• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    איפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    10 פוסטים 4 כותבים 312 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • . מנותק
      ... כבר כאן
      נערך לאחרונה על ידי

      אני רוצה שהמאזין שיכנס לשלוחה יוכל להיכנס פעם אחת בלבד באותו יום וב 12 בלילה זה יתאפס
      כלומר: אם הוא מתקשר רבע שעה לפני 12 וזה הפעם השניה שלו שלא יכנס, אחרי 12 יתן לו שוב להיכנס,
      הגדרתי את זה

      check_access_filter=yes
      access_filter_no_goto=/1/2
      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.23:59:59.*
      
      

      ועדין הוא לא נותן לי להיכנס כנאה הוא מחשב 12 שעות מהרגע שהתקשרתי מה עלי להגדיר ?

      א ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א מנותק
        אאד ניהול @... כבר כאן
        נערך לאחרונה על ידי אאד

        @כבר-כאן אתה צריך להגדיר כניסה פעם אחת
        שיאפס אחרי יום
        9 | אחרי כמה זמן לאפס את מספר הפעמים שהמאזין עבר - יתחיל ספירת פעמים מחדש | מספר + אות באנגלית או ערך, | 1d=יום אחד,

        access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1d
        
        . 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח מנותק
          חוויה טלפונית @... כבר כאן
          נערך לאחרונה על ידי

          @כבר-כאן כתב באיפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר:

          23:59:59

          נדמה לי שיש בעיה באפשרות הזו
          יש לך 2 אפשרויות

          1. לשלוח מייל עם פרטי שיחה לשירות לקוחות (וכך תעזור לכולם)
            אם אתה עושה את זה תשלח עם ניסיון לכמה שעות ולא רק ל 23:59:59

          2. להשתמש בחסימה עד (הערך ה 7

          . תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • . מנותק
            ... כבר כאן @חוויה טלפונית
            נערך לאחרונה על ידי ... כבר כאן

            @חוויה-טלפונית @אאד שוב לא הבנתי מה עלי להגדיר כדי לבצע את החסימה בשלוחה.

            אם צריך לשלוח מייל אני ישלח

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • . מנותק
              ... כבר כאן @אאד
              נערך לאחרונה על ידי

              @אאד כתב באיפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר:

              @כבר-כאן אתה צריך להגדיר כניסה פעם אחת
              שיאפס אחרי יום
              9 | אחרי כמה זמן לאפס את מספר הפעמים שהמאזין עבר - יתחיל ספירת פעמים מחדש | מספר + אות באנגלית או ערך, | 1d=יום אחד,

              access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1d
              

              זה בעצם פיתרון לבעיה ש @חוויה-טלפונית מזכיר ?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שמחה - זו הסיסמא @... כבר כאן
                נערך לאחרונה על ידי

                @כבר-כאן
                זה עוקף את הבעיה
                אם אתה רוצה לעזור לכולם, תשלח מייל על האפשרות השניה (של איפוס מספר הפעמים שנכנס)

                . תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • . מנותק
                  ... כבר כאן @שמחה - זו הסיסמא
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמחה-זו-הסיסמא תוכל לראות לי מה ההגדרה שאני צריך להכניס במדיוק ואז לשלוח להם פרטים ?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמחה - זו הסיסמא @... כבר כאן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @כבר-כאן

                    כדאי לבדוק את שתיהם (בנפרד כמובן)

                    access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.23:59:59.*
                    access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.19:15:59.*
                    

                    הערה: אחרי ניסיון אחד אתה חייב למחוק את הקובץ בשלוחה (כדי שההגבלה תימחק)

                    . תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • . מנותק
                      ... כבר כאן @שמחה - זו הסיסמא
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמחה-זו-הסיסמא מה ההגבלה הראשונה אומרת ?
                      איפוס כל יום ב 12 בלילה ?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • . מנותק
                        ... כבר כאן @אאד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אאד אני לא רוצה יום אחד, אני רוצה 12 בלילה , אם הוא מתקשר 23:50 אז הוא מתחיל לו יום חדש רק למחרת המשעה הזאת ? הבנת ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון