שיפור במודול שיחות שלא נענו
-
@האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi מה שעשיתי עונה על הדרישה.
אתה נכנס לאקסל, מכניס את מספר המערכת, סיסמא, טוקן ואת המספר שלך, תבחר כל כמה זמן אתה רוצה לקבל צינתוק, וכמה זמן אחרי השיחה אתה רוצה לקבל מייל
בגיליון השני תכניס את אנשי הקשר שלך ואז בעמודה הראשונה תלחץ על הכפתור "התקן", מכאן ואילך התהליך דומה לתהליך שמוסבר כאןהענין שאני לא רוצה כלל לקבל צינתוק, ולא רוצה שלוחה של תא קולי.
כל מה שאני רוצה, זה לעשות הפניה לשלוחה שלא ישמעו שם כלום, אלא שברגע שיכנסו אליה ישלח לי מייל מיידית עם מס' טלפון של הנכנס והשם שלו.
ושאחרי שהוא נכנס אליה, יהיה לי אפשרות להגדיר לאיזו שלוחה הוא עובר הלאה. -
-
@האדם-החושב כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
פ
יש לי עשרות שלוחות? להגדיר בכולם.
זה נראה לי פתרון מדאי כבד, ואני גם לא מצליח להבין איך ליישם אותו טכנית.האם יש לך אפשרות לעשות API (בדומה למה שהפסיק לעבוד) שאאחסן בשרת שלי?
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
יש לי עשרות שלוחות? להגדיר בכולם.
נראה לי שאם תגדיר בקובץ ivr.ini שבשלוחה הראשית לא לשמור ללוג, ובשלוחה הרלוונטית תגדיר לשמור ללוג זה יעבוד.
תוכל לפנות אלי במייל szszszsz491@gmail.com -
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
הקישור חסום לי.
מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.
@שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:
בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes
שימו לב לשורה:
api_url_post=yes
שליחת בPOST
ולא בGET
הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק
אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח
text=no
למשל ככה:api_add_X=text=no
בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך
go=/X
למשל:api_add_X=go=/2
ויעבור לשלוחה 2.
ערכים שחובה לשלוח:
mail_to - לאן לשלוח מייל to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"
ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:send_sms=1
ולהוסיף:
phone - מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס did - מערכת password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444
דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444 api_add_6=text=no api_add_7=go=/2
ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:
האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ
EnterIDValName.ini
בשלוחה של ההגדרה.דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:
enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no
ואחרי זה להעלות קובץ
EnterIDValName.ini
באותה שלוחה.
בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.למשל:
0773137770=ימות המשיח
וכן הלאה
ואז במייל נקבל:
באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:שימוש מועיל!
--
המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.
@אליהושש תוכל לברר מדוע זה הפסיק לעבוד?
-
-
@963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
ניסיתי כעת להחזיר את ההגדרות הישנות וזה לא עובד לי.
תוכל להביא משם צילו"מ?
זה חסום לי. -
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
api_add_7=go=/2
כשרוצים להעביר לשלוחה אחרת, כתוב לכתוב כנ"ל.
אבל אם אני רוצה להעביר למספר מערכת של מערכת אחרת, האם גם יש דרך? -
@isi יכול להיות שיש דרך אבל מה שבטוח אפשר זה להפנות לשלוחת העברת השיחה למערכת אחרת
-
@963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
האם יש דרך לשאול את יוצר הAPI אם ניתן שהמייל יכתוב תאריך עברי, במקום המצב כעת שהוא כותב תאריך לועזי?