• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue

    חדש במערכת
    10
    21
    983
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שמואל ש. @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

      @eliyahu לא בדיוק הבנתי, כשהוא מזמין שיחה חוזרת המיקום שלו נשמר וכשהתור שלו מגיע אז זה מתקשר אליו?
      ולגבי מה שכתוב אם הוא נכנס לשלוחה הוא שואל אותו האם הוא רוצה להמתין בתור, הוא נכנס למיקום שלו או מתחיל מחדש?

      ואגב, כדי אם אפשר להוריד את התפריט אם הוא רוצה להמשיך להמתין לשיחה חוזרת או להיכנס לתור-שימושי אם אני רוצה להעביר אותו לשניה לשלוחה אחרת ואז להחזיר אותו אוטומטית לתור

      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • E
        eliyahu ניהול @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל-ש כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

        @eliyahu לא בדיוק הבנתי, כשהוא מזמין שיחה חוזרת המיקום שלו נשמר וכשהתור שלו מגיע אז זה מתקשר אליו?

        לא בדיוק. זה שומר אותו ברשימת חיוג וכשהתור מתפנה זה מחייג אליו.
        ניתן להגדיר שאם עבר יותר מX זמן אז שיחייג אליו גם אם התור לא התפנה ולהכניס אותו לתור במקום ראשון.

        ולגבי מה שכתוב אם הוא נכנס לשלוחה הוא שואל אותו האם הוא רוצה להמתין בתור, הוא נכנס למיקום שלו או מתחיל מחדש?

        מתחיל מחדש

        ואגב, כדי אם אפשר להוריד את התפריט אם הוא רוצה להמשיך להמתין לשיחה חוזרת או להיכנס לתור-שימושי אם אני רוצה להעביר אותו לשניה לשלוחה אחרת ואז להחזיר אותו אוטומטית לתור

        אתה מעוניין באופציה של go_to_folder בתפריט?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שמואל ש. @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

          @eliyahu כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

          ולגבי מה שכתוב אם הוא נכנס לשלוחה הוא שואל אותו האם הוא רוצה להמתין בתור, הוא נכנס למיקום שלו או מתחיל מחדש?

          מתחיל מחדש

          אז זה קצת הרבה מוריד מתועלת העניין...
          צריך אפשרות של כניסה לשלוחה שאז יחזור למיקום שלו

          @eliyahu כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

          ואגב, כדי אם אפשר להוריד את התפריט אם הוא רוצה להמשיך להמתין לשיחה חוזרת או להיכנס לתור-שימושי אם אני רוצה להעביר אותו לשניה לשלוחה אחרת ואז להחזיר אותו אוטומטית לתור

          אתה מעוניין באופציה של go_to_folder בתפריט?

          לא, אני רוצה אופצייה שאני אוכל להפנות אותו בחזרה לשלוחת התור והוא ייכנס אוטומטית לתורו ללא שאלה

          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • E
            eliyahu ניהול @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל-ש כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

            אז זה קצת הרבה מוריד מתועלת העניין...
            צריך אפשרות של כניסה לשלוחה שאז יחזור למיקום שלו

            אולי לא הייתי מספיק ברור
            כשלקוח שומע את ההודעה שהוא יכול להקיש 1, זה לא מוציא אותו מהתור
            אבל אם הוא הקיש 1, אז הוא בהחלט יצא מהתור
            זה המצב כרגע

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • E
              eliyahu ניהול @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

              @מ-מ-פליישער כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

              @eliyahu כתב בחדש! הזמנת שיחה חוזרת (call back) במודול תור - queue:

              היי לכולם,

              תודה על כל ההצעות, רשמתי לי אותן.
              אני לא יכול להבטיח שנפתח את הכל בחינם אבל נראה אפשר לעשות.
              בעיקרון את הפיתוח הזה אנחנו מבצעים בתשלום כך שמי שמוכן לשלם יכול לפנות אליי במייל ואשלח לו הצעת מחיר.

              בס"ד

              עוד הצעה: לאפשר גם בהגדרה של: 'טעינת הגדרות תור ומספרים לחיוג ב-API'.

              תודה


              המיקום בתור

              שימו לב! אפשרות זו מופעלת בצורה ניסיונית וייתכנו הוספות ושינויים

              כברירת מחדל, המיקום של המתקשרים נקבע לפי סדר הכניסה לשלוחה.
              כלומר, מי שנכנס ראשון הוא ראשון בתור, מי שנכנס שני הוא שני בתור וכן הלאה.
              ניתן להגדיר מיקום קבוע. ההגדרה היא (לדוגמה)

              queue_position=1
              

              בדוגמה, כל מי שייכנס, יתפוס את המקום הראשון ויזיז את שאר הממתינים אחורה.
              כמובן ששימוש כזה בשלוחת תור רגילה יהיה מגוחך, אבל אפשר להשתמש עם זה בשילוב ההגדרה של הפעלת תור משלוחה אחרת.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • E
                eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי davd

                עדכון על אפשרויות חדשות שנוספו


                הזמנת שיחה חוזרת

                ניתן להגדיר שבכניסה לתור המערכת תבדוק אם יש מספר מסוים של ממתינים בתור ובהתאם לכך תפעיל את התפריט
                ההגדרה היא (לדוגמה)

                go_to_call_back_if_calls_waiting=5
                

                בדוגמה, במידה ובתור יש 5 ממתינים או יותר המערכת תפעיל את התפריט.
                שימו לב הבדיקה היא מול כמות הממתינים וזה לא כולל את השיחות שכבר בשיחה עם נציג.


                הגדרות עבור השיחה שחוזרת

                כברירת מחדל, לאחר שהמערכת חייגה בחזרה ללקוח והוא ענה לשיחה, המערכת מעבירה אותו מיד לתור (במקום הראשון).
                ניתן להגדיר שהמערכת תשמיע תפריט ללקוח M3789 "זוהי שיחה חוזרת, למעבר כעת לנציג הקישו 1, אם אינכם זמינים כרגע לשיחה, ואתם רוצים שנחזור מאוחר יותר הקישו 2, לביטול הפנייה וניתוק הקישו 3"
                ההגדרה היא

                options_menu_when_call_back=yes
                
                שימו לב שבהקשה על 2 הלקוח נרשם מחדש לשיחה חוזרת עם כל ההגדרות שהגדרתם עבור הזמנת שיחה חוזרת.
                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ש
                  שמואל ש. @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                  @eliyahu כשלקוח הזמין שיחה חוזרת, איך אני רואה את זה?
                  מקבלים התראה על כך? או מה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אאד ניהול נערך לאחרונה על ידי אאד

                    @eliyahu כתב

                    דרך אחת: הקשה על 1 במהלך ההמתנה לתור
                    לצורך כך יש להגדיר בקובץ queue.ini את ההגדרה הבאה
                    context=IVR2_QueueCallBack1

                    אם אין ממתינים בתור
                    הוא גם משמיע?

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • E
                      eliyahu ניהול @אאד נערך לאחרונה על ידי

                      @אאד זה לא הגדרה שמשמיעה הודעה אלא שמאפשרת הקשה על 1
                      השמעת הודעה זה הגדרות אחרות.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א
                        אאד ניהול @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                        @eliyahu צודק
                        כדאי לציין את זה שם
                        ולהפנות להגדרות הרלוונטיות
                        תודה על הכל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          הרב מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                          @eliyahu האם יש קובץ כל שהוא במערכת שניתן לראות בו את המספרים שנרשמו ועדיין לא קיבלו שיחה חוזרת?
                          זה יכול להיות שימושי גם בשביל שיוכלו בAPI להכניס מספרים לרשימה של השיחה חוזרת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש
                            שיש נערך לאחרונה על ידי שיש

                            @eliyahu תודה על הפיתוח - שימושי מאוד...
                            השאלה מה עושים עם ערבי חג וחגים??
                            אמנם יש הגדרה ליום שישי שבת ומוצ"ש אבל מה עם החגים?
                            אנחנו לא רוצים שיהיה שיחה חוזרת למישהו בחג רק כי הוא הזמין שיחה חוזרת בערב החג בבוקר...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון