שיפור במודול שיחות שלא נענו
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
api_add_7=go=/2
כשרוצים להעביר לשלוחה אחרת, כתוב לכתוב כנ"ל.
אבל אם אני רוצה להעביר למספר מערכת של מערכת אחרת, האם גם יש דרך? -
@isi יכול להיות שיש דרך אבל מה שבטוח אפשר זה להפנות לשלוחת העברת השיחה למערכת אחרת
-
@963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
האם יש דרך לשאול את יוצר הAPI אם ניתן שהמייל יכתוב תאריך עברי, במקום המצב כעת שהוא כותב תאריך לועזי?
-
@963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
שוב המודול מי התקשר אלי הפסיק לעבוד.
האם יש מישהו שיכול לברר מה קרה או לתת לי פרטי איש קשר של מפתח המודול לפנות אליו?אולי @אליהושש
-
-
-
@WIZNITZ אמש זה חזר לעבוד. היה כיממה שזה לא עבד.
-
@isi כיום יש מודול מובנה בתוך המערכות.
תבדוק באיזור התעשיה -
@אלחנן1 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כיום יש מודול מובנה בתוך המערכות.
תבדוק באיזור התעשיהמודול מובנה שניתן כבר בשורת הנושא של ההודעה לראות את השם של מי שהתקשר, והתאריך והזמן?
תוכל להפנות אותי? אני לא מוצא.
אני מוצא שם רק אפשרות לשלוח את מספר הטלפון בשורת הנושא.
תודה רבה. -
שוב הפסיק לעבוד המודול. זה כבר משהו לא כל כך אמין. מה יהיה?
-
מישהו יודע למה הוא אומר בכניסה למודול של ה"מי התקשר אלי",
שלום ל..., ואז רק הוא אומר המנוי אינו זמין,
והאם ניתן לבטל זאת.
הגדרתי כך:type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=14141414@GMAIL.COM api_add_1=to=0514141414 enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no api_add_2=text=no
-
@חכמון לבטל השמעת השם בכניסה עם אנטר איי דיצבעי טקסט
-
@נר-יצחק מצאתי,
הבעיה היתה כשאני מתקשר ישירות לשלוחה הזאת,
אבל אם אני מתקשר מהפניה - זה בסדר.