נפתר שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת
-
@a-r
ייתכן שהגדרת במערכת הנוכחית שמערכות אחרות לא יוכלו להפנות שיחות אל המערכת? -
@פיסטוק-פרווה לא ידוע לי בכלל על הגדרה כזו דרך האתר (אם ידוע לך אשמח לקבל)...
אבל לא, לא הגדרתי הגדרה כזו בשלוחה ראשית (בשלוחות פנימיות מסוימות הגדרתי דרך הטלפון שלא יוכלו לשתף בהם קבצים ממערכות אחרות אבל לא נראה לי שזה אמור להשפיע על הכניסה הראשית למערכת!
תודה -
@yosafizak איך?
-
@a-r
אולי דרך הניהול הטלפוני?
ההגדרה אמורה להופיע בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:routing_from_yemot=no
-
@פיסטוק-פרווה בדקתי, ואילי הגדרה כזו במערכת...
אולי זה במערכת שאליה עברתי (ומשם אני מנסה לעבור שוב למערכת הנוכחית ושומע צלצול בלי סוף...)? -
@a-r
מה ההגדרות בשלוחה במערכת השנייה?
ייתכן שלא כתבת נכון את המספר למעבר -
@פיסטוק-פרווה לא זוכר, ולא יודע למה, אבל אני לא מצליח להכנס למערכת השניה באתר!
0וכתבתי את המספר והסיסמא נכון... ופתחתי את האתר אחרי שיצאתי מהמערכת הראשונה...) -
@a-r
מה הוא אומר לך? -
@פיסטוק-פרווה
שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית -
@a-r
אולי התחברת באתר של הפרייוט עם מערכת בשרת רגיל?
ותבדוק שוב את המס' מערכת או שתנסה לאפס סיסמה -
@פיסטוק-פרווה ניסיתי שוב מהאתר החדש (בעבר נכנסתי דרכו למערכת)
וכתב לי ארעה שגיאת התחברות, אנא נסה בשנית
תודה ! -
@a-r
כנראה הוחלפה סיסמה -
@פיסטוק-פרווה עשיתי עכשיו שינוי סיסמא דרך שלוחת הניהול בפלפון,
וזה ההגדרות בשלוחת IVR של שלוחה ראשית...
;�"�
;�� ��� ������ ����� �� ���� �� ��� ������
;������
;noop=noop
עריכה וזה ההגדרות בשלוחת המעבר:
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0794958502(אגב, כל הסימני שאלה האלו היו לי כשפתחתי את המערכת... אתה יודע מה זה?
פתחתי את המערכת הזו בחינם דרך האתר של -
אולי זה קשור...) -
@a-r
בהחלט יכול להיות קשור!!
אוכל להסביר לך מפורט יותר במייל
smstop770@gmail.com -
@פיסטוק-פרווה
איך כותבים על נושא שהוא "נפתר"? -
@a-r הגדרות (מצד ימין לתגובה - למעלה), לסמן כשאלה - ללחוץ שוב פעם על ההגדרות - סימון כנפתר.
-
-
-
@613-0 תודה רבה!!
-
@פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...
-
@a-r
בהצלחה!!