• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    28
    591
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

      @פיסטוק-פרווה
      באמת שמתי לב שהיה בהגדרות של השלוחה הראשית פילטר לפי רשימת תפוצה (ברירת מחדל),
      ביטלתי אותו ועכשיו בניכסה לשלוחה אני מועבר למערכת של המספר השני, תודה דבה!
      הבעיה היא, שכשאני מנסה לעבור מהמספר השני בחזרה למספר הזה (שגם שם יש שלוחה עם מעבר למערכת הזו, באותם הגדרות),
      יש צלצול ארוך בלי מעבר...
      (בעיקרון, גם במערכת הזו יש פילטר לפי רשימת תפוצה, אולי זה בגלל זה...
      איך אני עושה העברה ממערכת למערכת בלי לבטל את הפילטר בכניסה למערכת?
      חשבתי אולי להכניס את כל השלוחות (1-8) לתוך שלוחה מספר 1, שבשלוחה מספר 1 אני יעשה תפריט כמו בשלוחה ראשית, וכל מי שיכנס למערכת יעבור מיד לשלוחה 1, אא"כ הוא לא ברשימת תפוצה (פילטר של מחייג ומחוייג בשלוחה |)...
      אבל אני ישמח לקבל רעיונות יותר טובים..)
      ושוב תודה!

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • פ
        פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

        @a-r
        ייתכן שהגדרת במערכת הנוכחית שמערכות אחרות לא יוכלו להפנות שיחות אל המערכת?

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A
          a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

          @פיסטוק-פרווה לא ידוע לי בכלל על הגדרה כזו דרך האתר (אם ידוע לך אשמח לקבל)...
          אבל לא, לא הגדרתי הגדרה כזו בשלוחה ראשית (בשלוחות פנימיות מסוימות הגדרתי דרך הטלפון שלא יוכלו לשתף בהם קבצים ממערכות אחרות אבל לא נראה לי שזה אמור להשפיע על הכניסה הראשית למערכת!
          תודה

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A
            a.r. @yosafizak נערך לאחרונה על ידי

            @yosafizak איך?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

              @a-r
              אולי דרך הניהול הטלפוני?
              ההגדרה אמורה להופיע בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:

              routing_from_yemot=no
              
              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A
                a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                @פיסטוק-פרווה בדקתי, ואילי הגדרה כזו במערכת...
                אולי זה במערכת שאליה עברתי (ומשם אני מנסה לעבור שוב למערכת הנוכחית ושומע צלצול בלי סוף...)?

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ
                  פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                  @a-r
                  מה ההגדרות בשלוחה במערכת השנייה?
                  ייתכן שלא כתבת נכון את המספר למעבר

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A
                    a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                    @פיסטוק-פרווה לא זוכר, ולא יודע למה, אבל אני לא מצליח להכנס למערכת השניה באתר!
                    0וכתבתי את המספר והסיסמא נכון... ופתחתי את האתר אחרי שיצאתי מהמערכת הראשונה...)

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                      @a-r
                      מה הוא אומר לך?

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                        @פיסטוק-פרווה
                        שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                          @a-r
                          אולי התחברת באתר של הפרייוט עם מערכת בשרת רגיל?
                          ותבדוק שוב את המס' מערכת או שתנסה לאפס סיסמה

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A
                            a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-פרווה ניסיתי שוב מהאתר החדש (בעבר נכנסתי דרכו למערכת)
                            וכתב לי ארעה שגיאת התחברות, אנא נסה בשנית
                            תודה !

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ
                              פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                              @a-r
                              כנראה הוחלפה סיסמה

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A
                                a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי a.r.

                                @פיסטוק-פרווה עשיתי עכשיו שינוי סיסמא דרך שלוחת הניהול בפלפון,
                                וזה ההגדרות בשלוחת IVR של שלוחה ראשית...
                                ;�"�
                                ;�� ��� ������ ����� �� ���� �� ��� ������
                                ;������
                                ;noop=noop
                                עריכה וזה ההגדרות בשלוחת המעבר:
                                type=routing_yemot
                                routing_yemot_number=0794958502

                                (אגב, כל הסימני שאלה האלו היו לי כשפתחתי את המערכת... אתה יודע מה זה?
                                פתחתי את המערכת הזו בחינם דרך האתר של -
                                logo2.png
                                אולי זה קשור...)

                                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פ
                                  פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                  @a-r
                                  בהחלט יכול להיות קשור!!
                                  אוכל להסביר לך מפורט יותר במייל
                                  smstop770@gmail.com

                                  A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A
                                    a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                    @פיסטוק-פרווה
                                    איך כותבים על נושא שהוא "נפתר"?

                                    6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 6
                                      613 0 מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                      @a-r הגדרות (מצד ימין לתגובה - למעלה), לסמן כשאלה - ללחוץ שוב פעם על ההגדרות - סימון כנפתר.

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • הנושא סומן כשאלה  A a.r. 
                                      • הנושא סומן כנפתר  A a.r. 
                                      • A
                                        a.r. @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                                        @613-0 תודה רבה!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A
                                          a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                          @פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • פ
                                            פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                            @a-r
                                            בהצלחה!!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון