בעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון
-
@יענקלה-פאדראדצ-יק
מתכנת בעל שם בימות
עובד גם עצמאי ועזר לי הרבה הוא יכול לסדר את הדברים האלו וכל הדברים בשניותתוך כמה שעות - עד יום. הכל מסתדר
-
@משה-הישראלי
הם התחילו לטפל לקח זמן עד שתפסו שהם בכלל הבינו את הבעיה ושזה בעיה יותר רציני
הם כרגע מטפלים בזה
אם לא יעזור אפנה אליו
עכ"פ לפעמים אחרים זה יכול לעזור
תודה רבה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
מה זה בעיה רציני מה כבר יכול להיות הבעיה
? -
@משה-הישראלי
הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:
@משה-הישראלי
הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה -
היות ורק היום הם ענו לי שהם מטפלים בזה אז רק אם אני יראה שזה לא מתקדם לשום מקום אפנה אליו אני לא רוצה לקלקל את העבודה שלהם באמצע
תודה רבה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
אם עדיין לא טופל, תשלח פרטי שיחה מהיום לימות המשיח ובכותרת תכתוב 'עבור אלחנן' -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
התשובה היא פשוטה למדי.....
עליך לחכות בסבלנות עד שהתקליט יסיים לומר את כל המילים: "אנא הקישו... ובסיום הקישו #"
ורק אחרי כל המילים שלו, רק אז להקי/ש את סיסמת הניהול שלך!
בדוק ומנוסה! -
@אלף-שין-0
וואו תודה רבה
איך יכול להיות שאחרי כ"כ הרבה נסיונות לא שמתי לב
באמת כך
עדיין יש לי את הבעיה הנ"ל אבל אם אני מחכה אחרי כל התקליט ורק אז מקיש זה כן הולךואם אתה כבר מכיר את הבעיה אולי אתה יודע ממה זה נובע ומה הפתרון לכך
-
@יענקלה-פאדראדצ-יק
אני לא יודע צריך לשאול את המנהלים,
ואם אי אפשר משום מה לשנות זאת
[וזה לא מובן לי באמת, כי הרי בהודעות מערכת אחרות בדרך כלל אין צורך להמתין לסוף ההשמעה, אלא אפשר מיד להקיש]
אולי באמת כדאי להדגיש לכל המשתמשים את הפתרון הזה?