• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון

    באגים במערכת
    7
    18
    398
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

      כבר יותר משנה שהסתבך בקו המשפחתי שלנו הכניסה לניהול בשלוחה 0
      כשאני לוחץ 0 הוא אומר כמו תמיד אנא הקישו את סיסמת הניהול ובסיום סולמית ואם אני מנסה להקיש את הסיסמא זה לא נותן לי רק אומר מיד בהקשת מספר ראשון אחד או יותר מהנתונים שהקשתם שגויים
      ניסיתי לאפס את הסיסמא כמה וכמה פעמים
      איפוס דרך הטלפון בהקשה על # עוזר לי רק לחד פעמי עד שניתקתי את הקו, ו בפעם השני זה לא נתן לי כבר וכ"ז מהפלאפון שפתח את המערכת אבל מפלאפון אחר גם זה לא הולך
      עכשיו שיניתי את הסיסמא דרך האתר אבל גם לא נותן לי להיכנס דרך הטלפון וזה אומר מיד בהקשה ראשונה אחד או יותר מנתונים שהקשתם שגויים
      שלחתי מיילים לפני כשנה ועוד כמה פעמים וגם לפני כחודש אין מענה
      מי יכול לבוא לקראתי ולתת לי עצה איך לפתור את הבעיה או שייתן לי מייל יותר טוב ששם הם כן נותנים מענה
      אני שלחתי למייל cs@yemot.co.il

      מי שיכול לעזור לי זה דחוף מאוד
      תודה רבה

      צ א א מ א 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צ
        צדיק תמים מומחה @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אבו @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

          @יענקלה-פאדראדצ-יק תשלח מייל ואז תתקשר אליהם

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א
            אברהם.נ @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

            @יענקלה-פאדראדצ-יק

            אולי תנסה למחוק את השלוחה 0 באתר ואח''כ תפתח שלוחת ניהול חדש בשלוחה 0 או בשלוחה אחרת שאתה רוצה ואלי זה יעבוד

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              אברהם.נ @אברהם.נ נערך לאחרונה על ידי

              @אברהם-נ
              זה עזר לך מה שאמרתי לך ????

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                @יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:

                כבר יותר משנה שהסתבך בקו המשפחתי שלנו הכניסה לניהול בשלוחה 0
                כשאני לוחץ 0 הוא אומר כמו תמיד אנא הקישו את סיסמת הניהול ובסיום סולמית ואם אני מנסה להקיש את הסיסמא זה לא נותן לי רק אומר מיד בהקשת מספר ראשון אחד או יותר מהנתונים שהקשתם שגויים
                ניסיתי לאפס את הסיסמא כמה וכמה פעמים
                איפוס דרך הטלפון בהקשה על # עוזר לי רק לחד פעמי עד שניתקתי את הקו, ו בפעם השני זה לא נתן לי כבר וכ"ז מהפלאפון שפתח את המערכת אבל מפלאפון אחר גם זה לא הולך
                עכשיו שיניתי את הסיסמא דרך האתר אבל גם לא נותן לי להיכנס דרך הטלפון וזה אומר מיד בהקשה ראשונה אחד או יותר מנתונים שהקשתם שגויים
                שלחתי מיילים לפני כשנה ועוד כמה פעמים וגם לפני כחודש אין מענה
                מי יכול לבוא לקראתי ולתת לי עצה איך לפתור את הבעיה או שייתן לי מייל יותר טוב ששם הם כן נותנים מענה
                אני שלחתי למייל cs@yemot.co.il

                מי שיכול לעזור לי זה דחוף מאוד
                תודה רבה

                תשלח לאימייל ASDFMOSHE@GMAIL.COM
                ומיד יסדרו את זה

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  יענקלה פאדראדצ'יק @אברהם.נ נערך לאחרונה על ידי יענקלה פאדראדצ'יק

                  @אברהם-נ
                  תודה רבה
                  בינתיים ימות המשיח התחילו לטפל
                  לקח זמן עד שתפסו שזה בעיה רציני ספציפי בקו שלנו
                  אבל זה נראה שלקחו את זה ברצינות
                  בוא נראה מה יהיה בלי"נ אאעדכן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

                    @משה-הישראלי
                    תודה רבה
                    של מי זה המייל הזה?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ
                      משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                      @יענקלה-פאדראדצ-יק
                      מתכנת בעל שם בימות
                      עובד גם עצמאי ועזר לי הרבה הוא יכול לסדר את הדברים האלו וכל הדברים בשניות

                      תוך כמה שעות - עד יום. הכל מסתדר

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי יענקלה פאדראדצ'יק

                        @משה-הישראלי
                        הם התחילו לטפל לקח זמן עד שתפסו שהם בכלל הבינו את הבעיה ושזה בעיה יותר רציני
                        הם כרגע מטפלים בזה
                        אם לא יעזור אפנה אליו
                        עכ"פ לפעמים אחרים זה יכול לעזור
                        תודה רבה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                          @יענקלה-פאדראדצ-יק
                          מה זה בעיה רציני מה כבר יכול להיות הבעיה
                          ?

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י
                            יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

                            @משה-הישראלי
                            הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
                            ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
                            לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              משה הישראלי @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                              @יענקלה-פאדראדצ-יק כתב בבעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון:

                              @משה-הישראלי
                              הם ענו לי שלאחר בדיקה הם רואים שקיים תקלה במערכת שלנו
                              ונשלח לבדיקה מעמיקה לצורך טיפול
                              לי זה נשמע כמו בעיה יותר רציני שהם לא יכולים לטפל בזה במקום, או שזה לא רציני אלא לא יודעים בדיוק מה הגורם לבעיה

                              8b50f6da-aca2-4ffb-afd3-9017f0bb1139-image.png

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י
                                יענקלה פאדראדצ'יק @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

                                @משה-הישראלי

                                היות ורק היום הם ענו לי שהם מטפלים בזה אז רק אם אני יראה שזה לא מתקדם לשום מקום אפנה אליו אני לא רוצה לקלקל את העבודה שלהם באמצע
                                תודה רבה

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אלחנן1 ניהול @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                                  @יענקלה-פאדראדצ-יק
                                  אם עדיין לא טופל, תשלח פרטי שיחה מהיום לימות המשיח ובכותרת תכתוב 'עבור אלחנן'

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אלף שין 0 @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי

                                    @יענקלה-פאדראדצ-יק
                                    התשובה היא פשוטה למדי.....
                                    עליך לחכות בסבלנות עד שהתקליט יסיים לומר את כל המילים: "אנא הקישו... ובסיום הקישו #"
                                    ורק אחרי כל המילים שלו, רק אז להקי/ש את סיסמת הניהול שלך!
                                    בדוק ומנוסה!

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • י
                                      יענקלה פאדראדצ'יק @אלף שין 0 נערך לאחרונה על ידי

                                      @אלף-שין-0
                                      וואו תודה רבה
                                      איך יכול להיות שאחרי כ"כ הרבה נסיונות לא שמתי לב
                                      באמת כך
                                      עדיין יש לי את הבעיה הנ"ל אבל אם אני מחכה אחרי כל התקליט ורק אז מקיש זה כן הולך

                                      ואם אתה כבר מכיר את הבעיה אולי אתה יודע ממה זה נובע ומה הפתרון לכך

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אלף שין 0 @יענקלה פאדראדצ'יק נערך לאחרונה על ידי אלף שין 0

                                        @יענקלה-פאדראדצ-יק
                                        אני לא יודע צריך לשאול את המנהלים,
                                        ואם אי אפשר משום מה לשנות זאת
                                        [וזה לא מובן לי באמת, כי הרי בהודעות מערכת אחרות בדרך כלל אין צורך להמתין לסוף ההשמעה, אלא אפשר מיד להקיש]
                                        אולי באמת כדאי להדגיש לכל המשתמשים את הפתרון הזה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון