נפתר אי השמעת הודעה כשאין שיוך כניסה
-
הגדרתי זיהוי לפי https://f2.freeivr.co.il/post/1952 במערכת.
אכן, כאשר אין זיהוי מושמעת הודעהM1168
וחוזר שלב אחד אחורה.
ברגע שהגדרתי שיעבור לשלוחה מסוימת:enter_id_error_goto=/4
זה אמנם עובר לשלוחה המבוקשת, אלא שההודעה לא מושמעת.
כך שהמתקשר לא מבין מדוע הוא נפלט מהשלוחה במקום שישמע את ההודעה המסבירה לו כי עליו לפנות למנהלי המערכת.
האם מדובר בבאג? -
@משרדי טופל
-
הבעיה העיקרית היא שכרגע כאשר חוזרים לשלוחה אחת לפני כן, המאזין מגיע לתוך הקרביים של המערכת.
ואצלי ספציפית, הפניתי מתפריט בשלוחה 4 שהקשת 1 מפנה לשלוחה 888/2 בה יש מערכת הזמנות מסוימת, והקשה על 2 מפנה לשלוחה 888/3 בה יש רישום נתונים.
מה שקורה, שהלקוח חוזר לשלוחה 888 ישירות, אליה כמובן לא אמור להגיע.
אמנם הגדרתי כרגע את:enter_id=yes
בשלוחה 4 וכך חוזרים שלב אחד לתפריט הראשי במערכת, אלא שזה לא תקין כי אני כן רוצה שישמעו את התפריט בשלוחה לאפשרויות אחרות...
-
@משרדי שים לב שיש כאן עירבוב בין שני אופציות
כי אם אתה מגדיר enter_id_error_goto=/4
זה אמור להשמיע
הודעות קשורות
M1104 המספר האישי שֶהוּקַש שגוי
M2710 להקשה מחדש הקישו 1 או המתינו ליציאה הקישו 2
וזה סותר להגדרה של שיוך לפי משתמש שההודעה היא 1168M
אז זה כנראה באג -
@מתעניין אם אני מבין נכון, ההגדרה הזאת אמורה לעבוד לכל סוגי זיהוי כניסה, וההודעות קשורות לסוג הכניסה.
כלומר בסוג כניסה בו אני עושה שימוש כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש יש את הודעהM1168
,
משום שמדובר בכניסה לפי טלפון, ולכן המערכת מודיעה שהטלפון לא נמצא ברשימת הכניסה. -
@משרדי עזוב תשלח מייל לימות ושהם יסתבכו עם זה
באו נבנה בית חולים מתחת הגשר
תעביר אותו לשלוחה למעבר לשלוחה אחרת עם הודעה M0000
וזהו -
@מתעניין אני לא יכול לשים לייק, חסר לי עוד לייק אחד בכדי שאוכל אז בבקשה...
זה אמנם יפתור את הבעיה, אבל כפי שציינת בית חולים מתחת לגשר...
שלחתי בבוקר כבר, ולא ענו לי. -
אני רק מתפלא, איך יתכן שעד היום אף אחד לא נתקל בבעיה הזאת.
או שמי שנתקל העדיף לפתור את זה בקומבינה? -
@משרדי טופל
-
-
@eliyahu תודה, בדקתי ועובד.
-
-
-