• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיפור במודול שיחות שלא נענו

    בקשות לפיתוח
    8
    72
    2707
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

      @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      @isi אני חושב שמספיק אחד מהשתיים והסיבה שביקשתי את שורת הלוג הייתה כי אני לא זוכר מה המספר מערכת ולכאורה זה אמור להופיע שם

      איזה מספר מערכת? מה כוונתך שיופיע שם?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

        @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

        @isi > אגב יש את זה כן בתיקייה הנ"ל וזה האחרון ברשימה בדרך כלל
        באתר הישן כדי לראות אותו יש ללחוץ כל טען הכל

        אני עושה 'טען הכל', וזה עושה שעון חול לשניה, אבל לא מציג עוד קבצים.

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה
          הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

          @isi אם הסתדרת אז הכל טוב אם לא תעלה מייל ואעזור לך בעזרת השם בפרטי

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

            @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

            @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

            הקישור חסום לי.

            מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.

            @שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:

            בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
            שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
            בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            
            שימו לב לשורה: api_url_post=yes שליחת בPOST ולא בGET

            הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק

            אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח text=no למשל ככה:

            api_add_X=text=no
            

            בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך go=/X למשל:

            api_add_X=go=/2
            

            ויעבור לשלוחה 2.

            ערכים שחובה לשלוח:

            mail_to - לאן לשלוח מייל
            to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
            
            טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"

            ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
            לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:

            send_sms=1
            

            ולהוסיף:

            phone  -  מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס
            did - מערכת
            password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
            

            שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
            הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.

            דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
            api_add_1=to=0527666666
            api_add_2=send_sms=1
            api_add_3=did=0795555555
            api_add_4=password=1111
            api_add_5=phone=0584444444
            

            דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
            api_add_1=to=0527666666
            api_add_2=send_sms=1
            api_add_3=did=0795555555
            api_add_4=password=1111
            api_add_5=phone=0584444444
            api_add_6=text=no
            api_add_7=go=/2
            

            ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:

            האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ EnterIDValName.ini בשלוחה של ההגדרה.

            דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:

             enter_id=yes
             login_add_val_name=yes
             enter_id_type=phone
             record_name=no
            

            ואחרי זה להעלות קובץ EnterIDValName.ini באותה שלוחה.
            בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.

            למשל:

            0773137770=ימות המשיח
            

            וכן הלאה

            ואז במייל נקבל:

            9af0dd76-52d9-47fd-b882-eac73cc70370-image.png
            באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:

            877b5d73-e225-4deb-b9f8-dfd7f23ddd46-image.png

            שימוש מועיל!

            --

            המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
            שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
            המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
            בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
            תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
            שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.

            הדבר הזה הפסיק לעבוד, והוא לא נותן לי התראות על שיחות שלא נענו.
            יש אפשרות לברר מדוע?

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי האדם החושב

              @isi בניתי משהו ראשוני שעושה את אותו הדבר ולא נותן לאחרים גישה למידע שלך
              https://mitmachim.top/topic/67638/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711402624278

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי

                @האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                @isi בניתי משהו ראשוני שעושה את אותו הדבר ולא נותן לאחרים גישה למידע שלך
                https://mitmachim.top/topic/67638/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711402624278

                מתמחים חסום לי.
                תוכל להעלות לכאן מה שרשמת שם?
                תודה רבה.

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                  @isi https://f2.freeivr.co.il/topic/14196/להורדה-תא-קולי-למייל-השמעות-בימות-המשיח-ועוד-אלפא?_=1711517509800

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • I
                    isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי isi

                    @האדם-החושב בתכל'ס אני לא מבין משם מה אני אמור לעשות, בשביל שתגיע לי הודעה למייל.
                    מה שאני צריך שאם מתקשר מסוים נכנס לשלוחה פלונית, שאקבל הודעה למייל, שכבר בשורת הנושא יהיה שם+מספר.
                    האופציה הזו קיימת כבר כעת, אבל דא עקא שבשביל לראות את השם והמספר צריך להיכנס לגוף המייל, וזה לא כתוב בשורת הנושא, מה שהופך את זה למסורבל מאד כאשר יש שיחות רבות.

                    יכול להיות שמה שכתבת שם עונה על הצורך, אבל אני לא יודע איך ליישם אותו.
                    וכן איני יודע איך משתמשים/מגדירים סקריפט.

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה
                      האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                      @isi מה שעשיתי עונה על הדרישה.
                      אתה נכנס לאקסל, מכניס את מספר המערכת, סיסמא, טוקן ואת המספר שלך, תבחר כל כמה זמן אתה רוצה לקבל צינתוק, וכמה זמן אחרי השיחה אתה רוצה לקבל מייל
                      בגיליון השני תכניס את אנשי הקשר שלך ואז בעמודה הראשונה תלחץ על הכפתור "התקן", מכאן ואילך התהליך דומה לתהליך שמוסבר כאן

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • I
                        isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי

                        @האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                        @isi מה שעשיתי עונה על הדרישה.
                        אתה נכנס לאקסל, מכניס את מספר המערכת, סיסמא, טוקן ואת המספר שלך, תבחר כל כמה זמן אתה רוצה לקבל צינתוק, וכמה זמן אחרי השיחה אתה רוצה לקבל מייל
                        בגיליון השני תכניס את אנשי הקשר שלך ואז בעמודה הראשונה תלחץ על הכפתור "התקן", מכאן ואילך התהליך דומה לתהליך שמוסבר כאן

                        הענין שאני לא רוצה כלל לקבל צינתוק, ולא רוצה שלוחה של תא קולי.

                        כל מה שאני רוצה, זה לעשות הפניה לשלוחה שלא ישמעו שם כלום, אלא שברגע שיכנסו אליה ישלח לי מייל מיידית עם מס' טלפון של הנכנס והשם שלו.
                        ושאחרי שהוא נכנס אליה, יהיה לי אפשרות להגדיר לאיזו שלוחה הוא עובר הלאה.

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                          @isi אז תגדיר רק מייל על שיחה שלא נענתה ותשנה את המערכת לפי בחירתך, המייל נשלח לפי המספר האחרון שנרשם בLogFolderEnterExit, כך שבכל השלוחות האחרות חוץ מהשלוחה שאתה מעוניין לקבל מייל תגדיר כך:

                          log_folder_enter_exit=no 
                          

                          ראה עוד כאן

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I
                            isi @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי

                            @האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                            פ

                            יש לי עשרות שלוחות? להגדיר בכולם.
                            זה נראה לי פתרון מדאי כבד, ואני גם לא מצליח להבין איך ליישם אותו טכנית.

                            האם יש לך אפשרות לעשות API (בדומה למה שהפסיק לעבוד) שאאחסן בשרת שלי?

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              האדם החושב @isi נערך לאחרונה על ידי

                              @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                              יש לי עשרות שלוחות? להגדיר בכולם.

                              נראה לי שאם תגדיר בקובץ ivr.ini שבשלוחה הראשית לא לשמור ללוג, ובשלוחה הרלוונטית תגדיר לשמור ללוג זה יעבוד.
                              תוכל לפנות אלי במייל szszszsz491@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                הקישור חסום לי.

                                מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.

                                @שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:

                                בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
                                שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
                                בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                
                                שימו לב לשורה: api_url_post=yes שליחת בPOST ולא בGET

                                הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק

                                אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח text=no למשל ככה:

                                api_add_X=text=no
                                

                                בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך go=/X למשל:

                                api_add_X=go=/2
                                

                                ויעבור לשלוחה 2.

                                ערכים שחובה לשלוח:

                                mail_to - לאן לשלוח מייל
                                to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
                                
                                טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"

                                ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
                                לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:

                                send_sms=1
                                

                                ולהוסיף:

                                phone  -  מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס
                                did - מערכת
                                password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
                                

                                שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
                                הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.

                                דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                                api_add_1=to=0527666666
                                api_add_2=send_sms=1
                                api_add_3=did=0795555555
                                api_add_4=password=1111
                                api_add_5=phone=0584444444
                                

                                דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"

                                type=api
                                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                                api_url_post=yes
                                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                                api_add_1=to=0527666666
                                api_add_2=send_sms=1
                                api_add_3=did=0795555555
                                api_add_4=password=1111
                                api_add_5=phone=0584444444
                                api_add_6=text=no
                                api_add_7=go=/2
                                

                                ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:

                                האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ EnterIDValName.ini בשלוחה של ההגדרה.

                                דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:

                                 enter_id=yes
                                 login_add_val_name=yes
                                 enter_id_type=phone
                                 record_name=no
                                

                                ואחרי זה להעלות קובץ EnterIDValName.ini באותה שלוחה.
                                בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.

                                למשל:

                                0773137770=ימות המשיח
                                

                                וכן הלאה

                                ואז במייל נקבל:

                                9af0dd76-52d9-47fd-b882-eac73cc70370-image.png
                                באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:

                                877b5d73-e225-4deb-b9f8-dfd7f23ddd46-image.png

                                שימוש מועיל!

                                --

                                המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
                                שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
                                המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
                                בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
                                תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
                                שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.

                                @אליהושש תוכל לברר מדוע זה הפסיק לעבוד?

                                9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 9
                                  963 @isi נערך לאחרונה על ידי

                                  @isi עכשיו זה תוקן ברוך השם.

                                  I 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • I
                                    isi @963 נערך לאחרונה על ידי

                                    @963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                    @isi עכשיו זה תוקן ברוך השם.

                                    ניסיתי כעת להחזיר את ההגדרות הישנות וזה לא עובד לי.
                                    תוכל להביא משם צילו"מ?
                                    זה חסום לי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • I
                                      isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                      @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                      api_add_7=go=/2

                                      כשרוצים להעביר לשלוחה אחרת, כתוב לכתוב כנ"ל.
                                      אבל אם אני רוצה להעביר למספר מערכת של מערכת אחרת, האם גם יש דרך?

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                                        @isi יכול להיות שיש דרך אבל מה שבטוח אפשר זה להפנות לשלוחת העברת השיחה למערכת אחרת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          isi @963 נערך לאחרונה על ידי

                                          @963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                          @isi עכשיו זה תוקן ברוך השם.

                                          האם יש דרך לשאול את יוצר הAPI אם ניתן שהמייל יכתוב תאריך עברי, במקום המצב כעת שהוא כותב תאריך לועזי?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            isi @963 נערך לאחרונה על ידי

                                            @963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                            @isi עכשיו זה תוקן ברוך השם.

                                            שוב המודול מי התקשר אלי הפסיק לעבוד.
                                            האם יש מישהו שיכול לברר מה קרה או לתת לי פרטי איש קשר של מפתח המודול לפנות אליו?

                                            אולי @אליהושש

                                            W א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • הוזכר על-ידי  I isi 
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון