• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיפור במודול שיחות שלא נענו

    בקשות לפיתוח
    8
    72
    2798
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בוס @isi נערך לאחרונה על ידי בוס

      @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:

      אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        isi @בוס נערך לאחרונה על ידי isi

        @בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

        @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

        וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:

        אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.

        למעלה העליתי צילום מסך ממסך התחברות שלי, וכתוב שם שזו מערכת פריווט.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I
          isi @isi נערך לאחרונה על ידי

          @isi יש למישהו איך לעזור לי לפתור את הבעיה?

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi בא נעשה סדר
            ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
            חוץ מבמקרים הבאים:
            כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
            כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
            כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
            עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
            ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
            ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
            לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
            כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
            מקווה שהועלתי

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              isi @הלי נערך לאחרונה על ידי isi

              @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

              @isi בא נעשה סדר
              ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
              חוץ מבמקרים הבאים:
              כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
              כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
              כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
              עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
              ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
              ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
              לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
              כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
              מקווה שהועלתי

              לפי מה שאתה כותב כאן, האפשרות היחידה לפתור את הבעיה שהוא לא מזהה חסוי, זה הפניה ממערכת אחרת.
              אבל זה מאד לא נח לי.

              השאלה אם א"א לעשות הגדרה בשלוחה API המדוברת, שאם מספר לא עונה על הקריטריון (למשל והוא חסוי), שהמספר יעבור לשלוחה X ?

              דהיינו שבכל תקלה, הוא לא ישמע הודעה "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" ויעבור אוטומטית לשלוחה שמעל, אלא שלא ישמע את ההודעה הנ"ל בכלל, ושיועבר לשלוחה X

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                @isi תעלה לי שורה מהלוג של הAPI של הקריאה והתשובה
                אם אתה לא יודע מה זה תעלה מייל

                תוכל למחוק מיד אני מקבל התראה

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I
                  isi @הלי נערך לאחרונה על ידי isi

                  @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                  @isi תעלה לי שורה מהלוג של הAPI של הקריאה והתשובה
                  אם אתה לא יודע מה זה תעלה מייל

                  תוכל למחוק מיד אני מקבל התראה

                  תודה רבה על הסיוע.

                  הAPI נראה כך:
                  type=api
                  api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                  api_url_post=yes
                  api_add_0=mail_to=XXX@gmail.com
                  api_add_1=to=0000000000
                  api_add_2=text=no
                  api_add_3=go=/8/5

                  זה מה שאתה מתכוון?

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה
                    הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                    @isi קודם כל שמת לב שהעלית את המייל שלך ?(או שזה לא נכון כתובת המייל)
                    חוץ מזה לגבי השאלה אם לזה התכוונתי התשובה היא לא התכוונתי למה שמופיע בקובץ APILOG (יתכן ותעיתי באיות של השם) שבתוך תיקיית Log
                    מספיק לי שתעתיק את השורה האחרונה

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • I
                      isi @הלי נערך לאחרונה על ידי isi

                      @הלי אין לי קובץ בשם כזה בתוך תיקית log.

                      כוונתך כנראה לתיקיה שבתוך השלוחה הראשית, כי לא ראיתי בעוד מקום כזו תיקיה.

                      אבל נראה לי שמצאתי פתרון:

                      לכתוב בשלוחה של הAPI כך:

                      black_no_phone=yes
                      black_no_phone_goto=/9/2

                      ובנוסף, להחליף את הקובץ של "המספר שלך אינו מזוהה" לקובץ ריק.

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                        @isi אני חושב שמספיק אחד מהשתיים והסיבה שביקשתי את שורת הלוג הייתה כי אני לא זוכר מה המספר מערכת ולכאורה זה אמור להופיע שם
                        אגב יש את זה כן בתיקייה הנ"ל וזה האחרון ברשימה בדרך כלל
                        באתר הישן כדי לראות אותו יש ללחוץ כל טען הכל
                        שמת לב שהבאת את המייל שלך בפוסט האחד לפני האחרון ?
                        או שהוא משובש

                        I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • I
                          isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

                          @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                          @isi אני חושב שמספיק אחד מהשתיים והסיבה שביקשתי את שורת הלוג הייתה כי אני לא זוכר מה המספר מערכת ולכאורה זה אמור להופיע שם

                          איזה מספר מערכת? מה כוונתך שיופיע שם?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

                            @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                            @isi > אגב יש את זה כן בתיקייה הנ"ל וזה האחרון ברשימה בדרך כלל
                            באתר הישן כדי לראות אותו יש ללחוץ כל טען הכל

                            אני עושה 'טען הכל', וזה עושה שעון חול לשניה, אבל לא מציג עוד קבצים.

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                              @isi אם הסתדרת אז הכל טוב אם לא תעלה מייל ואעזור לך בעזרת השם בפרטי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                הקישור חסום לי.

                                מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.

                                @שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:

                                בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
                                שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
                                בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                
                                שימו לב לשורה: api_url_post=yes שליחת בPOST ולא בGET

                                הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק

                                אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח text=no למשל ככה:

                                api_add_X=text=no
                                

                                בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך go=/X למשל:

                                api_add_X=go=/2
                                

                                ויעבור לשלוחה 2.

                                ערכים שחובה לשלוח:

                                mail_to - לאן לשלוח מייל
                                to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
                                
                                טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"

                                ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
                                לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:

                                send_sms=1
                                

                                ולהוסיף:

                                phone  -  מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס
                                did - מערכת
                                password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
                                

                                שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
                                הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.

                                דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                                api_add_1=to=0527666666
                                api_add_2=send_sms=1
                                api_add_3=did=0795555555
                                api_add_4=password=1111
                                api_add_5=phone=0584444444
                                

                                דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                                api_add_1=to=0527666666
                                api_add_2=send_sms=1
                                api_add_3=did=0795555555
                                api_add_4=password=1111
                                api_add_5=phone=0584444444
                                api_add_6=text=no
                                api_add_7=go=/2
                                

                                ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:

                                האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ EnterIDValName.ini בשלוחה של ההגדרה.

                                דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:

                                 enter_id=yes
                                 login_add_val_name=yes
                                 enter_id_type=phone
                                 record_name=no
                                

                                ואחרי זה להעלות קובץ EnterIDValName.ini באותה שלוחה.
                                בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.

                                למשל:

                                0773137770=ימות המשיח
                                

                                וכן הלאה

                                ואז במייל נקבל:

                                9af0dd76-52d9-47fd-b882-eac73cc70370-image.png
                                באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:

                                877b5d73-e225-4deb-b9f8-dfd7f23ddd46-image.png

                                שימוש מועיל!

                                --

                                המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
                                שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
                                המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
                                בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
                                תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
                                שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.

                                הדבר הזה הפסיק לעבוד, והוא לא נותן לי התראות על שיחות שלא נענו.
                                יש אפשרות לברר מדוע?

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי האדם החושב

                                  @isi בניתי משהו ראשוני שעושה את אותו הדבר ולא נותן לאחרים גישה למידע שלך
                                  https://mitmachim.top/topic/67638/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711402624278

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • I
                                    isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי

                                    @האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                    @isi בניתי משהו ראשוני שעושה את אותו הדבר ולא נותן לאחרים גישה למידע שלך
                                    https://mitmachim.top/topic/67638/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711402624278

                                    מתמחים חסום לי.
                                    תוכל להעלות לכאן מה שרשמת שם?
                                    תודה רבה.

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה
                                      האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                                      @isi https://f2.freeivr.co.il/topic/14196/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711517509800

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • I
                                        isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי isi

                                        @האדם-החושב בתכל'ס אני לא מבין משם מה אני אמור לעשות, בשביל שתגיע לי הודעה למייל.
                                        מה שאני צריך שאם מתקשר מסוים נכנס לשלוחה פלונית, שאקבל הודעה למייל, שכבר בשורת הנושא יהיה שם+מספר.
                                        האופציה הזו קיימת כבר כעת, אבל דא עקא שבשביל לראות את השם והמספר צריך להיכנס לגוף המייל, וזה לא כתוב בשורת הנושא, מה שהופך את זה למסורבל מאד כאשר יש שיחות רבות.

                                        יכול להיות שמה שכתבת שם עונה על הצורך, אבל אני לא יודע איך ליישם אותו.
                                        וכן איני יודע איך משתמשים/מגדירים סקריפט.

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ה
                                          האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi מה שעשיתי עונה על הדרישה.
                                          אתה נכנס לאקסל, מכניס את מספר המערכת, סיסמא, טוקן ואת המספר שלך, תבחר כל כמה זמן אתה רוצה לקבל צינתוק, וכמה זמן אחרי השיחה אתה רוצה לקבל מייל
                                          בגיליון השני תכניס את אנשי הקשר שלך ואז בעמודה הראשונה תלחץ על הכפתור "התקן", מכאן ואילך התהליך דומה לתהליך שמוסבר כאן

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • I
                                            isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי

                                            @האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                            @isi מה שעשיתי עונה על הדרישה.
                                            אתה נכנס לאקסל, מכניס את מספר המערכת, סיסמא, טוקן ואת המספר שלך, תבחר כל כמה זמן אתה רוצה לקבל צינתוק, וכמה זמן אחרי השיחה אתה רוצה לקבל מייל
                                            בגיליון השני תכניס את אנשי הקשר שלך ואז בעמודה הראשונה תלחץ על הכפתור "התקן", מכאן ואילך התהליך דומה לתהליך שמוסבר כאן

                                            הענין שאני לא רוצה כלל לקבל צינתוק, ולא רוצה שלוחה של תא קולי.

                                            כל מה שאני רוצה, זה לעשות הפניה לשלוחה שלא ישמעו שם כלום, אלא שברגע שיכנסו אליה ישלח לי מייל מיידית עם מס' טלפון של הנכנס והשם שלו.
                                            ושאחרי שהוא נכנס אליה, יהיה לי אפשרות להגדיר לאיזו שלוחה הוא עובר הלאה.

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון