• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שמירת טוקנים וסליקה עם טוקנים בנדרים פלוס

    חדש במערכת
    8
    33
    1344
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עזרא בש @davd נערך לאחרונה על ידי עזרא בש

      @davd @חוויה-טלפונית כתב בשמירת טוקנים וסליקה עם טוקנים בנדרים פלוס:

      nedarim_plus_ApiValid=j%2biyEFN3bE

      ניסתי והתקליט אומר שהחיוב בוצע בהצלחה אך המערכת לא הצליחה לשמור כמובן שקבלתי מנדרים פלוס את ApiValid שלי

      D ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • D
        davd @עזרא בש נערך לאחרונה על ידי davd

        @עזרא-בש תפנה לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה, אני מניח שישמחו לבדוק את המקרה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • D
          davd @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

          @שמחה-זו-הסיסמא טכנית אני חושב שכן.
          זה אופציה שנדרים נותנים, וכל מי שרוצה יכול לפתח את זה באתר מכירות וכו', כמדומני שזה קיים ברוב חברות האשראי, וכמובן שהסכמתו של בעל הכרטיס לשמירת הכרטיס כוללת הסכמה שבעל העסק שומר את הטוקן, וכוללת כנראה גם אימון בבעל העסק שלא ישתמש לרעה בפרטים...

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ע
            עזרא בש @davd נערך לאחרונה על ידי עזרא בש

            @davd
            אולי שיהיה ברור לי
            בהגדרה nedarim_plus_ApiValid=j%2biyEFN3bE אני מחליףאת j%2biyEFN3bE במה שאני מקבל קוד מנדרים פלוס ? כך ניסיתי ולאחמ"כ ניסתי לכתוב את שניהם
            ואם לא אולי שאבין איכן לרשום מה שנדרים פלוס שלחו לי?

            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • D
              davd @עזרא בש נערך לאחרונה על ידי

              @עזרא-בש כמובן שצריך להחליף במה שאתה מקבל מהם

              ע ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עזרא בש @davd נערך לאחרונה על ידי

                @davd ברצוני לתת לך לייק אבל אין לי אפשרות כי אין לי מספיק מונטין בכל מקרה תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ח
                  חוויה טלפונית @עזרא בש נערך לאחרונה על ידי

                  @עזרא-בש כתב בשמירת טוקנים וסליקה עם טוקנים בנדרים פלוס:

                  ניסתי והתקליט אומר שהחיוב בוצע בהצלחה אך המערכת לא הצליחה לשמור כמובן שקבלתי מנדרים פלוס את ApiValid שלי

                  אכן גם אצלי הבעיה חזרה על עצמה שוב ושוב
                  שלחתי לשירות לקוחות מייל מסודר
                  @davd לתשומת לבך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח
                    חוויה טלפונית @davd נערך לאחרונה על ידי

                    @davd אין מצב לעשות את זה עם כרטיס שיש לו הו"ק קיימת למוסד לא דרך המערכת הספצפית בימות המשיח ?
                    דהיינו שהטוקן עצמו יגיע מנדרים ולא מהמערכת ?

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • D
                      davd @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                      @חוויה-טלפונית הפונקציה של נדרים היא שיש אפשרות לשלוח להם פרטים של כרטיס והם מחזירים טוקן.
                      אם אתה חושב שהם יכולים לתת לך טוקנים של כרטיסים קיימים אצליהם, מוזמן לפנות אליהם ולהכניס את הטוקנים ידנית לקובץ....

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הפקות בע"מ 0 @davd נערך לאחרונה על ידי

                        @davd הגדרת השאלה היא, כמו שבנדרים פלוס כל העמותות כלולות וזה מזהה בכל המערכות, אז למה שלא יהיה כך על כל המערכות בימות המשיח?

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D
                          davd @הפקות בע"מ 0 נערך לאחרונה על ידי

                          @הפקות-בע-מ-0 יש הבדל גדול מאוד בין השמירה בנדרים לשמירה בימות המשיח.
                          בנדרים המידע נשמר בנדרים ויש לכך גישה אך ורק לבעל הכרטיס, ולכן זה יכול להיות בשביל כל החשבונות בנדרים, כלומר הפונקצייה היא לטובת הלקוח בשימוש שלו בנדרים.
                          הפיתוח הזה (שדרך אגב קיים בהמון חברות אשראי), באה דווקא לשרת את בעל העסק, שיהיה לו את האפשרות לחייב את הלקוח (מבלי לסכן את הפרטי האשראי של הלקוח), ולכן זה כמובן ספציפי לחשבון מסוים.

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה
                            הפקות בע"מ 0 @davd נערך לאחרונה על ידי

                            @davd מי יודע להסביר למה המערכת מודיעה שלא הצליחה לשמור את פרטי הכרטיס?

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ח
                              חוויה טלפונית @הפקות בע"מ 0 נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                              @הפקות-בע-מ-0
                              גם לי זה ככה
                              אני בודק את זה מול ימות כעת
                              מקווה לתוצאות טובות
                              אעדכן



                              התקלה טופלה עכשיו זה עובד

                              תודה רבה לימות המשיח ול @davd היקר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • D
                                davd נערך לאחרונה על ידי

                                היית התקלה שהשפיעה גם על הפיתוח החדש.
                                התקלה סודרה, וכעת אמור לעבוד.

                                לבדיקתכם
                                (במידה ולא עובד, יש לשלוח פנייה מסודרת לשירות הלקוחות עם כל פרטי השיחה, כדי שנוכל לבדוק)

                                ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ע
                                  עזרא בש @davd נערך לאחרונה על ידי עזרא בש

                                  @davd @חוויה-טלפונית בתשלומים רגיל טופל בהוראת קבע עדיין נשארה הבעייה

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • D
                                    davd @עזרא בש נערך לאחרונה על ידי

                                    @עזרא-בש איזה בעיה?
                                    כככל, נושא הטוקנים לא קשור להו"ק, כלומר שלא ניתן לשלם בהו"ק בטוקן.

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ע
                                      עזרא בש @davd נערך לאחרונה על ידי

                                      @davd לא לשלם בהו"ק אלא ליצור הוראת קבע האם על זה כוונתך?

                                      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • D
                                        davd @עזרא בש נערך לאחרונה על ידי

                                        @עזרא-בש כמובן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 9
                                          963 נערך לאחרונה על ידי 963

                                          לא עובד לי.
                                          הוספתי:

                                          credit_card_create_token=yes
                                          

                                          ואני לא רואה שהשתנה משהו,
                                          האם צריך איזה הרשאה מנדרים פלוס?
                                          הגדרתי כך:

                                          type=credit_card
                                          credit_card_type=nedarim_plus
                                          credit_card_terminal_number=XXXXXX
                                          credit_card_create_token=yes
                                          credit_card_skip_play_ok_number=yes
                                          
                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                          • ש
                                            שמחה - זו הסיסמא @963 נערך לאחרונה על ידי

                                            @963
                                            תקרא בבקשה את הכתוב כאן

                                            9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון