיק לי שתעתיק את השורה האחרונה -
@הלי אין לי קובץ בשם כזה בתוך תיקית log.
כוונתך כנראה לתיקיה שבתוך השלוחה הראשית, כי לא ראיתי בעוד מקום כזו תיקיה.
אבל נראה לי שמצאתי פתרון:
לכתוב בשלוחה של הAPI כך:
black_no_phone=yes
black_no_phone_goto=/9/2ובנוסף, להחליף את הקובץ של "המספר שלך אינו מזוהה" לקובץ ריק.
-
@isi אני חושב שמספיק אחד מהשתיים והסיבה שביקשתי את שורת הלוג הייתה כי אני לא זוכר מה המספר מערכת ולכאורה זה אמור להופיע שם
אגב יש את זה כן בתיקייה הנ"ל וזה האחרון ברשימה בדרך כלל
באתר הישן כדי לראות אותו יש ללחוץ כל טען הכל
שמת לב שהבאת את המייל שלך בפוסט האחד לפני האחרון ?
או שהוא משובש -
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi אני חושב שמספיק אחד מהשתיים והסיבה שביקשתי את שורת הלוג הייתה כי אני לא זוכר מה המספר מערכת ולכאורה זה אמור להופיע שם
איזה מספר מערכת? מה כוונתך שיופיע שם?
-
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi > אגב יש את זה כן בתיקייה הנ"ל וזה האחרון ברשימה בדרך כלל
באתר הישן כדי לראות אותו יש ללחוץ כל טען הכלאני עושה 'טען הכל', וזה עושה שעון חול לשניה, אבל לא מציג עוד קבצים.
-
@isi אם הסתדרת אז הכל טוב אם לא תעלה מייל ואעזור לך בעזרת השם בפרטי
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
הקישור חסום לי.
מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.
@שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:
בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes
שימו לב לשורה:
api_url_post=yes
שליחת בPOST
ולא בGET
הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק
אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח
text=no
למשל ככה:api_add_X=text=no
בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך
go=/X
למשל:api_add_X=go=/2
ויעבור לשלוחה 2.
ערכים שחובה לשלוח:
mail_to - לאן לשלוח מייל to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"
ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:send_sms=1
ולהוסיף:
phone - מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס did - מערכת password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444
דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444 api_add_6=text=no api_add_7=go=/2
ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:
האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ
EnterIDValName.ini
בשלוחה של ההגדרה.דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:
enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no
ואחרי זה להעלות קובץ
EnterIDValName.ini
באותה שלוחה.
בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.למשל:
0773137770=ימות המשיח
וכן הלאה
ואז במייל נקבל:
באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:שימוש מועיל!
--
המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.
הדבר הזה הפסיק לעבוד, והוא לא נותן לי התראות על שיחות שלא נענו.
יש אפשרות לברר מדוע?