• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    28
    591
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      a.r. @yosafizak נערך לאחרונה על ידי

      @yosafizak איך?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

        @a-r
        אולי דרך הניהול הטלפוני?
        ההגדרה אמורה להופיע בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:

        routing_from_yemot=no
        
        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A
          a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

          @פיסטוק-פרווה בדקתי, ואילי הגדרה כזו במערכת...
          אולי זה במערכת שאליה עברתי (ומשם אני מנסה לעבור שוב למערכת הנוכחית ושומע צלצול בלי סוף...)?

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

            @a-r
            מה ההגדרות בשלוחה במערכת השנייה?
            ייתכן שלא כתבת נכון את המספר למעבר

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A
              a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

              @פיסטוק-פרווה לא זוכר, ולא יודע למה, אבל אני לא מצליח להכנס למערכת השניה באתר!
              0וכתבתי את המספר והסיסמא נכון... ופתחתי את האתר אחרי שיצאתי מהמערכת הראשונה...)

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פ
                פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                @a-r
                מה הוא אומר לך?

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A
                  a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                  @פיסטוק-פרווה
                  שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ
                    פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                    @a-r
                    אולי התחברת באתר של הפרייוט עם מערכת בשרת רגיל?
                    ותבדוק שוב את המס' מערכת או שתנסה לאפס סיסמה

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A
                      a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                      @פיסטוק-פרווה ניסיתי שוב מהאתר החדש (בעבר נכנסתי דרכו למערכת)
                      וכתב לי ארעה שגיאת התחברות, אנא נסה בשנית
                      תודה !

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                        @a-r
                        כנראה הוחלפה סיסמה

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A
                          a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי a.r.

                          @פיסטוק-פרווה עשיתי עכשיו שינוי סיסמא דרך שלוחת הניהול בפלפון,
                          וזה ההגדרות בשלוחת IVR של שלוחה ראשית...
                          ;�"�
                          ;�� ��� ������ ����� �� ���� �� ��� ������
                          ;������
                          ;noop=noop
                          עריכה וזה ההגדרות בשלוחת המעבר:
                          type=routing_yemot
                          routing_yemot_number=0794958502

                          (אגב, כל הסימני שאלה האלו היו לי כשפתחתי את המערכת... אתה יודע מה זה?
                          פתחתי את המערכת הזו בחינם דרך האתר של -
                          logo2.png
                          אולי זה קשור...)

                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ
                            פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                            @a-r
                            בהחלט יכול להיות קשור!!
                            אוכל להסביר לך מפורט יותר במייל
                            smstop770@gmail.com

                            A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A
                              a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                              @פיסטוק-פרווה
                              איך כותבים על נושא שהוא "נפתר"?

                              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 6
                                613 0 מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                @a-r הגדרות (מצד ימין לתגובה - למעלה), לסמן כשאלה - ללחוץ שוב פעם על ההגדרות - סימון כנפתר.

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • הנושא סומן כשאלה  A a.r. 
                                • הנושא סומן כנפתר  A a.r. 
                                • A
                                  a.r. @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                                  @613-0 תודה רבה!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A
                                    a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                    @פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...

                                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • פ
                                      פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                      @a-r
                                      בהצלחה!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון