בעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון
-
@יענקלה-פאדראדצ-יק תשלח מייל ואז תתקשר אליהם
-
אולי תנסה למחוק את השלוחה 0 באתר ואח''כ תפתח שלוחת ניהול חדש בשלוחה 0 או בשלוחה אחרת שאתה רוצה ואלי זה יעבוד
-
@אברהם-נ
זה עזר לך מה שאמרתי לך ???? -
@יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:
כבר יותר משנה שהסתבך בקו המשפחתי שלנו הכניסה לניהול בשלוחה 0
כשאני לוחץ 0 הוא אומר כמו תמיד אנא הקישו את סיסמת הניהול ובסיום סולמית ואם אני מנסה להקיש את הסיסמא זה לא נותן לי רק אומר מיד בהקשת מספר ראשון אחד או יותר מהנתונים שהקשתם שגויים
ניסיתי לאפס את הסיסמא כמה וכמה פעמים
איפוס דרך הטלפון בהקשה על # עוזר לי רק לחד פעמי עד שניתקתי את הקו, ו בפעם השני זה לא נתן לי כבר וכ"ז מהפלאפון שפתח את המערכת אבל מפלאפון אחר גם זה לא הולך
עכשיו שיניתי את הסיסמא דרך האתר אבל גם לא נותן לי להיכנס דרך הטלפון וזה אומר מיד בהקשה ראשונה אחד או יותר מנתונים שהקשתם שגויים
שלחתי מיילים לפני כשנה ועוד כמה פעמים וגם לפני כחודש אין מענה
מי יכול לבוא לקראתי ולתת לי עצה איך לפתור את הבעיה או שייתן לי מייל יותר טוב ששם הם כן נותנים מענה
אני שלחתי למייל cs@yemot.co.ilמי שיכול לעזור לי זה דחוף מאוד
תודה רבהתשלח לאימייל ASDFMOSHE@GMAIL.COM
ומיד יסדרו את זה -
@אברהם-נ
תודה רבה
בינתיים ימות המשיח התחילו לטפל
לקח זמן עד שתפסו שזה בעיה רציני ספציפי בקו שלנו
אבל זה נראה שלקחו את זה ברצינות
בוא נראה מה יהיה בלי"נ אאעדכן -
@משה-הישראלי
תודה רבה
של מי זה המייל הזה? -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
מתכנת בעל שם בימות
עובד גם עצמאי ועזר לי הרבה הוא יכול לסדר את הדברים האלו וכל הדברים בשניותתוך כמה שעות - עד יום. הכל מסתדר
-
@משה-הישראלי
הם התחילו לטפל לקח זמן עד שתפסו שהם בכלל הבינו את הבעיה ושזה בעיה יותר רציני
הם כרגע מטפלים בזה
אם לא יעזור אפנה אליו
עכ"פ לפעמים אחרים זה יכול לעזור
תודה רבה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
מה זה בעיה רציני מה כבר יכול להיות הבעיה
? -
@משה-הישראלי
הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:
@משה-הישראלי
הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה -
היות ורק היום הם ענו לי שהם מטפלים בזה אז רק אם אני יראה שזה לא מתקדם לשום מקום אפנה אליו אני לא רוצה לקלקל את העבודה שלהם באמצע
תודה רבה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
אם עדיין לא טופל, תשלח פרטי שיחה מהיום לימות המשיח ובכותרת תכתוב 'עבור אלחנן' -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
התשובה היא פשוטה למדי.....
עליך לחכות בסבלנות עד שהתקליט יסיים לומר את כל המילים: "אנא הקישו... ובסיום הקישו #"
ורק אחרי כל המילים שלו, רק אז להקי/ש את סיסמת הניהול שלך!
בדוק ומנוסה! -
@אלף-שין-0
וואו תודה רבה
איך יכול להיות שאחרי כ"כ הרבה נסיונות לא שמתי לב
באמת כך
עדיין יש לי את הבעיה הנ"ל אבל אם אני מחכה אחרי כל התקליט ורק אז מקיש זה כן הולךואם אתה כבר מכיר את הבעיה אולי אתה יודע ממה זה נובע ומה הפתרון לכך
-
@יענקלה-פאדראדצ-יק
אני לא יודע צריך לשאול את המנהלים,
ואם אי אפשר משום מה לשנות זאת
[וזה לא מובן לי באמת, כי הרי בהודעות מערכת אחרות בדרך כלל אין צורך להמתין לסוף ההשמעה, אלא אפשר מיד להקיש]
אולי באמת כדאי להדגיש לכל המשתמשים את הפתרון הזה?