• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    28
    591
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

      @a-r
      אולי דרך הניהול הטלפוני?
      ההגדרה אמורה להופיע בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:

      routing_from_yemot=no
      
      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A
        a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

        @פיסטוק-פרווה בדקתי, ואילי הגדרה כזו במערכת...
        אולי זה במערכת שאליה עברתי (ומשם אני מנסה לעבור שוב למערכת הנוכחית ושומע צלצול בלי סוף...)?

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

          @a-r
          מה ההגדרות בשלוחה במערכת השנייה?
          ייתכן שלא כתבת נכון את המספר למעבר

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A
            a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

            @פיסטוק-פרווה לא זוכר, ולא יודע למה, אבל אני לא מצליח להכנס למערכת השניה באתר!
            0וכתבתי את המספר והסיסמא נכון... ופתחתי את האתר אחרי שיצאתי מהמערכת הראשונה...)

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

              @a-r
              מה הוא אומר לך?

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A
                a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                @פיסטוק-פרווה
                שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ
                  פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                  @a-r
                  אולי התחברת באתר של הפרייוט עם מערכת בשרת רגיל?
                  ותבדוק שוב את המס' מערכת או שתנסה לאפס סיסמה

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A
                    a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                    @פיסטוק-פרווה ניסיתי שוב מהאתר החדש (בעבר נכנסתי דרכו למערכת)
                    וכתב לי ארעה שגיאת התחברות, אנא נסה בשנית
                    תודה !

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                      @a-r
                      כנראה הוחלפה סיסמה

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי a.r.

                        @פיסטוק-פרווה עשיתי עכשיו שינוי סיסמא דרך שלוחת הניהול בפלפון,
                        וזה ההגדרות בשלוחת IVR של שלוחה ראשית...
                        ;�"�
                        ;�� ��� ������ ����� �� ���� �� ��� ������
                        ;������
                        ;noop=noop
                        עריכה וזה ההגדרות בשלוחת המעבר:
                        type=routing_yemot
                        routing_yemot_number=0794958502

                        (אגב, כל הסימני שאלה האלו היו לי כשפתחתי את המערכת... אתה יודע מה זה?
                        פתחתי את המערכת הזו בחינם דרך האתר של -
                        logo2.png
                        אולי זה קשור...)

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                          @a-r
                          בהחלט יכול להיות קשור!!
                          אוכל להסביר לך מפורט יותר במייל
                          smstop770@gmail.com

                          A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A
                            a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-פרווה
                            איך כותבים על נושא שהוא "נפתר"?

                            6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 6
                              613 0 מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                              @a-r הגדרות (מצד ימין לתגובה - למעלה), לסמן כשאלה - ללחוץ שוב פעם על ההגדרות - סימון כנפתר.

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • הנושא סומן כשאלה  A a.r. 
                              • הנושא סומן כנפתר  A a.r. 
                              • A
                                a.r. @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                                @613-0 תודה רבה!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A
                                  a.r. @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                  @פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • פ
                                    פיסטוק פרווה מומחה @a.r. נערך לאחרונה על ידי

                                    @a-r
                                    בהצלחה!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון