עדכון על אפשרויות חדשות שנוספו
הזמנת שיחה חוזרת
ניתן להגדיר שבכניסה לתור המערכת תבדוק אם יש מספר מסוים של ממתינים בתור ובהתאם לכך תפעיל את התפריט
ההגדרה היא (לדוגמה)
go_to_call_back_if_calls_waiting=5
בדוגמה, במידה ובתור יש 5 ממתינים או יותר המערכת תפעיל את התפריט.
שימו לב הבדיקה היא מול כמות הממתינים וזה לא כולל את השיחות שכבר בשיחה עם נציג.
הגדרות עבור השיחה שחוזרת
כברירת מחדל, לאחר שהמערכת חייגה בחזרה ללקוח והוא ענה לשיחה, המערכת מעבירה אותו מיד לתור (במקום הראשון).
ניתן להגדיר שהמערכת תשמיע תפריט ללקוח M3789
"זוהי שיחה חוזרת, למעבר כעת לנציג הקישו 1, אם אינכם זמינים כרגע לשיחה, ואתם רוצים שנחזור מאוחר יותר הקישו 2, לביטול הפנייה וניתוק הקישו 3"
ההגדרה היא
options_menu_when_call_back=yes
שימו לב שבהקשה על 2 הלקוח נרשם מחדש לשיחה חוזרת עם כל ההגדרות שהגדרתם עבור הזמנת שיחה חוזרת.