• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון

    באגים במערכת
    7
    18
    398
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

      @יענקלה-פאדראדצ-יק
      מתכנת בעל שם בימות
      עובד גם עצמאי ועזר לי הרבה הוא יכול לסדר את הדברים האלו וכל הדברים בשניות

      תוך כמה שעות - עד יום. הכל מסתדר

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי יענקלה פאדראדצ'יק

        @משה-הישראלי
        הם התחילו לטפל לקח זמן עד שתפסו שהם בכלל הבינו את הבעיה ושזה בעיה יותר רציני
        הם כרגע מטפלים בזה
        אם לא יעזור אפנה אליו
        עכ"פ לפעמים אחרים זה יכול לעזור
        תודה רבה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

          @יענקלה-פאדראדצ-יק
          מה זה בעיה רציני מה כבר יכול להיות הבעיה
          ?

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

            @משה-הישראלי
            הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
            ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
            לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

              @יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:

              @משה-הישראלי
              הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
              ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
              לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה

              8b50f6da-aca2-4ffb-afd3-9017f0bb1139-image.png

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

                @משה-הישראלי

                היות ורק היום הם ענו לי שהם מטפלים בזה אז רק אם אני יראה שזה לא מתקדם לשום מקום אפנה אליו אני לא רוצה לקלקל את העבודה שלהם באמצע
                תודה רבה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אלחנן1 ניהול @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                  @יענקלה-פאדראדצ-יק
                  אם עדיין לא טופל, תשלח פרטי שיחה מהיום לימות המשיח ובכותרת תכתוב 'עבור אלחנן'

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אלף שין 0 @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                    @יענקלה-פאדראדצ-יק
                    התשובה היא פשוטה למדי.....
                    עליך לחכות בסבלנות עד שהתקליט יסיים לומר את כל המילים: "אנא הקישו... ובסיום הקישו #"
                    ורק אחרי כל המילים שלו, רק אז להקי/ש את סיסמת הניהול שלך!
                    בדוק ומנוסה!

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י
                      יענקלה פאדראדצ'יק @אלף שין 0 נערך לאחרונה על ידי

                      @אלף-שין-0
                      וואו תודה רבה
                      איך יכול להיות שאחרי כ"כ הרבה נסיונות לא שמתי לב
                      באמת כך
                      עדיין יש לי את הבעיה הנ"ל אבל אם אני מחכה אחרי כל התקליט ורק אז מקיש זה כן הולך

                      ואם אתה כבר מכיר את הבעיה אולי אתה יודע ממה זה נובע ומה הפתרון לכך

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אלף שין 0 @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי אלף שין 0

                        @יענקלה-פאדראדצ-יק
                        אני לא יודע צריך לשאול את המנהלים,
                        ואם אי אפשר משום מה לשנות זאת
                        [וזה לא מובן לי באמת, כי הרי בהודעות מערכת אחרות בדרך כלל אין צורך להמתין לסוף ההשמעה, אלא אפשר מיד להקיש]
                        אולי באמת כדאי להדגיש לכל המשתמשים את הפתרון הזה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון