נפתר שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת
-
@a-r כתב בשלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת:
תגובה: מעבר למערכת אחרת
עריכה (סליחה שאני פותח את זה כנושא חדש למרות שכבר יש כמה בנושא, פשוט כבר כל האחרים ישנים...)
זה ההגדרות שלי בשלוחה,
type=routing_yemot
routing_yemot_number=083136579
וכשאני נכנס אליה, אני חוזר לשלוחה ראשית , ובקו השני (ששם גם יש לי שלוחה אם ההגדרות הנ"ל אבל למעבר למערכת הזו), יש לי צלצול ארוך ללא מענה
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בענין!!יכול להיות שעשית שלא יוכלו לנתב שיחות למערכת שלך???
כי אם כן לכאורה זו הבעיה -
@פיסטוק-פרווה כלום!
-
@yosafizak לא ידוע לי שעשיתי...
אולי בטעות עשיתי ואני לא יודע?
ז\ה אמור ליהות בהגדרות של השלוחה ראשית או באיזה שלוחה פנימית?
תודה רבה! -
@a-r כתב בשלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת:
@yosafizak לא ידוע לי שעשיתי...
אולי בטעות עשיתי ואני לא יודע?
ז\ה אמור ליהות בהגדרות של השלוחה ראשית או באיזה שלוחה פנימית?
תודה רבה!כמדומני דרך שלוחת הניהול בטלפון אפשר לשנות את זה,
תבדוק ותעדכן -
@a-r
אולי בקובץ ivr.ini בתפריט הראשי הגדרת איזה שהוא פילטר? -
@פיסטוק-פרווה
באמת שמתי לב שהיה בהגדרות של השלוחה הראשית פילטר לפי רשימת תפוצה (ברירת מחדל),
ביטלתי אותו ועכשיו בניכסה לשלוחה אני מועבר למערכת של המספר השני, תודה דבה!
הבעיה היא, שכשאני מנסה לעבור מהמספר השני בחזרה למספר הזה (שגם שם יש שלוחה עם מעבר למערכת הזו, באותם הגדרות),
יש צלצול ארוך בלי מעבר...
(בעיקרון, גם במערכת הזו יש פילטר לפי רשימת תפוצה, אולי זה בגלל זה...
איך אני עושה העברה ממערכת למערכת בלי לבטל את הפילטר בכניסה למערכת?
חשבתי אולי להכניס את כל השלוחות (1-8) לתוך שלוחה מספר 1, שבשלוחה מספר 1 אני יעשה תפריט כמו בשלוחה ראשית, וכל מי שיכנס למערכת יעבור מיד לשלוחה 1, אא"כ הוא לא ברשימת תפוצה (פילטר של מחייג ומחוייג בשלוחה |)...
אבל אני ישמח לקבל רעיונות יותר טובים..)
ושוב תודה! -
@a-r
ייתכן שהגדרת במערכת הנוכחית שמערכות אחרות לא יוכלו להפנות שיחות אל המערכת? -
@פיסטוק-פרווה לא ידוע לי בכלל על הגדרה כזו דרך האתר (אם ידוע לך אשמח לקבל)...
אבל לא, לא הגדרתי הגדרה כזו בשלוחה ראשית (בשלוחות פנימיות מסוימות הגדרתי דרך הטלפון שלא יוכלו לשתף בהם קבצים ממערכות אחרות אבל לא נראה לי שזה אמור להשפיע על הכניסה הראשית למערכת!
תודה -
@yosafizak איך?
-
@a-r
אולי דרך הניהול הטלפוני?
ההגדרה אמורה להופיע בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:routing_from_yemot=no
-
@פיסטוק-פרווה בדקתי, ואילי הגדרה כזו במערכת...
אולי זה במערכת שאליה עברתי (ומשם אני מנסה לעבור שוב למערכת הנוכחית ושומע צלצול בלי סוף...)? -
@a-r
מה ההגדרות בשלוחה במערכת השנייה?
ייתכן שלא כתבת נכון את המספר למעבר -
@פיסטוק-פרווה לא זוכר, ולא יודע למה, אבל אני לא מצליח להכנס למערכת השניה באתר!
0וכתבתי את המספר והסיסמא נכון... ופתחתי את האתר אחרי שיצאתי מהמערכת הראשונה...) -
@a-r
מה הוא אומר לך? -
@פיסטוק-פרווה
שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית -
@a-r
אולי התחברת באתר של הפרייוט עם מערכת בשרת רגיל?
ותבדוק שוב את המס' מערכת או שתנסה לאפס סיסמה -
@פיסטוק-פרווה ניסיתי שוב מהאתר החדש (בעבר נכנסתי דרכו למערכת)
וכתב לי ארעה שגיאת התחברות, אנא נסה בשנית
תודה ! -
@a-r
כנראה הוחלפה סיסמה -
@פיסטוק-פרווה עשיתי עכשיו שינוי סיסמא דרך שלוחת הניהול בפלפון,
וזה ההגדרות בשלוחת IVR של שלוחה ראשית...
;�"�
;�� ��� ������ ����� �� ���� �� ��� ������
;������
;noop=noop
עריכה וזה ההגדרות בשלוחת המעבר:
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0794958502(אגב, כל הסימני שאלה האלו היו לי כשפתחתי את המערכת... אתה יודע מה זה?
פתחתי את המערכת הזו בחינם דרך האתר של -
אולי זה קשור...) -
@a-r
בהחלט יכול להיות קשור!!
אוכל להסביר לך מפורט יותר במייל
smstop770@gmail.com